bugün
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı9
- sözlüğün aptal kaynaması12
- bir filmde ölüyü oynamak4
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- neden sevgilim yok2
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- göbeksiz erkek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- herkesle iyi anlaşan insan18
- zalican4
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması2
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- dünya13
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- hamas3
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- yazarların en sevdiği saatler2
- çok eski entryleri okumak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat4
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması4
- hayatını kaybetmek4
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- vatandaş halinden memnun3
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi4
- makarnaya sarımsak girer mi4
- mor semsiyeli yabanci5
- yugoslavya kızları4
- devşirmelik makamı14
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- king is back5
- deniz baykal7
- izmir2
sevdiği entry'ler
Çin ordusu giriyorda hindistan ordusu armut mu topluyor?
Ayrıca iki ülke de şanghay beşlisine üye değil mi?
Bu nasıl iş amk?
Birde biz bu örgüte üye olacaktık.
Nasıl örgütse artık üyeleri birbiri ile savaşıyor.
Bak natoya, hiç iki nato üyesi savaşıyor mu?
Hayır.
Nato daha kahpece yapıyor işini.
Nato üyesi ülkeler diğer ülkelerin terör örgütlerine silah veriyor.
Bu daha kahpece.
En iyisi hiçbir örgüte üye olmamak.
Ama o zaman da sikerler.
Bilemedim şimdi bak.
Ayrıca iki ülke de şanghay beşlisine üye değil mi?
Bu nasıl iş amk?
Birde biz bu örgüte üye olacaktık.
Nasıl örgütse artık üyeleri birbiri ile savaşıyor.
Bak natoya, hiç iki nato üyesi savaşıyor mu?
Hayır.
Nato daha kahpece yapıyor işini.
Nato üyesi ülkeler diğer ülkelerin terör örgütlerine silah veriyor.
Bu daha kahpece.
En iyisi hiçbir örgüte üye olmamak.
Ama o zaman da sikerler.
Bilemedim şimdi bak.
Kim ne derse desin doğru olanı yapan insandır. Bir kere eli yanmıştır. Bunun pintilikle alakası yok. insanlar kendisinin olmayan şeyleri hoyratça kullanmayı çok seviyorlar afedersiniz. Eğer bunun için arkadaşınız size gönül koyuyorsa bırakın koysun.
son yıllarda sıkça rastladığımız restorasyon skandallarından biridir.
antalya-kumluca'da bulunan bir likya kenti Rhodiapolis antik kenti 2014 yılında restorasyona alınıyor.
restorasyon ihalesi bitlis'li bir firmaya veriliyor.
bitlis'li firma işe başlıyor.
ama aslına yakın restore etmesi gereken antik kentin restorasyonunda günümüzde inşaatlarda kullanılan çimento, alçı gibi ürünleri kullanmaktan çekinmiyor.
bakınız antik kentin amfitiyatrosuna ne yapıyorlar;
görsel
bu arada söz konusu firma, restorasyonda suriyeli işçi çalıştırıyor.
şaka gibi.
bakın ip gibi yepisyeni duvar örmüşler onlar da;
görsel
erduvan görse çok beğenir eminim.
kullanılan ürünlerin tarih ile uyumuna bakar mısınız?
harkulade(!).
görsel
tabi bunu görenler tepki gösteriyor, olay antalya valisine intikal ediyor.
ama antalya valisi'nin daha önemli işleri olduğu için pek ilgilenemiyor.
çünkü o sırada alkol yasağı getirme derdinde kendisi.
antalya valisi için bkz;
görsel
kendisi müthiş(!) bir vali, bursa'dan tanıyorum. iyi oldu da iteledik antalya'ya.
bu arada konu tbmm'ye de taşınmış, kültür ve turizm bakanı nabi avcı'ya yanıtlaması için soru yöneltilmiş.
o da asrın liderinden icazet alıp yanıtlayacakmış soruları.
evet,
antalya'daki bir antik kentin restorasyonunu bir kürt firmasına veriyorsun,
sonra o kürt firmasından senin ülkenin önemli bir kültürel değerini restore etmeni bekliyorsan sen zaten baştan kaybetmişsin demektir.
o kürt firma da suriyeli işçi çalıştırmış dalga geçer gibi.
bütün kadim anadolu uygarlıklarının ahını alıyoruz.
bu kıymetli vatana layık olmayan bir zümre tarafından yönetilmek ne acı...
antalya-kumluca'da bulunan bir likya kenti Rhodiapolis antik kenti 2014 yılında restorasyona alınıyor.
restorasyon ihalesi bitlis'li bir firmaya veriliyor.
bitlis'li firma işe başlıyor.
ama aslına yakın restore etmesi gereken antik kentin restorasyonunda günümüzde inşaatlarda kullanılan çimento, alçı gibi ürünleri kullanmaktan çekinmiyor.
bakınız antik kentin amfitiyatrosuna ne yapıyorlar;
görsel
bu arada söz konusu firma, restorasyonda suriyeli işçi çalıştırıyor.
şaka gibi.
bakın ip gibi yepisyeni duvar örmüşler onlar da;
görsel
erduvan görse çok beğenir eminim.
kullanılan ürünlerin tarih ile uyumuna bakar mısınız?
harkulade(!).
görsel
tabi bunu görenler tepki gösteriyor, olay antalya valisine intikal ediyor.
ama antalya valisi'nin daha önemli işleri olduğu için pek ilgilenemiyor.
çünkü o sırada alkol yasağı getirme derdinde kendisi.
antalya valisi için bkz;
görsel
kendisi müthiş(!) bir vali, bursa'dan tanıyorum. iyi oldu da iteledik antalya'ya.
bu arada konu tbmm'ye de taşınmış, kültür ve turizm bakanı nabi avcı'ya yanıtlaması için soru yöneltilmiş.
o da asrın liderinden icazet alıp yanıtlayacakmış soruları.
evet,
antalya'daki bir antik kentin restorasyonunu bir kürt firmasına veriyorsun,
sonra o kürt firmasından senin ülkenin önemli bir kültürel değerini restore etmeni bekliyorsan sen zaten baştan kaybetmişsin demektir.
o kürt firma da suriyeli işçi çalıştırmış dalga geçer gibi.
bütün kadim anadolu uygarlıklarının ahını alıyoruz.
bu kıymetli vatana layık olmayan bir zümre tarafından yönetilmek ne acı...
Oldu olacak yorgan altına osurup kafayı bulun.
yavaş cenk et reyiz ümmet yetişemiyor...
http://aa.com.tr/tr/turki...ydanlarinda-kurduk/721844
milliyetçiliği ayaklar altına alan kişi sen değil miydin sayın cumhurbaşkanı?
şimdi n'oldu da cenk meydanlarına geldin?
biz meydanlara inelim mi?
sen de meydanlarda olacak mısın tıpkı 15 temmuz'da meydanlarda olduğun(!) gibi.
her neyse,
biz senin elinde türk bayrağı taşıyanlara "terörist" muamelesi yaptığın günleri de gördük.
http://aa.com.tr/tr/turki...ydanlarinda-kurduk/721844
milliyetçiliği ayaklar altına alan kişi sen değil miydin sayın cumhurbaşkanı?
şimdi n'oldu da cenk meydanlarına geldin?
biz meydanlara inelim mi?
sen de meydanlarda olacak mısın tıpkı 15 temmuz'da meydanlarda olduğun(!) gibi.
her neyse,
biz senin elinde türk bayrağı taşıyanlara "terörist" muamelesi yaptığın günleri de gördük.
Sagopa Kajmer-Düşünmek için Vaktin Var https://www.youtube.com/watch?v=PDaoKtAQKgA
Afedersiniz de bok gibi program. hangi özürlüler izliyo bu programı ya.
son 4 senedir yaşamadığım olaydır.
evet uzun ilişkim var kıskanın.
edit : eksileri görünce daha çok mutlu oldum.
evet uzun ilişkim var kıskanın.
edit : eksileri görünce daha çok mutlu oldum.
Diğer telefonlardan farkı pokemon go (3 aydır androidlerde var) ve süper mario sanırım. Yok jakı yok etmiş yok cammış. Büyülü gibi 4040 lirayı bayılacaksınız yine. O paraya 3 tane lg alır birbirine bağlar gezdiririm amk.
pazartesi günü başıma gelen olay. iş çıkışı acayip yorulmuşum. hatta o kadar yoruldum ki 130ş ile gideceğime, ondan önce gelen çift bilet alan 500t ye binmişim. neyse ayakta yorucu bir yolculuktan sonra ineceğim durağa geldim. tutunduğum demirin yanında 3 5 kız vardı. ben de dur lan inerken hiçbir yere tutunmadan otobüs durmadan ineyim dedim. normalde çok yaparım. otobüs kapısı açılınca tam durmadan atlarım. ulan nolduysa o gün dengemin bozulacağı tuttu. duracak tuşuna bastım. kapı tıssss diye açıldı araç hala çok yavaşta olsa hareket halinde sol ayağımla destek alıp, sağ ayağımı öne atıyım derkennn. sen git kalçam aracın orta kapı demirine çarp sonra oradan dengeyi kaybet. bok çuvalı gibi yere düşüp, top gibi yuvarlan. ulan çizilen karizmama mı yanayım. kirlenen kıyafetime mi yanayım. kızların gülme seslerinin 2 gündür kafamda yankılanmasına mı yanayım. neye yanayım ben de bilmiyorum.