bugün
- velvet26
- ingiliz aksanı6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- fight club4
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- merhabalar biraderler4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar4
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- bir gecede cahil kaldık5
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- herzevekil'in biraz şey olması5
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- galatasaray lobisi10
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak8
- hızlı para kazanmanın yolları14
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlüğün en şey yazarı2
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- çomar putu2
- sedat pekmez14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- midas2
- allah9
- işe uykusuz gitmek2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- bir şeyler söyle2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- duş almak2
- adana kızları2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- 2026 dünya kupası24
entry'ler (7)
7- one munite hadisesinde bende dahil hepimiz nasılda dik durdu nasıl da postayı koydu israil devlet başkanına dedik ama mevzu başkaymış mevzu tribünlere yapılan show muş sonra gördükki RTE daha davostaki binadan çıkmadan yabancı basına şu beyanı verdi "benim tepkim ne israil başbakanına ne israil halkına nede dünyadaki yahudilere benim tepkim dünyanın ezilen tüm halklarına" dedi evet youtube da aratıp direk kendi ağzından dinleyebilirsiniz yani hepimizi aldatmış olmadımı acaba benmi yanılıyorum
8-Ak parti içinde apoyu öven kim varsa ya vekil oldu ya danışman yada bakan örnekler
-etyen mahçupyan
-mehmet metiner
-bülent arınç, beşir atalay, yiğit bulut, yasin aktaş, orhan miroğlu
bunlardamı rastlantı
9-pkk ve pyd li hainler ıraktan suriyeye işid yüzünden geçemeyince o hainleri devlet eskortu eşliğinde sınırlarımıza sokup paçavralarını sallaya sallaya gözümüze soka soka tankıyla topuyla silahıyla geçmelerine kim izin verdi RTE
10-hepimiz ermeniyiz diyene ses çıkarmayıp türk devletinde ne mutlu türküm diyene demeyi ırkçılık sayan ve yasaklayan kimdi, türkçülük hainliktir diyen kimdi RTE değilmiydi
11-Düşman olduğu dinsiz dediği mustafa kemalin kaldırdığı ege bölgesi metropolitliğini tekrar açan ve üstüne ege bölgesine ortadoks baş piskopos atayan kimdi RTE
12-Sizlere rahmetim gazabımdan fazladır diyen ve Haşa allahın rahmet sıfatına ve rahman ismine ortak olduğunu idda edip şirke giren kimdi RTE
Bu arada yüce allah kuran-ı kerimde buyuruyorki kafirlerle müşriklerle dostluk edenler ve onları kendilerine önder seçenler mahşerde onlarla haşr olacaklardır. Yani haşa allaha denk olduğunu idda eden RTE nin ardından giderek ahiretinizide tehlikeye sokuyorsunuz.
8-Ak parti içinde apoyu öven kim varsa ya vekil oldu ya danışman yada bakan örnekler
-etyen mahçupyan
-mehmet metiner
-bülent arınç, beşir atalay, yiğit bulut, yasin aktaş, orhan miroğlu
bunlardamı rastlantı
9-pkk ve pyd li hainler ıraktan suriyeye işid yüzünden geçemeyince o hainleri devlet eskortu eşliğinde sınırlarımıza sokup paçavralarını sallaya sallaya gözümüze soka soka tankıyla topuyla silahıyla geçmelerine kim izin verdi RTE
10-hepimiz ermeniyiz diyene ses çıkarmayıp türk devletinde ne mutlu türküm diyene demeyi ırkçılık sayan ve yasaklayan kimdi, türkçülük hainliktir diyen kimdi RTE değilmiydi
11-Düşman olduğu dinsiz dediği mustafa kemalin kaldırdığı ege bölgesi metropolitliğini tekrar açan ve üstüne ege bölgesine ortadoks baş piskopos atayan kimdi RTE
12-Sizlere rahmetim gazabımdan fazladır diyen ve Haşa allahın rahmet sıfatına ve rahman ismine ortak olduğunu idda edip şirke giren kimdi RTE
Bu arada yüce allah kuran-ı kerimde buyuruyorki kafirlerle müşriklerle dostluk edenler ve onları kendilerine önder seçenler mahşerde onlarla haşr olacaklardır. Yani haşa allaha denk olduğunu idda eden RTE nin ardından giderek ahiretinizide tehlikeye sokuyorsunuz.
Buradaki maaşlı satılık ak itlere sözüm yok ama vatanını bayrağını gerçekten seven iman sahibi RTE destekçilerine bir kaç sorum olacak gerçekten inandığınız adamı bu kadar desteklediğinize göre sorduğum soruları "chp zihniyeti" yada "şantaj montaj" gibi satılık ak itler gibi değilde akla mantığa yatan cevaplar verebilirsiniz gerçekten herşey bu kadar ortadayken benim hain olduğunu düşündüğüm insan sizler için nasıl kahraman oluyor benmi yanlış düşünüyorum lütfen cevap ve yorumlarınızı paylaşın
Kafamda deli sorular:
1-"sayın öcalan aldığı kellerin hesabını veriyor" diyen RTE nin aldığı kelleler derken ben şehitleri kast ettiğini düşünüyorum acaba siz dağdaki tavşanlarımı kast ediyor diye düşünüyorsunuz ki vatanını bayrağını seven biri için tek başına bu bile RTE nin hain olduğunun kanıtıdır değilmi?
2-Kuzey ıraktaki birliklerimizi komuta eden yarbay ve binbaşıların bulunduğu 12 üst düzey aslan parçası askerimizi amerikalılar çırılçıplak soyup kafalarına kağıt çuvallar geçirip 3 gün boyunca esir tutup işkence yaparken nota müzik notası değildir herkeze verilmez diyen reisiniz yavşak bir iran devşirmesi için arka arkaya 2 gün 2 notayı ABD ye vermesi sizi hiç kıllandırmadımı, hiçmi bu işin içinde bir çapanoğlumu var, bu sikik iranlıyı neden bu kadar korurken hainlerle çarpışan askerlerimizi rezil etmelerine müsade etti reis acaba bizmi onunla ilgili yanılıyoruz diye düşünmediniz?
3-Savcıların ayağına gittiği pkklı hainler davullarla zurnalarla konvoylarla gezerken reisiniz grup toplantısında "bunları gördükçe ümitleniyorum" derken hiçimi düşünmediniz bu köpeklerin sevinci reisi nasıl ümitlendirir diye hiç mi kıllanmadınız?
4-Türklerin anadoluda hakimiyet kurdukları 1000 yıldır bu topraklarda olmayan birşey oldu resmi vatan toprağı olan süleyman şah türbesi 1 gecede boşaltıldı bırakıldı kaçıldı, bir tek kurşun atılmadan türkün tarihinde olmayan bir örnek oldu aciz ezik haksız bir işgalci gibi hemde gece karanlığında bırakılıp kaçıldı. Osman paşa elinde 1 kale ve 3000 askerle 80 bin kişilik bir ordu karşısında 9 ay direndi bırak git izin verelim dediler dinlemedi aç kaldılar susuz kaldılar vatan toprağından vazgeçmediler, Mustafa Kemal conk bayırında süleyman şah türbesinden daha küçük alana sahip bir tepeyi kaybetmemek için 1 gecede 6500 askerini kaybetti kendide bizzat başlarında canını ortaya koyarak savaştı ve bir avuç vatan toprağını 6500 askere değişmedi ve o tepe çanakkale zaferini getirdi peşinden RTE ne yaptı asker ölmesin bahanesiyle vatan toprağını boşalttı kaçtı ne oldu kaçarken bile 1 askerimiz öldü işte burada kader devreye girdi o asker savaşsaydıkta ölecekti ama vatan toprağı elde kalacaktı ki bomboş araziyi pyd nin işgali 2 sene sürdü o topraklar tehlikede falan değildi zaten. Asıl sebepse şuydu şu anda o topraklar pyd nin işgal ettiği toprakların tam ortasında yani pyd ye rahat hareket imkanı vermek için boşaltıldı inanmayan haritada yerine baksın görür zaten
5-kuzey suriyeye kamyon kamyon silah götürdüler bunlardan birini jandarma yakaladı dedilerki türkmenlere yardım gidiyor baktılar tırda silah var kıvırdılar dediler türkmenlere silah gidiyor haberi yapan hain ilan edildi jandarma fetöcü oldu sorarım size RTE çıksa türkmenlere devletin elindeki silahları yollayacağım dese halk %80-90 oranında destekler mi evet peki neden gizli gizli gitti o silahlar birinden birşey gizliyorsan onun istemeyeceği bir şey yapıyorsun demektir. Türk halkı o silahların kime gitmesini istemez PYD/PKK azıcık düşünün o silahların kime gittiği o kadar açıkki
6-Mavi marmara gemisinde israil silahsız 9 vatandaşımızı öldürdü onlarcasını yaraladı RTE meydanlarda ne dedi ey israil şöyle yapıcam böyle yapıcam ne oldu hiç birşey yapmadı bağırdı durdu seçim bitti iktidara geldi sadece yabancı gazetecilerin alındığı bir basın toplantısında israili değil ölenleri suçlu ilan etti banamı sordular giderken dedi israil meşru müdafa hakkını kullandı dedi ama bunu yavşak satılmış medya yayınlamadı benim saf vatandaşımda dediki ulen helal olsun israile koydu postayı
Kafamda deli sorular:
1-"sayın öcalan aldığı kellerin hesabını veriyor" diyen RTE nin aldığı kelleler derken ben şehitleri kast ettiğini düşünüyorum acaba siz dağdaki tavşanlarımı kast ediyor diye düşünüyorsunuz ki vatanını bayrağını seven biri için tek başına bu bile RTE nin hain olduğunun kanıtıdır değilmi?
2-Kuzey ıraktaki birliklerimizi komuta eden yarbay ve binbaşıların bulunduğu 12 üst düzey aslan parçası askerimizi amerikalılar çırılçıplak soyup kafalarına kağıt çuvallar geçirip 3 gün boyunca esir tutup işkence yaparken nota müzik notası değildir herkeze verilmez diyen reisiniz yavşak bir iran devşirmesi için arka arkaya 2 gün 2 notayı ABD ye vermesi sizi hiç kıllandırmadımı, hiçmi bu işin içinde bir çapanoğlumu var, bu sikik iranlıyı neden bu kadar korurken hainlerle çarpışan askerlerimizi rezil etmelerine müsade etti reis acaba bizmi onunla ilgili yanılıyoruz diye düşünmediniz?
3-Savcıların ayağına gittiği pkklı hainler davullarla zurnalarla konvoylarla gezerken reisiniz grup toplantısında "bunları gördükçe ümitleniyorum" derken hiçimi düşünmediniz bu köpeklerin sevinci reisi nasıl ümitlendirir diye hiç mi kıllanmadınız?
4-Türklerin anadoluda hakimiyet kurdukları 1000 yıldır bu topraklarda olmayan birşey oldu resmi vatan toprağı olan süleyman şah türbesi 1 gecede boşaltıldı bırakıldı kaçıldı, bir tek kurşun atılmadan türkün tarihinde olmayan bir örnek oldu aciz ezik haksız bir işgalci gibi hemde gece karanlığında bırakılıp kaçıldı. Osman paşa elinde 1 kale ve 3000 askerle 80 bin kişilik bir ordu karşısında 9 ay direndi bırak git izin verelim dediler dinlemedi aç kaldılar susuz kaldılar vatan toprağından vazgeçmediler, Mustafa Kemal conk bayırında süleyman şah türbesinden daha küçük alana sahip bir tepeyi kaybetmemek için 1 gecede 6500 askerini kaybetti kendide bizzat başlarında canını ortaya koyarak savaştı ve bir avuç vatan toprağını 6500 askere değişmedi ve o tepe çanakkale zaferini getirdi peşinden RTE ne yaptı asker ölmesin bahanesiyle vatan toprağını boşalttı kaçtı ne oldu kaçarken bile 1 askerimiz öldü işte burada kader devreye girdi o asker savaşsaydıkta ölecekti ama vatan toprağı elde kalacaktı ki bomboş araziyi pyd nin işgali 2 sene sürdü o topraklar tehlikede falan değildi zaten. Asıl sebepse şuydu şu anda o topraklar pyd nin işgal ettiği toprakların tam ortasında yani pyd ye rahat hareket imkanı vermek için boşaltıldı inanmayan haritada yerine baksın görür zaten
5-kuzey suriyeye kamyon kamyon silah götürdüler bunlardan birini jandarma yakaladı dedilerki türkmenlere yardım gidiyor baktılar tırda silah var kıvırdılar dediler türkmenlere silah gidiyor haberi yapan hain ilan edildi jandarma fetöcü oldu sorarım size RTE çıksa türkmenlere devletin elindeki silahları yollayacağım dese halk %80-90 oranında destekler mi evet peki neden gizli gizli gitti o silahlar birinden birşey gizliyorsan onun istemeyeceği bir şey yapıyorsun demektir. Türk halkı o silahların kime gitmesini istemez PYD/PKK azıcık düşünün o silahların kime gittiği o kadar açıkki
6-Mavi marmara gemisinde israil silahsız 9 vatandaşımızı öldürdü onlarcasını yaraladı RTE meydanlarda ne dedi ey israil şöyle yapıcam böyle yapıcam ne oldu hiç birşey yapmadı bağırdı durdu seçim bitti iktidara geldi sadece yabancı gazetecilerin alındığı bir basın toplantısında israili değil ölenleri suçlu ilan etti banamı sordular giderken dedi israil meşru müdafa hakkını kullandı dedi ama bunu yavşak satılmış medya yayınlamadı benim saf vatandaşımda dediki ulen helal olsun israile koydu postayı
hayatının son demlerinde vatanını ve ırkını satan, kendini rezil eden siyasi çöplük. Tayyibe yalanacım diye yakında elinde pkk paçavralarıyla gezerse şaşırmayın
ertuğrul kayı boyunun hasıdır. eline klavye alan sıçmık ergenler tartışma yaratmak için sıçmık sıçmaya ne kadar meraklı arkadaş
2000 değilde 98 ler candır. iliktir fena çakılır, tabi yaşı 40'ın üzerinde olan dedelere değilde 23-30 arası erkeklerin rüyasıdır.
aptaldır, bulmuşsan çakıcan bilader ne o öyle entel dantel goygoyu zannediyorki yavşak kasarsa daha çok kız araklayacak.
adamın dibidir ama kıymetini bilemedik o ayrı yoksa ticaretini ihracata yöneltseydi cari açık falan kalmazdı.