bugün
- devşirmelik makamı13
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur7
- askerlik7
- the god himself3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- kumardan para kazanmak2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- sözlükteki zengin yazarlar4
- türk siyasetçiliği yapan araplar5
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- biraz osursak mı2
- biz arap değiliz biz türk üz2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- red pill3
- kazıklı maria2
- kürtçüleri komünist sanmak2
- kadında güzellik aramayan erkek3
- bir oç her zaman kendini belli eder2
- kıskançlık2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- ne sıkıcı bir gün2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- donald trump4
- uludağ sözlük kazları2
- evlenmek için gereken minimum para6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- babanın ölmesi2
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sedat pekmez12
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
entry'ler (13)
Uludağ'ın yerel bir ismi çağrıştırması..Ekşinin ise daha genele hitabı...Algı yanılmasıdır aslında...
içmeyi ve şarabı her dörtlüğünde elitize eden tek insan sanırım...her dörtlüğü okuduktan sonra "hakkaten yaa" dedirtir insana...ve içesin gelir...
Kısa ve net..."Yaşamak yani,ağır bastığından..." Uzun olarak anlatmak ise bu alana sığmayacak kadar...
Nazım deniz harp okulu öğrencisiymiş gençken...Yahya Kemal Beyatlı onun şiir hocasıymış...Hatta Yahya Kemal'in çoğu şiirine ilham veren isim Nazım'ın annesi Celile Hanım'mış.."Dahiler ve aşkları" kitabından.. Enteresan bir rastlantı...Şaşırmıştım okuduğumda doğrusu..
Nazım deniz harp okulu öğrencisiymiş gençken...Yahya Kemal Beyatlı onun şiir hocasıymış...Hatta Yahya Kemal'in çoğu şiirine ilham veren isim Nazım'ın annesi Celile Hanım'mış.."Dahiler ve aşkları" kitabından.. Enteresan bir rastlantı...Şaşırmıştım okuduğumda doğrusu..
Teyzemin konserine gidebilme şansına eriştiği, benimse o şansa belki diğer boyutta ulaşabileceğim, ciddi kaliteli ses,sanatçı,yorumcu ve daha ne varsa....
bizzat çalışmış ve yaşamış biri olarak çağrı merkezi yetkilileri. Bizim milletin borusu telefonda öter ya..karısına kızar sana patlar.. patronuna kızar sana patlar. sevgilisine kızar sana patlar. midesi ağrır sana patlar. prosedür engeline takılınca daha bir patlar. o hat uzar gider. bu kez takım liderin gelir hat niye uzadı diye o da sana patlar anasını satayım..
istanbulda bulunan koreografilerini çok beğendiğim bir dans tiyatrosu...SHAMAN diye yazılır ayrı konu..
aptal espriler ve sırf güldürmüş olmak için olmamak koşuluyla -kadınlar hisseder- yapılırsa başarı yüzdesini artıracak bir durum..
tam bir komplo teorisi...:D Kesin kuyruk acısı var..
Siyasi görüşünü ve duruşunu sevmeme rağmen Açık Öğretim Fakültesi'ni icad eden biri olarak kendisine sinir olduğum şahıs...Bugün herkes piyasada üniversite mezunu olarak dolaşıyorsa ve dolayısıyla üniversite mezunu işsiz bu kadar fazlaysa bunun sebebi 1) Özel Üniversiteler 2) Açık Öğretim Fakültesi...Bir de Eskişehir Anadolu Üniversitesi'nden mezunum demiyorlar mı?? Bitiyorum hepsine...
Son sınıfta AB ekonomisi dersini bir gün aksatmayıp anlattığı her kelimeyi not tutan ve deli gibi çalıştığım halde dersini geçemediğim hocam..ilk sınıfta iktisat tarihini ucu ucuna geçmiştim.Çan eğrisinden olsa gerek..
Ama geriye ne kaldı..Adı sanı kaldı işte..Okul sözkonusu olduğunda hala adını hatırladığım hocalarımdan biri..Kendisini Metin Akpınar'a benzetirdim..Yine de kendisini severdim.Üstelik yanına gidip konuştuğunuzda yüzünüze bakamayacak kadar mahcup,ders anlatırken mülayim tavırlar sergiler..
Tavırlarına bakıp "Bu hocadan ders alınır" tezini sınav sonucunda çürüten hocadır kendisi..
Bir de fakülte efsanesi olarak doğruluğunu hala bilmediğim bir rivayet...Sınavda cevapları tek kelime ya da tek cümle ister.Siz ola ki tek kelime yazacakken iki üç kelime yazdınız- o soru doğru da olsa bittiniz demektir:)
Ama geriye ne kaldı..Adı sanı kaldı işte..Okul sözkonusu olduğunda hala adını hatırladığım hocalarımdan biri..Kendisini Metin Akpınar'a benzetirdim..Yine de kendisini severdim.Üstelik yanına gidip konuştuğunuzda yüzünüze bakamayacak kadar mahcup,ders anlatırken mülayim tavırlar sergiler..
Tavırlarına bakıp "Bu hocadan ders alınır" tezini sınav sonucunda çürüten hocadır kendisi..
Bir de fakülte efsanesi olarak doğruluğunu hala bilmediğim bir rivayet...Sınavda cevapları tek kelime ya da tek cümle ister.Siz ola ki tek kelime yazacakken iki üç kelime yazdınız- o soru doğru da olsa bittiniz demektir:)
inanılmaz donanımlı benim dünya tatlısı hocam...Kendisi benim favorimdi...Bunun yanında çok da karizmatiktir...Bir keresinde derste amfide dağınık oturunca "arıların bal yapması"ndan örnek verip "Yaklaşın birbirinize kaynaşın,yoksa verim alamayız" gibi bir örnek vermişti:)Hiç unutmam...
kitaptaki hikayeyle alakası kalmayan ve de artık kabak tadı vermesine rağmen hangi akla hizmet hala sezon finali yapabilen tek dizi....:S
Mezun olmamın üzerinden dört yıl geçmesine rağmen "hocalar" sözkonusu olduğunda aklıma gelen ilk üç hocadan biri olan ve onu tanıdığım için çok şanslı olduğumu düşündüğüm,derslerinde öğrenciyi hipnoz eden ve asla saate bakmayı akla getirmeyen bir üslupla ders anlatan-ki dersi işkence haline dönüştürmeden sanki bir paneldesiniz tadında anlatan- bu yüzden eğer dersine girmediyseniz asla sınavından geçme ihtimaliniz olmayan ve eğer sizin dersine ilgili olduğunu bi nebze hissettirdiyseniz kendisine,sınavında kağıdınıza çentik atsın diye deli gibi beklediğiniz:)(benim kağıdıma atmıştı:)ama buna rağmen öğrencilerin kara listesine girmek bi yana ders almayıp derslerine sadece onun donanımından faydalanmak adına giren bir yığın öğrencisi olan,özel bir bankanın mülakatında teftiş kuruluna kabul edilmesine karşın kendisinin bunu reddedip akademisyenliği seçtiği fakat haketmediği halde hala yard.doçent ise eğer-ki bence okuldaki çoğu profesörden çok daha donanımlıdır- entellektüel,ciddi bir müzik arşivi olduğunu bildiğim,sadece akademisyen değil iyi bir müzisyen,kendisini hep Uğur Mumcu ya benzettiğim,şu an facebook ta arkadaş listemde olabilecek kadar mütevazi bir politik bilimci,değerli bir kişilik...iyi ki varsınız hocam...