bugün

nokia e65

beni genpa servislerinde süründüren, aldıktan sonra kullanması bir türlü nasip olmayan, parasını da nihayet 5 ay sonrasında alabildiğim beni genpa'dan artık bıktıran nokia telefonudur.ama şıklığı ve sadeliği,görüntü kalitesi ve kamerasından dolayı yine vazgeçemeyeceğim telefondur.

(bkz: bi tane vardı o da bana denk geldi sanırım)
© copyright 2005 - 2026