bugün
- bugün de meme atan olmaması12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi3
- gocu bey meh meh bey birader4
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- beyaz otomobil satın almak9
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ege waw3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- clydeless bonnie2
- bay melahel d erectotales2
- bully2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- krista allen2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- kemal kılıçdaroğlu9
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- ikinci el elbise giymek2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- 2026 dünya kupası17
- pazar günü aktiviteleri4
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- nervio'nun memleketi3
- düşün ki o bunu okuyor4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- sol tarafın inzal olması3
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- amy adams2
- haksızsam haksızsın deyin2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- kulak arkasını keselemek3
entry'ler (54)
" ben hergece sarhoşum..derdimden böylee.." bu şarkıyı söylediği için..
gerizekalıdır.
size anne diyebilir miyim.
uzun bir yolculukta otobüs camından dışarıya bakmak.. tüm geçmişi sorgulatabilir..
neden kainat güzeli.Pekala bir kedide kainat güzeli olabilir.neden insanlar arasında seçilsin ki?
taş yok mu taşş!!
Benzetileri kırık bir şairin, alaca mısrası
Mahzun atîka...
Adından bir zerre mürekkebim
Sözüm, sitem hengâmına
Geç kalmışım...
Sanki hiç dönmeyecek devrim sana
Mihrümah
Zamansızım...
Issızlığımca senden, seni söylüyor eşya
Ve tutuyor hırsla,
Parmaksız elleri yüreğimi;
Korkunun hınca adandığı
Arsız demlerin...
Sanki hiç bitmeyecek bu tutuşma
Mihrümah
Tutuşanım...
Çevir başımı bu divanelikten, sana bakayım
Gözlerinde izi müheyya;
Ketum yâdı miladın
Bir hendek lazım bana
Cezbede umutlarım
Sanki hiç durmayacak bu yağma
Mihrümah
Korunaksızım...
Gel, işler zaman sessiz, dinledir ağrılarım
Gel, canım kanamada
Kırıldı zembereği kalbin
idrakim pusulasız
Sönmede ışıklarım
Sanki hiç onmayacak bu yara
Mihrümah
Âh...
Kanayanım,
Kanatanım...
Ayşe Çabuk
Mahzun atîka...
Adından bir zerre mürekkebim
Sözüm, sitem hengâmına
Geç kalmışım...
Sanki hiç dönmeyecek devrim sana
Mihrümah
Zamansızım...
Issızlığımca senden, seni söylüyor eşya
Ve tutuyor hırsla,
Parmaksız elleri yüreğimi;
Korkunun hınca adandığı
Arsız demlerin...
Sanki hiç bitmeyecek bu tutuşma
Mihrümah
Tutuşanım...
Çevir başımı bu divanelikten, sana bakayım
Gözlerinde izi müheyya;
Ketum yâdı miladın
Bir hendek lazım bana
Cezbede umutlarım
Sanki hiç durmayacak bu yağma
Mihrümah
Korunaksızım...
Gel, işler zaman sessiz, dinledir ağrılarım
Gel, canım kanamada
Kırıldı zembereği kalbin
idrakim pusulasız
Sönmede ışıklarım
Sanki hiç onmayacak bu yara
Mihrümah
Âh...
Kanayanım,
Kanatanım...
Ayşe Çabuk
çok yoğun bir iş gününde odadan çıkıp geri döndüğünde hediye paketine sarılı üzerindede seni çok seviyorum canım dostum yazılı minik bir çikolata.Çok mutlu oldum yahu.
16 yıl önceki en sevdiği dostunu 16 yıl sonra tekrar görmek..sanki dün ayrılmışız gibi sohbet etmek.
dünyanın dönmeyi bırakması..Kaskatı kesilirsin..Hala numarayı telefonundan silememişsindir..Aradığınız numara kullanılmıyor demesine rağmen..
babamı özledim.
As ashes slowly fall i turn to heed my inner call
To feel the gap within my soul
I must find the one inside the whole
Flawless belief, is what my eyes see
A shining figure here before me
A divine idol we all plead to
Im down on my knees i worship you with owe
Im down on my knees my belief forever strong
And i call out to you my lord of light
Watch my faith how it glows
God await that i know
My praise for him i shall bestow...
And sing it, praise you lord, he is the lord
In all pas centuries ive lived
False believers lived in eternal lie
We live our life - amen
Giving love to the end
Shadows rise and fall
At gods divine call
The answer to my pleas
Let all madness cease
This will be done ..
en sevdiğğim şarkısı
To feel the gap within my soul
I must find the one inside the whole
Flawless belief, is what my eyes see
A shining figure here before me
A divine idol we all plead to
Im down on my knees i worship you with owe
Im down on my knees my belief forever strong
And i call out to you my lord of light
Watch my faith how it glows
God await that i know
My praise for him i shall bestow...
And sing it, praise you lord, he is the lord
In all pas centuries ive lived
False believers lived in eternal lie
We live our life - amen
Giving love to the end
Shadows rise and fall
At gods divine call
The answer to my pleas
Let all madness cease
This will be done ..
en sevdiğğim şarkısı
şirin sevgilidir..Gece üçte beni düşünmüş ..ne kadar sevilesi bir sevgilim var dedirten harekettir..
Ben sandım ki biz çok iyi dostuz...Yanılmışım demeye dilim hala varmıyor..Sana dedim ya artık biz dost değiliz..Lütfen bana selam bile verme..Selamını bile almak istemiyorum..Bunları söylerken dilim hiç tutukluk çekmedi.Kelimeler aktı gitti..Sandım ki söyleyemez dilim..Hani sen bana küsemezsin dedin ben de sana küstüm bile dedim..Çocukmusun dedin de ne alaka dedim ya..Aslında ben hala çocuğum..Ver oyuncaklarımı geriye Ben de sana verdim oyuncaklarını geriye..
...Hem bana öyle geliyor ki en kaba söz, en kaba mektup bile susmaktan daha iyi bir iyi yüreklice, daha bir dürüstçedir. Susanlar, hemen her zaman, içten gelen incelikten, nezaketten yoksundurlar; bir itirazdır susku; yutmak zorunlu olarak kötü kılar kişiyi, mideyi bile bozar, susanların hepsi de sindirim bozukluğu çekerler..Friedrich Nietzsche
aslında yeni aşık olmuş da denebilir.
Uzaklaş yoksa sana dokunurum
Yoksa yasak tanımam günahkar olurum .....
Günahım olursun
kaç görme
görürsen hatırlama
hatırlarsan ağlama....
Gelme yoksa sana dokunurum
dudaklarına konarım
gözlerini esir alırım kölem olursun
gecelerce kölen olurum
didik didik ederim hayatını
benden başkasına yaşatmam seni
tarihini vururum
anılarını...... asarım ...
Yüreğine saplarım kendimi bedeninde yatıya kalırım...
Teninde beklerim geleceğimi....
Yaklaşma seni alırım senin olurum
özgürlüğüm yoldaş olur yanına
sensiz düsüncelerim toprak olur
taparım sana.... Yatağına tapınak derim
yüzünde güneşler beklerim
gitmezsen sana dokunurum
sahiplenirim seni
sana aşkı yaşatırım daha küçük aşklara katlanamazsın....
benimle ölürsün.
umut taydaş
Yoksa yasak tanımam günahkar olurum .....
Günahım olursun
kaç görme
görürsen hatırlama
hatırlarsan ağlama....
Gelme yoksa sana dokunurum
dudaklarına konarım
gözlerini esir alırım kölem olursun
gecelerce kölen olurum
didik didik ederim hayatını
benden başkasına yaşatmam seni
tarihini vururum
anılarını...... asarım ...
Yüreğine saplarım kendimi bedeninde yatıya kalırım...
Teninde beklerim geleceğimi....
Yaklaşma seni alırım senin olurum
özgürlüğüm yoldaş olur yanına
sensiz düsüncelerim toprak olur
taparım sana.... Yatağına tapınak derim
yüzünde güneşler beklerim
gitmezsen sana dokunurum
sahiplenirim seni
sana aşkı yaşatırım daha küçük aşklara katlanamazsın....
benimle ölürsün.
umut taydaş
Tecavüzden sonra "zevk aLdın mı?"diye sormak nasıL abeste iştigalse,gidişinin ardından ayLar sonra arayıp "Nasılsın ?"diye sorman da o kadar abesti işte.Uyuz bir itin kasığındaki pire kadar mutluyum.Ve başını çöpe soktuğu için kıçı açıkta kaLan bir kedi kadar tetikteyim..Tut ki mutluyum...Tut ki yıkıldım. Sanane demek istersiniz.Diyemeyip teşekkür ederim sen nasılsın dersiniz.içinizde fırtınalar koparken hiçbirşey hissetmiyormuş gibi davranırsınız.
Kim bilir; masalınızın kahramanı, başka bir hikayenin figüranı olmaya gitmiştir belki de. Değer mi gitmesine, gitmezdi değmese.
Hani bir kelebek yakalarsın, bakmak istersin. Ama elini açsan kaçacak, sımsıkı tutsan ölecek. işte böyle bir şey seni sevmek.