bugün
- kemalist dünya14
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- allah7
- cemevinde hain kemal sloganları8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- devletin her şeye karışması3
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- cik cik vs bik bik2
- üniversitelerin gereksiz olması8
- arda güler4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- atilla olgaç2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pforzheim şu an 34 derece2
- 2026 dünya kupası23
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- bulla dava açmak2
- kayra2
- demet evgar10
- gitme diye yalvarmak2
- sistem patlamış2
- nemden nefes alamamak2
- yazarların imza parfümleri14
entry'ler (267)
Neyden öldüğü meçhul sanatçıdır. Ben ne bileyim neyden öldü allah rahmet eylesin.
Öyle olması gereken erkektir. Yaptıranlarda sorun teşkil etmez, lakin ben lekesiz porselen gibi erkek severim.
Bütün yazarlar davetlidir.
Bu kadar saçmalamaca yeter iyi geceler.
Bi bok değildir sadece rakamdır.
Başka yer bulamamışım gibi.
Evet öyleler bamya çüklüler sizi.
Güzel aktivitelerdir, yapın.
Gerçekten hoşuma gidiyor, bir orgazm kadar olmasa da birilerini gıcık etmekten zevk alıyorum. Eksiler şelale.
Neyse hayal etmeyelim şimdi...
Bazı şeylerden sıkılıp belasını arayan tiplerin söylediği bunalım içeren cümledir. Ulan önce kendi ülkeni gez ya!! Ama merak ediyorum yurt dışında yaşamayı. (Bu giride kendime sallıyorum zira Türkiye yi bile gezemedim).
Iceland... yerleşmek istediğim yerdir bide italya çok yer var. Gitsem bir daha gelmesem.
Ottan boktan başlıklara sayfa sayfa yazın. Şunun gibi miss gibi başlığa bi bok yok, kimse kimseyi sevmiyor belli ben en çok kukiyi seviyorum en sevdiğim giriside köy bakkalına bisikletle giderken anlattığı hikaye, kuki eğer bunu okuyorsan seri fav aşkilop öpüldün. (Bkz: kuki)
Ortalığın karışması halinde vaziyet alınması gereken durumdur. Bu aralar buralardayım vaziyet alın ey ahali.
Bolca vardır. (bkz: şerefsizimbenimaklımagelmişti) bana sevişelim mi? Yazmıştı kimbilir kaç kişiye daha yazdı silik yemiş ohh olmuş.
Siz yokken ben vardım, adam olacaksınız, hadi yallahhhh.
Hâlâ silik yemedim çaylak cezası almadım. Bence zall beni seviyor. Bir keresinde mal demiştim sonra özür diledim önemli değil canım demişti.
Babası yada dedesi çaycı değildir.
küçük kız,
ben iyi şeyler yapmaya çalışan kötü bir adamım. gece bile esmer bir fahişe olup yanımda durur. ama kötülük yaratılıştan gelirse ne yaparsan yap yine kötülük çıkıyor. lanetim bu benim kahrolası bir lanet. küçükken yüzümde kötülük işaretleri görüyorlardı , büyürken şeytan gibi taşlandım her gün. benim yaşadıklarımı kim yaşasa bana benzerdi.
sende kalbimde yeşermesine izin vermediğim bir masumiyet gördüm ben.kötülük nasıl benim lanetimse masumiyet de senin lanetin. bunu unutma. bu masumiyetle yaşamasını öğren ki , fıtratına aykırı hareket etme. ettiğin an bittiğin andır. ben kötülüğü öldürmeye kalksaydım bir gün gelir dünyanın yarısını yakar diğer yarısına yananları izlettirirdim ve etrafa dağılmış yanmış et kokusu sarhoş ederdi diğerlerini ve ben bundan zevk alırdım.
sen küçük kız..planlar yapmadan ,koşarak ve ıslanmadan yaşa hayatı. yine koşarak ve ıslanmadan öl. benim kaçarak ve ıslanmadan yaşadığım gibi.
belki bir daha görüşmeyeceğiz. belki bir daha bir daha olmayacak. ne zaman beni özlersen girilerimde belki senin için bıraktığım kokumu alabilirsin. oku, kokla, gereken şeyleri al ve bakiyesini bana bırak.
toroslardan denizi karanlık gördüğüm gibi hatırlayacağım seni. her büyük dağ hatırlatacak seni bana. demiştim ya anlarımı asla unutmam diye sen de benim anımsın artık. evet bu bir vedadır. ama her veda elvada değildir.
esen kalınız. Bakınız bana bu şiir ile veda etmişti.
ben iyi şeyler yapmaya çalışan kötü bir adamım. gece bile esmer bir fahişe olup yanımda durur. ama kötülük yaratılıştan gelirse ne yaparsan yap yine kötülük çıkıyor. lanetim bu benim kahrolası bir lanet. küçükken yüzümde kötülük işaretleri görüyorlardı , büyürken şeytan gibi taşlandım her gün. benim yaşadıklarımı kim yaşasa bana benzerdi.
sende kalbimde yeşermesine izin vermediğim bir masumiyet gördüm ben.kötülük nasıl benim lanetimse masumiyet de senin lanetin. bunu unutma. bu masumiyetle yaşamasını öğren ki , fıtratına aykırı hareket etme. ettiğin an bittiğin andır. ben kötülüğü öldürmeye kalksaydım bir gün gelir dünyanın yarısını yakar diğer yarısına yananları izlettirirdim ve etrafa dağılmış yanmış et kokusu sarhoş ederdi diğerlerini ve ben bundan zevk alırdım.
sen küçük kız..planlar yapmadan ,koşarak ve ıslanmadan yaşa hayatı. yine koşarak ve ıslanmadan öl. benim kaçarak ve ıslanmadan yaşadığım gibi.
belki bir daha görüşmeyeceğiz. belki bir daha bir daha olmayacak. ne zaman beni özlersen girilerimde belki senin için bıraktığım kokumu alabilirsin. oku, kokla, gereken şeyleri al ve bakiyesini bana bırak.
toroslardan denizi karanlık gördüğüm gibi hatırlayacağım seni. her büyük dağ hatırlatacak seni bana. demiştim ya anlarımı asla unutmam diye sen de benim anımsın artık. evet bu bir vedadır. ama her veda elvada değildir.
esen kalınız. Bakınız bana bu şiir ile veda etmişti.
Normal kasiyerdir. Herkes yok eline dokunmamak için parayı tezgaha koyuyor yok elime değdi günahkar yok efendim kadın öyle erkekli ortamda çalışamaz. Sktirin gidin şu ülkeden de kurtulalım ne var kapalıysa, açık olan orosbu yada medeni kasiyer, kapalı olan çok namuslu veya yobaz kasiyer olmuyor. Herkes istediğini giyer ister açar, ister kapatır, isterse vurdurur savuşturur. Ülkeye arınma gecesi şart.