bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- arda güler4
- biraderilli del biraderiye2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
entry'ler (22)
çanta ipini memelerinizin arasından geçirmeyin..
edit:nolur ya
edit:nolur ya
allah gerçekten varsa senin paraları da bana yağdırsın..çık hadi işin içinden..sonu kafirliğe gider benden demesi..
onların yerinde olmayı hiç mi hiç istemezdim.bir süre sonra sorardım kendime yahu benim evlerinin önü boyalı direkten başka hiç mi şarkım yok.düşünsenize meraba ben öykü demeye varmadan hemen boyalı direk yapıştırılıyor suratınıza.sokakta dolaşırken 'aa anne bak boyalı direk' seslerini duyar gibiyim.
verdikleri rahatsızlık bir gün yetmezmiş gibi 3 gün sürdürürler.neymiş efendim adetmiş.koyarlar oraya dandirik sesli bir şarkıcı, şarkıcı denebilirse tabi bütün sandalyeler boş olsa bile tek başına söylerler.hani paraları yok ya bunların, düğün salonu tutamıyorlar ya o yüzden böyle söyleyen adamları getirtiyorlar.artık çevresindekilere illallah dedirtmiştir.cenazesi mi vardır sınavı mı hiç düşünmezler.böyle komşu böyle tanıdık olmaz olsun dedirtirler.hiç de kusura bakmasınlar efendim.ben senin zımbırtını çekecek değilim.
her ne kadar beni sinirlendirse, her ne kadar bu giriyi 'köprüüüden geçtiiii geliiiiin' şarkısını dandirik sesli adamdan dinleyerek yazsam da çifte mutluluklar dilerim.
her ne kadar beni sinirlendirse, her ne kadar bu giriyi 'köprüüüden geçtiiii geliiiiin' şarkısını dandirik sesli adamdan dinleyerek yazsam da çifte mutluluklar dilerim.
kelime: polis
nyspeg: ya abi hani eski yunan da şehirlere deniyo hani??
+ ya abi o ne yaa azcık daha anlat
nyspeg: yaa abi hani amerikada da var hani indiana..... dıt dıt dıt filan hadi olum zaman geçiyo bak
+hıı polis abi yaa
polis kelimesini bile böyle kasarak anlatmaya çalışmışım ya kendime bişey diyemiyorum hani desen cop kullanır, hırsızları yakalar.nerden aklıma gelmiş hayret.ama anlatmışım nihayetinde..
nyspeg: ya abi hani eski yunan da şehirlere deniyo hani??
+ ya abi o ne yaa azcık daha anlat
nyspeg: yaa abi hani amerikada da var hani indiana..... dıt dıt dıt filan hadi olum zaman geçiyo bak
+hıı polis abi yaa
polis kelimesini bile böyle kasarak anlatmaya çalışmışım ya kendime bişey diyemiyorum hani desen cop kullanır, hırsızları yakalar.nerden aklıma gelmiş hayret.ama anlatmışım nihayetinde..
yeraltı dünyasının bekçiliğini yapan bu üç başlı köpek 5 kez yenilmiştir.
-son görevi kerberos'u yakalamak olan herakles tarafından yakalanarak.,
-müzik yeteneğini kullanan orpheus tarafından uyutularak,
-lethe ırmağındaki su yardımıyla hermes tarafından uyutularak,
-roma mitolojisinde, ilaçlı keklerle aineias tarafından uyutularak,
-yine bir roma masalında, ilaçlı keklerle psykhe tarafından uyutularak.
bu bilgiyi ilk okuduğumda aklıma harry potter'ın adını bilmediğim bi filminde, bir taşı koruyan üç başlı köpek aklıma geldi.sanırım burada yunan mitolojisinden etkilenmişler.hatta filmde köpeği müzikle uyuttuklarını(orpheus'un yaptığı gibi) hatırlayınca bunun doğruluk payı daha da bir artıyor..
-son görevi kerberos'u yakalamak olan herakles tarafından yakalanarak.,
-müzik yeteneğini kullanan orpheus tarafından uyutularak,
-lethe ırmağındaki su yardımıyla hermes tarafından uyutularak,
-roma mitolojisinde, ilaçlı keklerle aineias tarafından uyutularak,
-yine bir roma masalında, ilaçlı keklerle psykhe tarafından uyutularak.
bu bilgiyi ilk okuduğumda aklıma harry potter'ın adını bilmediğim bi filminde, bir taşı koruyan üç başlı köpek aklıma geldi.sanırım burada yunan mitolojisinden etkilenmişler.hatta filmde köpeği müzikle uyuttuklarını(orpheus'un yaptığı gibi) hatırlayınca bunun doğruluk payı daha da bir artıyor..
yasmin levy nin mükemmel parçalarından sadece biri.sözleri şöyledir:
yo'n la prizion, tu en las flores,
sufro de korason, kero ke yores.
las paredes altas, no te alkanso,
demando salvasion del mi dio santo.
otro te amava, yo m'enselava,
el amor me armo, yo lo matava.
kinze anyos de prizion, kerida,
yo 'sto en kadenas, guay de mi vida.
- aman, aman, dime ke keres,
yo no me vo kon ti ni si te mueres.
guerfana era yo, m'abandonates,
el dio ya te pago porke pekates.
- vestido preto te vo azerte,
i a la keila k'eches azeite,
kinze anyos de prizion, kerida,
yo 'sto en kadenas, guay de mi vida.
- no me mandes mas kartikas tristes,
va kemate kon gaz konfor izites.
tomi otro haver, un riko ombre,
no kero mas saver ni de tu nombre.
yo'n la prizion, tu en las flores,
sufro de korason, kero ke yores.
las paredes altas, no te alkanso,
demando salvasion del mi dio santo.
otro te amava, yo m'enselava,
el amor me armo, yo lo matava.
kinze anyos de prizion, kerida,
yo 'sto en kadenas, guay de mi vida.
- aman, aman, dime ke keres,
yo no me vo kon ti ni si te mueres.
guerfana era yo, m'abandonates,
el dio ya te pago porke pekates.
- vestido preto te vo azerte,
i a la keila k'eches azeite,
kinze anyos de prizion, kerida,
yo 'sto en kadenas, guay de mi vida.
- no me mandes mas kartikas tristes,
va kemate kon gaz konfor izites.
tomi otro haver, un riko ombre,
no kero mas saver ni de tu nombre.
194. telefonum her çaldığında beni ön balkonumun en sağ ikinci fayansının sol orta kısımına götüren gsm oparatörüdür.baz istasyonu bir km uzaklıkta bana bakmakta iken yine de çekmiyor.bu nasıl iş anlamadım..
ayrıca her aradığınızda 3 kez ard arda gelen hata sesi aramalarımızın vazgeçilmez melodisi oldu.ilk aradığınızda bu sesi duyuyor sonra şebekenin dibe vurduğunu görüyoruz.eğer şanslıysanız ikinci aramanızda isteğinize ulaşıyorsunuz.
o zaman neden hala avea kullanıyorsun diye sorarsanız, bir çok kullanıcı gibi cavabım öğretmen hattı olacaktır.
ayrıca her aradığınızda 3 kez ard arda gelen hata sesi aramalarımızın vazgeçilmez melodisi oldu.ilk aradığınızda bu sesi duyuyor sonra şebekenin dibe vurduğunu görüyoruz.eğer şanslıysanız ikinci aramanızda isteğinize ulaşıyorsunuz.
o zaman neden hala avea kullanıyorsun diye sorarsanız, bir çok kullanıcı gibi cavabım öğretmen hattı olacaktır.
harika sesli yunanlı bayan şarkıcı.sesi adete insanı okşuyor ve dinlendiriyor.
http://www.lastfm.com.tr/music/Eleni+Tsaligopoulou
http://www.lastfm.com.tr/music/Eleni+Tsaligopoulou
küçükken bizi hayal dünyasında gezdiren, çocukluğumuzun vazgeçilmez masalları bizim için neyse mitoloji de şimdi odur.
sanırım yunanca ya olan ilgimden olmalı ki bu aralar pek bi merak ediyorum, okudukça da insan daha bi ilgi duyuyor.
merak edenler buradan bazı bilgilere ulaşabilirler.
http://yunanmitolojisi.blogspot.com/
bu arada yunan mitolojisine ilgi duyanlar başlamak isteyenler ; en dandik mitoloji kitabı bile 20 ytl den başlamakta..(tabi ki ''dost''ta)
sanırım yunanca ya olan ilgimden olmalı ki bu aralar pek bi merak ediyorum, okudukça da insan daha bi ilgi duyuyor.
merak edenler buradan bazı bilgilere ulaşabilirler.
http://yunanmitolojisi.blogspot.com/
bu arada yunan mitolojisine ilgi duyanlar başlamak isteyenler ; en dandik mitoloji kitabı bile 20 ytl den başlamakta..(tabi ki ''dost''ta)
dinleyince boşalmış hissi veren usta sanatçı.
beni genpa servislerinde süründüren, aldıktan sonra kullanması bir türlü nasip olmayan, parasını da nihayet 5 ay sonrasında alabildiğim beni genpa'dan artık bıktıran nokia telefonudur.ama şıklığı ve sadeliği,görüntü kalitesi ve kamerasından dolayı yine vazgeçemeyeceğim telefondur.
(bkz: bi tane vardı o da bana denk geldi sanırım)
(bkz: bi tane vardı o da bana denk geldi sanırım)
bu sene uygulaması için sınavına girdiğim ancak uygulamayı yaptığım maketin kolları ve bacakları olmadığı için hayrete düştüğüm ve yapmakta bir hayli zorlandığım, acil durumlarda yapılan hayat kurtarıcı ilk yardımdır.her insanın az da olsa bilmesi gereken bu olayı kısaca anlatayım:
ilk yardıma ihtiyacı olan yerde yatan bir hasta gördüğümüz zaman hemen oraya yöneliyoruz ve bu işi bildiğimiz için 'çekilin ben doktorum' narasıyla artistiğimizi yaptıktan sonra çevre güvenliğini sağlıyoruz.hastayı elektrik çarpmışsa kaynağından uzaklaştırıyoruz gibi.hastanın omzunu hafif sarsarak bilincinin yerinde olup olmadığına bakıyoruz.yanıt alınmadıysa hemen 112 yi arıyoruz.ancak hasta boğulmuş ya da travma geçirmişse 1 tur kpr uyguluyoruz.sonra 112 yi arıyoruz.telefonda nerde olduğunuzu ve durumu bildiriyorsunuz ve karşı taraf kapatmadan kapatmıyoruz.ambulans gelene kadar müdahaleye devam ediyoruz.sonra hastanın solunum yoluna bakıyoruz.eğer yabancı bir madde boğaza kaçmışsa elimize temiz bir bezi sararak sıyırarak ağızdan alıyoruz ve çıkartıyoruz.hastanın dili de geriye kaçmış olabilir.dili çıkartmak için de 2 yöntem kullanıyoruz.eğer hastada travma varsa hastanın baş tarafına geçerek baş parmaklarımız elmacık kemiklerine ve diğer parmaklarımızı çenesine koyuyoruz ve başı yukarı doğru kaldırıyoruz.eğer travma yoksa bir elimizin avcunu hastanın alnına dayıyoruz diğer elimizle de çeneyi yukarı kaldırıyoruz.daha sonra bak-dinle-hisset yöntemini uyguluyoruz.yani yüzümüzü hastanın göğsüne yaklaştırıyoruz.gözümüzle göğsünde bir hareketin olup olmadığını ağızından da nefesi hissedip hissetmediğimize bakıyoruz.eğer solunum yoksa geliyoruz en güzel kısma hayat öpücüğüne.hastaya 2 kez derin nefes veriyoruz.daha sonra dolaşımını kontrol etmek için boğazındaki şah damarına bakıyoruz.eğer nabız yoksa kalp masajı yapıyoruz.kalp masajını sternumun 1/2 sine iki elimizle yapıyoruz.bu hareketleri yani kpr yi yorulana kadar yapıyoruz.hasta kendine normale dönünce derleme pozisyonu aldırıyoruz.yani hasta sırt üstü yatarken sol elini sağ yanağına getiriyoruz, sağ bacağını büküyoruz ve bu halde sağ tarafa yatırıyoruz.30 dk sonra aynı şeyi sol tarafa yapıyoruz.ve sonuçta bu kadar basit yöntemle hayat kurtarıyorsunuz.ne mutlu size..
bu arada kpr demişken, kpr 30 kez kalp masajı ve 2 soluk verme işleminden oluşan döngüdür.
ilk yardıma ihtiyacı olan yerde yatan bir hasta gördüğümüz zaman hemen oraya yöneliyoruz ve bu işi bildiğimiz için 'çekilin ben doktorum' narasıyla artistiğimizi yaptıktan sonra çevre güvenliğini sağlıyoruz.hastayı elektrik çarpmışsa kaynağından uzaklaştırıyoruz gibi.hastanın omzunu hafif sarsarak bilincinin yerinde olup olmadığına bakıyoruz.yanıt alınmadıysa hemen 112 yi arıyoruz.ancak hasta boğulmuş ya da travma geçirmişse 1 tur kpr uyguluyoruz.sonra 112 yi arıyoruz.telefonda nerde olduğunuzu ve durumu bildiriyorsunuz ve karşı taraf kapatmadan kapatmıyoruz.ambulans gelene kadar müdahaleye devam ediyoruz.sonra hastanın solunum yoluna bakıyoruz.eğer yabancı bir madde boğaza kaçmışsa elimize temiz bir bezi sararak sıyırarak ağızdan alıyoruz ve çıkartıyoruz.hastanın dili de geriye kaçmış olabilir.dili çıkartmak için de 2 yöntem kullanıyoruz.eğer hastada travma varsa hastanın baş tarafına geçerek baş parmaklarımız elmacık kemiklerine ve diğer parmaklarımızı çenesine koyuyoruz ve başı yukarı doğru kaldırıyoruz.eğer travma yoksa bir elimizin avcunu hastanın alnına dayıyoruz diğer elimizle de çeneyi yukarı kaldırıyoruz.daha sonra bak-dinle-hisset yöntemini uyguluyoruz.yani yüzümüzü hastanın göğsüne yaklaştırıyoruz.gözümüzle göğsünde bir hareketin olup olmadığını ağızından da nefesi hissedip hissetmediğimize bakıyoruz.eğer solunum yoksa geliyoruz en güzel kısma hayat öpücüğüne.hastaya 2 kez derin nefes veriyoruz.daha sonra dolaşımını kontrol etmek için boğazındaki şah damarına bakıyoruz.eğer nabız yoksa kalp masajı yapıyoruz.kalp masajını sternumun 1/2 sine iki elimizle yapıyoruz.bu hareketleri yani kpr yi yorulana kadar yapıyoruz.hasta kendine normale dönünce derleme pozisyonu aldırıyoruz.yani hasta sırt üstü yatarken sol elini sağ yanağına getiriyoruz, sağ bacağını büküyoruz ve bu halde sağ tarafa yatırıyoruz.30 dk sonra aynı şeyi sol tarafa yapıyoruz.ve sonuçta bu kadar basit yöntemle hayat kurtarıyorsunuz.ne mutlu size..
bu arada kpr demişken, kpr 30 kez kalp masajı ve 2 soluk verme işleminden oluşan döngüdür.
amerika tarafından kanada'ya doğru akan şelaledir.kanada, şelaleyi karşıdan gördüğünden, bu taraftan seyredenlerin amerika tarafından seyredenlere nazaran çok daha şanslı olduğu söylenebilir.kanada tarafında, botla şelalenin çok yakınına kadar gelirken, amerika tarafında ise 8(2005 fiyatı) dolar karşılığında yakındaki kayalıklara inebiliyorsunuz.bundan yararlanmak isteyenlerin her ne kadar yağmurluk verilse de 55 metre yukarıdan akan bir şelalenin altında ıslanmayan yerinin kalmaması muhtemeldir.
bir çok müzik kültürünü birbiriyle uyumlu bir şekilde buluşturan,birbirinden güzel parçalara imza atan valencia lı gruptur.parçalarını tam 142 çeşit enstrüman kullanarak yapan bu ispanyol grubu dinlemek insanı derinlere götürür ve dinlendirir.teleffuzu bilinmeyen grubun okunuşu 'le am de fok' şeklindedir.ingilizcede 'man of fire' manasına geliyor.yani 'ateşin adamı' manasında.
ilkokulda öğretmen, babamın işini ve ismini sorduğunda, herkesin bana güleceği kanaatinde olduğumdan kıvranarak söylediğim kelime.küçükken ökkeş isminin bana çok komik gelmesi ve babamdan başka kimsede bu ismi duyamamamdan kaynaklanıyor olmalı ki demeye utanmışım.daha sonra muzaffer izgü nün ökkeş serisiyle karşılaşmam, dizilerde ökkeş ismini sık sık duymam düşüncemi değiştirdi açıkcası.
bir de dizilerde nerede kötü ve gıcık bir adam var genelinin ismi ökkeş'tir.herhalde okunuşundan..
ayrıca bir dağ ismidir.
erkek örümcek anlamına da gelir.
(bkz: vay be)
bir de dizilerde nerede kötü ve gıcık bir adam var genelinin ismi ökkeş'tir.herhalde okunuşundan..
ayrıca bir dağ ismidir.
erkek örümcek anlamına da gelir.
(bkz: vay be)
küçükken komşunun çocuğu soyadında meme geçiyo diye ağzında salyalar akıtarak beklerdi bunun karikatürlerini.ulan acaba bişey görürmüyüz diye söyler dururdu mal.
yarışmacının harf lütfen demesinden sonra çıkan kafa s.ken o sesten dolayı bir an önce müdahale edilmesi gereken program.çıldırıyorum ulan.vuvuzela dan da beter.
altına geçip şemsiyemi ters açmama sebep olacak eğlenceli makina.
(bkz: bir gün çok zengin olacağım)
(bkz: bir gün çok zengin olacağım)
eve hep dolmuşla gidildiğinden 'ışıklar' mahellesinde yaşadığını sanmak.