bugün
- sedat pekmez19
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist dünya19
- yazarların iyi olduğu konular3
- ebu muhammed el culani3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- bir gecede cahil kaldık5
- çomar putu3
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- tavuk iskender2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- galatasaray lobisi10
- ona bir şey söyle9
- beynin güzelce yıkanması2
- üniversitelerin gereksiz olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- yazarların ilk kedileri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- muşlettin amca birader bey2
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- allah9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- sözlüğün en şey yazarı2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- midas2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
Buradaki maaşlı satılık ak itlere sözüm yok ama vatanını bayrağını gerçekten seven iman sahibi RTE destekçilerine bir kaç sorum olacak gerçekten inandığınız adamı bu kadar desteklediğinize göre sorduğum soruları "chp zihniyeti" yada "şantaj montaj" gibi satılık ak itler gibi değilde akla mantığa yatan cevaplar verebilirsiniz gerçekten herşey bu kadar ortadayken benim hain olduğunu düşündüğüm insan sizler için nasıl kahraman oluyor benmi yanlış düşünüyorum lütfen cevap ve yorumlarınızı paylaşın
Kafamda deli sorular:
1-"sayın öcalan aldığı kellerin hesabını veriyor" diyen RTE nin aldığı kelleler derken ben şehitleri kast ettiğini düşünüyorum acaba siz dağdaki tavşanlarımı kast ediyor diye düşünüyorsunuz ki vatanını bayrağını seven biri için tek başına bu bile RTE nin hain olduğunun kanıtıdır değilmi?
2-Kuzey ıraktaki birliklerimizi komuta eden yarbay ve binbaşıların bulunduğu 12 üst düzey aslan parçası askerimizi amerikalılar çırılçıplak soyup kafalarına kağıt çuvallar geçirip 3 gün boyunca esir tutup işkence yaparken nota müzik notası değildir herkeze verilmez diyen reisiniz yavşak bir iran devşirmesi için arka arkaya 2 gün 2 notayı ABD ye vermesi sizi hiç kıllandırmadımı, hiçmi bu işin içinde bir çapanoğlumu var, bu sikik iranlıyı neden bu kadar korurken hainlerle çarpışan askerlerimizi rezil etmelerine müsade etti reis acaba bizmi onunla ilgili yanılıyoruz diye düşünmediniz?
3-Savcıların ayağına gittiği pkklı hainler davullarla zurnalarla konvoylarla gezerken reisiniz grup toplantısında "bunları gördükçe ümitleniyorum" derken hiçimi düşünmediniz bu köpeklerin sevinci reisi nasıl ümitlendirir diye hiç mi kıllanmadınız?
4-Türklerin anadoluda hakimiyet kurdukları 1000 yıldır bu topraklarda olmayan birşey oldu resmi vatan toprağı olan süleyman şah türbesi 1 gecede boşaltıldı bırakıldı kaçıldı, bir tek kurşun atılmadan türkün tarihinde olmayan bir örnek oldu aciz ezik haksız bir işgalci gibi hemde gece karanlığında bırakılıp kaçıldı. Osman paşa elinde 1 kale ve 3000 askerle 80 bin kişilik bir ordu karşısında 9 ay direndi bırak git izin verelim dediler dinlemedi aç kaldılar susuz kaldılar vatan toprağından vazgeçmediler, Mustafa Kemal conk bayırında süleyman şah türbesinden daha küçük alana sahip bir tepeyi kaybetmemek için 1 gecede 6500 askerini kaybetti kendide bizzat başlarında canını ortaya koyarak savaştı ve bir avuç vatan toprağını 6500 askere değişmedi ve o tepe çanakkale zaferini getirdi peşinden RTE ne yaptı asker ölmesin bahanesiyle vatan toprağını boşalttı kaçtı ne oldu kaçarken bile 1 askerimiz öldü işte burada kader devreye girdi o asker savaşsaydıkta ölecekti ama vatan toprağı elde kalacaktı ki bomboş araziyi pyd nin işgali 2 sene sürdü o topraklar tehlikede falan değildi zaten. Asıl sebepse şuydu şu anda o topraklar pyd nin işgal ettiği toprakların tam ortasında yani pyd ye rahat hareket imkanı vermek için boşaltıldı inanmayan haritada yerine baksın görür zaten
5-kuzey suriyeye kamyon kamyon silah götürdüler bunlardan birini jandarma yakaladı dedilerki türkmenlere yardım gidiyor baktılar tırda silah var kıvırdılar dediler türkmenlere silah gidiyor haberi yapan hain ilan edildi jandarma fetöcü oldu sorarım size RTE çıksa türkmenlere devletin elindeki silahları yollayacağım dese halk %80-90 oranında destekler mi evet peki neden gizli gizli gitti o silahlar birinden birşey gizliyorsan onun istemeyeceği bir şey yapıyorsun demektir. Türk halkı o silahların kime gitmesini istemez PYD/PKK azıcık düşünün o silahların kime gittiği o kadar açıkki
6-Mavi marmara gemisinde israil silahsız 9 vatandaşımızı öldürdü onlarcasını yaraladı RTE meydanlarda ne dedi ey israil şöyle yapıcam böyle yapıcam ne oldu hiç birşey yapmadı bağırdı durdu seçim bitti iktidara geldi sadece yabancı gazetecilerin alındığı bir basın toplantısında israili değil ölenleri suçlu ilan etti banamı sordular giderken dedi israil meşru müdafa hakkını kullandı dedi ama bunu yavşak satılmış medya yayınlamadı benim saf vatandaşımda dediki ulen helal olsun israile koydu postayı
Kafamda deli sorular:
1-"sayın öcalan aldığı kellerin hesabını veriyor" diyen RTE nin aldığı kelleler derken ben şehitleri kast ettiğini düşünüyorum acaba siz dağdaki tavşanlarımı kast ediyor diye düşünüyorsunuz ki vatanını bayrağını seven biri için tek başına bu bile RTE nin hain olduğunun kanıtıdır değilmi?
2-Kuzey ıraktaki birliklerimizi komuta eden yarbay ve binbaşıların bulunduğu 12 üst düzey aslan parçası askerimizi amerikalılar çırılçıplak soyup kafalarına kağıt çuvallar geçirip 3 gün boyunca esir tutup işkence yaparken nota müzik notası değildir herkeze verilmez diyen reisiniz yavşak bir iran devşirmesi için arka arkaya 2 gün 2 notayı ABD ye vermesi sizi hiç kıllandırmadımı, hiçmi bu işin içinde bir çapanoğlumu var, bu sikik iranlıyı neden bu kadar korurken hainlerle çarpışan askerlerimizi rezil etmelerine müsade etti reis acaba bizmi onunla ilgili yanılıyoruz diye düşünmediniz?
3-Savcıların ayağına gittiği pkklı hainler davullarla zurnalarla konvoylarla gezerken reisiniz grup toplantısında "bunları gördükçe ümitleniyorum" derken hiçimi düşünmediniz bu köpeklerin sevinci reisi nasıl ümitlendirir diye hiç mi kıllanmadınız?
4-Türklerin anadoluda hakimiyet kurdukları 1000 yıldır bu topraklarda olmayan birşey oldu resmi vatan toprağı olan süleyman şah türbesi 1 gecede boşaltıldı bırakıldı kaçıldı, bir tek kurşun atılmadan türkün tarihinde olmayan bir örnek oldu aciz ezik haksız bir işgalci gibi hemde gece karanlığında bırakılıp kaçıldı. Osman paşa elinde 1 kale ve 3000 askerle 80 bin kişilik bir ordu karşısında 9 ay direndi bırak git izin verelim dediler dinlemedi aç kaldılar susuz kaldılar vatan toprağından vazgeçmediler, Mustafa Kemal conk bayırında süleyman şah türbesinden daha küçük alana sahip bir tepeyi kaybetmemek için 1 gecede 6500 askerini kaybetti kendide bizzat başlarında canını ortaya koyarak savaştı ve bir avuç vatan toprağını 6500 askere değişmedi ve o tepe çanakkale zaferini getirdi peşinden RTE ne yaptı asker ölmesin bahanesiyle vatan toprağını boşalttı kaçtı ne oldu kaçarken bile 1 askerimiz öldü işte burada kader devreye girdi o asker savaşsaydıkta ölecekti ama vatan toprağı elde kalacaktı ki bomboş araziyi pyd nin işgali 2 sene sürdü o topraklar tehlikede falan değildi zaten. Asıl sebepse şuydu şu anda o topraklar pyd nin işgal ettiği toprakların tam ortasında yani pyd ye rahat hareket imkanı vermek için boşaltıldı inanmayan haritada yerine baksın görür zaten
5-kuzey suriyeye kamyon kamyon silah götürdüler bunlardan birini jandarma yakaladı dedilerki türkmenlere yardım gidiyor baktılar tırda silah var kıvırdılar dediler türkmenlere silah gidiyor haberi yapan hain ilan edildi jandarma fetöcü oldu sorarım size RTE çıksa türkmenlere devletin elindeki silahları yollayacağım dese halk %80-90 oranında destekler mi evet peki neden gizli gizli gitti o silahlar birinden birşey gizliyorsan onun istemeyeceği bir şey yapıyorsun demektir. Türk halkı o silahların kime gitmesini istemez PYD/PKK azıcık düşünün o silahların kime gittiği o kadar açıkki
6-Mavi marmara gemisinde israil silahsız 9 vatandaşımızı öldürdü onlarcasını yaraladı RTE meydanlarda ne dedi ey israil şöyle yapıcam böyle yapıcam ne oldu hiç birşey yapmadı bağırdı durdu seçim bitti iktidara geldi sadece yabancı gazetecilerin alındığı bir basın toplantısında israili değil ölenleri suçlu ilan etti banamı sordular giderken dedi israil meşru müdafa hakkını kullandı dedi ama bunu yavşak satılmış medya yayınlamadı benim saf vatandaşımda dediki ulen helal olsun israile koydu postayı
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar