bugün

sevdiği entry'ler

çin ordusunun sikkim e girmesi

Çin ordusu giriyorda hindistan ordusu armut mu topluyor?
Ayrıca iki ülke de şanghay beşlisine üye değil mi?
Bu nasıl iş amk?
Birde biz bu örgüte üye olacaktık.
Nasıl örgütse artık üyeleri birbiri ile savaşıyor.
Bak natoya, hiç iki nato üyesi savaşıyor mu?
Hayır.
Nato daha kahpece yapıyor işini.
Nato üyesi ülkeler diğer ülkelerin terör örgütlerine silah veriyor.
Bu daha kahpece.
En iyisi hiçbir örgüte üye olmamak.
Ama o zaman da sikerler.
Bilemedim şimdi bak.

ödünç kitap vermeyen insan

Kim ne derse desin doğru olanı yapan insandır. Bir kere eli yanmıştır. Bunun pintilikle alakası yok. insanlar kendisinin olmayan şeyleri hoyratça kullanmayı çok seviyorlar afedersiniz. Eğer bunun için arkadaşınız size gönül koyuyorsa bırakın koysun.

2000 yıllık antik kenti akp tarzı restore etmek

son yıllarda sıkça rastladığımız restorasyon skandallarından biridir.

antalya-kumluca'da bulunan bir likya kenti Rhodiapolis antik kenti 2014 yılında restorasyona alınıyor.
restorasyon ihalesi bitlis'li bir firmaya veriliyor.

bitlis'li firma işe başlıyor.
ama aslına yakın restore etmesi gereken antik kentin restorasyonunda günümüzde inşaatlarda kullanılan çimento, alçı gibi ürünleri kullanmaktan çekinmiyor.

bakınız antik kentin amfitiyatrosuna ne yapıyorlar;
görsel

bu arada söz konusu firma, restorasyonda suriyeli işçi çalıştırıyor.
şaka gibi.
bakın ip gibi yepisyeni duvar örmüşler onlar da;
görsel

erduvan görse çok beğenir eminim.

kullanılan ürünlerin tarih ile uyumuna bakar mısınız?
harkulade(!).
görsel

tabi bunu görenler tepki gösteriyor, olay antalya valisine intikal ediyor.
ama antalya valisi'nin daha önemli işleri olduğu için pek ilgilenemiyor.
çünkü o sırada alkol yasağı getirme derdinde kendisi.

antalya valisi için bkz;
görsel

kendisi müthiş(!) bir vali, bursa'dan tanıyorum. iyi oldu da iteledik antalya'ya.

bu arada konu tbmm'ye de taşınmış, kültür ve turizm bakanı nabi avcı'ya yanıtlaması için soru yöneltilmiş.
o da asrın liderinden icazet alıp yanıtlayacakmış soruları.

evet,
antalya'daki bir antik kentin restorasyonunu bir kürt firmasına veriyorsun,
sonra o kürt firmasından senin ülkenin önemli bir kültürel değerini restore etmeni bekliyorsan sen zaten baştan kaybetmişsin demektir.
o kürt firma da suriyeli işçi çalıştırmış dalga geçer gibi.

bütün kadim anadolu uygarlıklarının ahını alıyoruz.
bu kıymetli vatana layık olmayan bir zümre tarafından yönetilmek ne acı...

insanın kedi bokunun kokusunu sevmesi

Oldu olacak yorgan altına osurup kafayı bulun.

rte nin bu ülkeyi cenk meydanında kurduk demesi

yavaş cenk et reyiz ümmet yetişemiyor...

http://aa.com.tr/tr/turki...ydanlarinda-kurduk/721844

milliyetçiliği ayaklar altına alan kişi sen değil miydin sayın cumhurbaşkanı?
şimdi n'oldu da cenk meydanlarına geldin?

biz meydanlara inelim mi?
sen de meydanlarda olacak mısın tıpkı 15 temmuz'da meydanlarda olduğun(!) gibi.

her neyse,
biz senin elinde türk bayrağı taşıyanlara "terörist" muamelesi yaptığın günleri de gördük.

günün şarkısı

Sagopa Kajmer-Düşünmek için Vaktin Var https://www.youtube.com/watch?v=PDaoKtAQKgA

kısmetse olur

Afedersiniz de bok gibi program. hangi özürlüler izliyo bu programı ya.

sevgilisiz yaşamak

son 4 senedir yaşamadığım olaydır.

evet uzun ilişkim var kıskanın.

edit : eksileri görünce daha çok mutlu oldum.

iphone 7

Diğer telefonlardan farkı pokemon go (3 aydır androidlerde var) ve süper mario sanırım. Yok jakı yok etmiş yok cammış. Büyülü gibi 4040 lirayı bayılacaksınız yine. O paraya 3 tane lg alır birbirine bağlar gezdiririm amk.

otobüsten karizma ineyim derken aşağı yuvarlanmak

pazartesi günü başıma gelen olay. iş çıkışı acayip yorulmuşum. hatta o kadar yoruldum ki 130ş ile gideceğime, ondan önce gelen çift bilet alan 500t ye binmişim. neyse ayakta yorucu bir yolculuktan sonra ineceğim durağa geldim. tutunduğum demirin yanında 3 5 kız vardı. ben de dur lan inerken hiçbir yere tutunmadan otobüs durmadan ineyim dedim. normalde çok yaparım. otobüs kapısı açılınca tam durmadan atlarım. ulan nolduysa o gün dengemin bozulacağı tuttu. duracak tuşuna bastım. kapı tıssss diye açıldı araç hala çok yavaşta olsa hareket halinde sol ayağımla destek alıp, sağ ayağımı öne atıyım derkennn. sen git kalçam aracın orta kapı demirine çarp sonra oradan dengeyi kaybet. bok çuvalı gibi yere düşüp, top gibi yuvarlan. ulan çizilen karizmama mı yanayım. kirlenen kıyafetime mi yanayım. kızların gülme seslerinin 2 gündür kafamda yankılanmasına mı yanayım. neye yanayım ben de bilmiyorum.
© copyright 2005 - 2026