bugün
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kuzenin içine boşalmak9
- namaz takkesi3
- kemal kılıçdaroğlu17
- yengeyi götürmek3
- yılmaz güney5
- velvet5
- winona ryder2
- rahmi koç3
- birader yazar olmak4
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- eril erkek meslekleri6
- chobani stadyumu2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- erkekler neden az yaşar4
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- futbol12
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gulmekicinyaratilmis4
- sırrı süreyya önder2
- ioçk kızmış beyler4
- evde mum bulundurmak5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- fal baktırmaya ve stalk yapmaya ara vermek2
- sevan nişanyan2
- metrobüs kliması4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- yaz aşkı bulamamak7
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- aldım kabul ettim9
- ayrılığın 7 aşaması6
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- vurdurmak özgürlüktür2
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek2
- demokratik kongo cumhuriyeti2
- king is back2
- siz hepiniz eşref tek2
entry'ler (267)
Neyden öldüğü meçhul sanatçıdır. Ben ne bileyim neyden öldü allah rahmet eylesin.
Öyle olması gereken erkektir. Yaptıranlarda sorun teşkil etmez, lakin ben lekesiz porselen gibi erkek severim.
Bütün yazarlar davetlidir.
Bu kadar saçmalamaca yeter iyi geceler.
Bi bok değildir sadece rakamdır.
Başka yer bulamamışım gibi.
Evet öyleler bamya çüklüler sizi.
Güzel aktivitelerdir, yapın.
Gerçekten hoşuma gidiyor, bir orgazm kadar olmasa da birilerini gıcık etmekten zevk alıyorum. Eksiler şelale.
Neyse hayal etmeyelim şimdi...
Bazı şeylerden sıkılıp belasını arayan tiplerin söylediği bunalım içeren cümledir. Ulan önce kendi ülkeni gez ya!! Ama merak ediyorum yurt dışında yaşamayı. (Bu giride kendime sallıyorum zira Türkiye yi bile gezemedim).
Iceland... yerleşmek istediğim yerdir bide italya çok yer var. Gitsem bir daha gelmesem.
Ottan boktan başlıklara sayfa sayfa yazın. Şunun gibi miss gibi başlığa bi bok yok, kimse kimseyi sevmiyor belli ben en çok kukiyi seviyorum en sevdiğim giriside köy bakkalına bisikletle giderken anlattığı hikaye, kuki eğer bunu okuyorsan seri fav aşkilop öpüldün. (Bkz: kuki)
Ortalığın karışması halinde vaziyet alınması gereken durumdur. Bu aralar buralardayım vaziyet alın ey ahali.
Bolca vardır. (bkz: şerefsizimbenimaklımagelmişti) bana sevişelim mi? Yazmıştı kimbilir kaç kişiye daha yazdı silik yemiş ohh olmuş.
Siz yokken ben vardım, adam olacaksınız, hadi yallahhhh.
Hâlâ silik yemedim çaylak cezası almadım. Bence zall beni seviyor. Bir keresinde mal demiştim sonra özür diledim önemli değil canım demişti.
Babası yada dedesi çaycı değildir.
küçük kız,
ben iyi şeyler yapmaya çalışan kötü bir adamım. gece bile esmer bir fahişe olup yanımda durur. ama kötülük yaratılıştan gelirse ne yaparsan yap yine kötülük çıkıyor. lanetim bu benim kahrolası bir lanet. küçükken yüzümde kötülük işaretleri görüyorlardı , büyürken şeytan gibi taşlandım her gün. benim yaşadıklarımı kim yaşasa bana benzerdi.
sende kalbimde yeşermesine izin vermediğim bir masumiyet gördüm ben.kötülük nasıl benim lanetimse masumiyet de senin lanetin. bunu unutma. bu masumiyetle yaşamasını öğren ki , fıtratına aykırı hareket etme. ettiğin an bittiğin andır. ben kötülüğü öldürmeye kalksaydım bir gün gelir dünyanın yarısını yakar diğer yarısına yananları izlettirirdim ve etrafa dağılmış yanmış et kokusu sarhoş ederdi diğerlerini ve ben bundan zevk alırdım.
sen küçük kız..planlar yapmadan ,koşarak ve ıslanmadan yaşa hayatı. yine koşarak ve ıslanmadan öl. benim kaçarak ve ıslanmadan yaşadığım gibi.
belki bir daha görüşmeyeceğiz. belki bir daha bir daha olmayacak. ne zaman beni özlersen girilerimde belki senin için bıraktığım kokumu alabilirsin. oku, kokla, gereken şeyleri al ve bakiyesini bana bırak.
toroslardan denizi karanlık gördüğüm gibi hatırlayacağım seni. her büyük dağ hatırlatacak seni bana. demiştim ya anlarımı asla unutmam diye sen de benim anımsın artık. evet bu bir vedadır. ama her veda elvada değildir.
esen kalınız. Bakınız bana bu şiir ile veda etmişti.
ben iyi şeyler yapmaya çalışan kötü bir adamım. gece bile esmer bir fahişe olup yanımda durur. ama kötülük yaratılıştan gelirse ne yaparsan yap yine kötülük çıkıyor. lanetim bu benim kahrolası bir lanet. küçükken yüzümde kötülük işaretleri görüyorlardı , büyürken şeytan gibi taşlandım her gün. benim yaşadıklarımı kim yaşasa bana benzerdi.
sende kalbimde yeşermesine izin vermediğim bir masumiyet gördüm ben.kötülük nasıl benim lanetimse masumiyet de senin lanetin. bunu unutma. bu masumiyetle yaşamasını öğren ki , fıtratına aykırı hareket etme. ettiğin an bittiğin andır. ben kötülüğü öldürmeye kalksaydım bir gün gelir dünyanın yarısını yakar diğer yarısına yananları izlettirirdim ve etrafa dağılmış yanmış et kokusu sarhoş ederdi diğerlerini ve ben bundan zevk alırdım.
sen küçük kız..planlar yapmadan ,koşarak ve ıslanmadan yaşa hayatı. yine koşarak ve ıslanmadan öl. benim kaçarak ve ıslanmadan yaşadığım gibi.
belki bir daha görüşmeyeceğiz. belki bir daha bir daha olmayacak. ne zaman beni özlersen girilerimde belki senin için bıraktığım kokumu alabilirsin. oku, kokla, gereken şeyleri al ve bakiyesini bana bırak.
toroslardan denizi karanlık gördüğüm gibi hatırlayacağım seni. her büyük dağ hatırlatacak seni bana. demiştim ya anlarımı asla unutmam diye sen de benim anımsın artık. evet bu bir vedadır. ama her veda elvada değildir.
esen kalınız. Bakınız bana bu şiir ile veda etmişti.
Normal kasiyerdir. Herkes yok eline dokunmamak için parayı tezgaha koyuyor yok elime değdi günahkar yok efendim kadın öyle erkekli ortamda çalışamaz. Sktirin gidin şu ülkeden de kurtulalım ne var kapalıysa, açık olan orosbu yada medeni kasiyer, kapalı olan çok namuslu veya yobaz kasiyer olmuyor. Herkes istediğini giyer ister açar, ister kapatır, isterse vurdurur savuşturur. Ülkeye arınma gecesi şart.