bugün
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez17
- aldım kabul ettim3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- devşirmelik makamı13
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- normal sözlük te uludağ sözlüğü kötülemek2
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- fransız arabaları2
- erkekler neden aldatır2
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- türk telekom port zammı4
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- helal olsun be2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- ithal et2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kimyon4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
entry'ler (11)
insan seçemediği bir durumdan ne üstün olur nede alçalır. Adam okuma yazma bilmiyor ne yapsın gidip doktorluk mu? Ama 'ADAM' olduğu için gider ne iş olursa yapar çünkü evlatlarının onun olduğu duruma düşmesini istemez. Aslında soru böyle olmalı ailesi için kaçtane çöpçülük yapabilecek 'adam' var.
Eskiden taraftlar zengin futbolcular fakirdi. Şimdi Taraftarlar fakir futbolcular ultra zengin. Bu böyle olmaz arkadaş her önüne gelen tanınmak kulube başkan olursa aptal apltal transfer yaparsa altyapıdan şikayet edip ona buna 10 milyon verirse olmaz türkiye 3.dünya ülkesidir.
Yapılması Gerekenler:
1-)Başkanlar kulupte yaptığı her transferden sorumlu olacak ve zararları kulube değil başkana kalıcak bak ozaman haydim ünal aysal yaşlısı gibi gaza gelip 15 20 tane futbolcu alıyomu
2-)Futbolcular maaşları indirilecek asgari ücret + ssk+ yol+yemek
3-)Futbolda torpil sona erecek
4-)Her ilde tff ve futbol kulupleri tarafından ortak altyapı merkezi oluşturulacak sokak sokak gezilecek ve yetenekli çoçukala 7- 8 yaşından beri eğitilecek.
5-)ÖYLE GAZA GELiP HOCA FALAN KOVMAK YOK(AZiZ YILDIRIM iSTiSNA ADAM ŞAMPiYONLUĞU BiLE BAŞARISIZ GÖRÜYO) TAKIMLAR BELLi SiSTEM ÜZERiNE OTURACAKLAR A'DAN Z'YE
BUNLARLA 2016 OLMASA 2050 GiDERiZ HERHALDE ANCA O ZAMANA KADAR GELiŞiRiZ...
Yapılması Gerekenler:
1-)Başkanlar kulupte yaptığı her transferden sorumlu olacak ve zararları kulube değil başkana kalıcak bak ozaman haydim ünal aysal yaşlısı gibi gaza gelip 15 20 tane futbolcu alıyomu
2-)Futbolcular maaşları indirilecek asgari ücret + ssk+ yol+yemek
3-)Futbolda torpil sona erecek
4-)Her ilde tff ve futbol kulupleri tarafından ortak altyapı merkezi oluşturulacak sokak sokak gezilecek ve yetenekli çoçukala 7- 8 yaşından beri eğitilecek.
5-)ÖYLE GAZA GELiP HOCA FALAN KOVMAK YOK(AZiZ YILDIRIM iSTiSNA ADAM ŞAMPiYONLUĞU BiLE BAŞARISIZ GÖRÜYO) TAKIMLAR BELLi SiSTEM ÜZERiNE OTURACAKLAR A'DAN Z'YE
BUNLARLA 2016 OLMASA 2050 GiDERiZ HERHALDE ANCA O ZAMANA KADAR GELiŞiRiZ...
Sırf tazminat için gitmeyen adam tabi gs de para kalmadı gönderemiyorlar gitmesi para lazım o da yok. Zaten basket takımı iflas etti. Yakında Kayyumma giderler.
Sırf tazminat için gitmeyen karaktersiz takımın karektersiz hocası..
Muhasebe kolay ama sıkıcı yapan insanlar.
paranın sahte yaptığı insandır. o paraya değil para ona sahip kişiliksiz ve bencilin tekidir
Semtinin takımı beşiktaş ruhu başkadır fenerli olmama rağmen içimde beşiktaşa bir sempati vardır. Fikret orman gibi bir başkanı var.
Son dönemlerde uslubünu bozmasa daha iyi yoksa diğerlerinden bir farkı kalmaz.
Son dönemlerde uslubünu bozmasa daha iyi yoksa diğerlerinden bir farkı kalmaz.
Delirmiş olan adamdır ne kullanıyosa hep kafası güzel.
Prandellinin maça asılacağını ifade etmesi herhalde 4 tane yerler anderlectteki genç kadro müthiş.
Prandellinin maça asılacağını ifade etmesi herhalde 4 tane yerler anderlectteki genç kadro müthiş.
Güç Para Merhamet Adamlık Onur Şeref ve hepsinde önce insan olması.