bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- velvet13
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- iveco daily3
- kolu kıllı kız2
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- otokar sultan2
- haram ile cömertlik yapmak3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- türk moğol kardeştir2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- aşk her şeyi affeder mi4
- sözlük kızlarının vücutları15
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- gülüm diyen kız10
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- kadınlar başımızın tacıdır2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- kılıçdaroğlu cemaati4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gün gelecek dün olacak5
- yılmaz güney12
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kuzenin içine boşalmak14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- tatlım diyen kız2
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- geceye bir ayet bırak3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- 24 haziran 20262
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- arkadaşlar bakar mısınız2
- otopsiraporlari6
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
entry'ler (267)
Neyden öldüğü meçhul sanatçıdır. Ben ne bileyim neyden öldü allah rahmet eylesin.
Öyle olması gereken erkektir. Yaptıranlarda sorun teşkil etmez, lakin ben lekesiz porselen gibi erkek severim.
Bütün yazarlar davetlidir.
Bu kadar saçmalamaca yeter iyi geceler.
Bi bok değildir sadece rakamdır.
Başka yer bulamamışım gibi.
Evet öyleler bamya çüklüler sizi.
Güzel aktivitelerdir, yapın.
Gerçekten hoşuma gidiyor, bir orgazm kadar olmasa da birilerini gıcık etmekten zevk alıyorum. Eksiler şelale.
Neyse hayal etmeyelim şimdi...
Bazı şeylerden sıkılıp belasını arayan tiplerin söylediği bunalım içeren cümledir. Ulan önce kendi ülkeni gez ya!! Ama merak ediyorum yurt dışında yaşamayı. (Bu giride kendime sallıyorum zira Türkiye yi bile gezemedim).
Iceland... yerleşmek istediğim yerdir bide italya çok yer var. Gitsem bir daha gelmesem.
Ottan boktan başlıklara sayfa sayfa yazın. Şunun gibi miss gibi başlığa bi bok yok, kimse kimseyi sevmiyor belli ben en çok kukiyi seviyorum en sevdiğim giriside köy bakkalına bisikletle giderken anlattığı hikaye, kuki eğer bunu okuyorsan seri fav aşkilop öpüldün. (Bkz: kuki)
Ortalığın karışması halinde vaziyet alınması gereken durumdur. Bu aralar buralardayım vaziyet alın ey ahali.
Bolca vardır. (bkz: şerefsizimbenimaklımagelmişti) bana sevişelim mi? Yazmıştı kimbilir kaç kişiye daha yazdı silik yemiş ohh olmuş.
Siz yokken ben vardım, adam olacaksınız, hadi yallahhhh.
Hâlâ silik yemedim çaylak cezası almadım. Bence zall beni seviyor. Bir keresinde mal demiştim sonra özür diledim önemli değil canım demişti.
Babası yada dedesi çaycı değildir.
küçük kız,
ben iyi şeyler yapmaya çalışan kötü bir adamım. gece bile esmer bir fahişe olup yanımda durur. ama kötülük yaratılıştan gelirse ne yaparsan yap yine kötülük çıkıyor. lanetim bu benim kahrolası bir lanet. küçükken yüzümde kötülük işaretleri görüyorlardı , büyürken şeytan gibi taşlandım her gün. benim yaşadıklarımı kim yaşasa bana benzerdi.
sende kalbimde yeşermesine izin vermediğim bir masumiyet gördüm ben.kötülük nasıl benim lanetimse masumiyet de senin lanetin. bunu unutma. bu masumiyetle yaşamasını öğren ki , fıtratına aykırı hareket etme. ettiğin an bittiğin andır. ben kötülüğü öldürmeye kalksaydım bir gün gelir dünyanın yarısını yakar diğer yarısına yananları izlettirirdim ve etrafa dağılmış yanmış et kokusu sarhoş ederdi diğerlerini ve ben bundan zevk alırdım.
sen küçük kız..planlar yapmadan ,koşarak ve ıslanmadan yaşa hayatı. yine koşarak ve ıslanmadan öl. benim kaçarak ve ıslanmadan yaşadığım gibi.
belki bir daha görüşmeyeceğiz. belki bir daha bir daha olmayacak. ne zaman beni özlersen girilerimde belki senin için bıraktığım kokumu alabilirsin. oku, kokla, gereken şeyleri al ve bakiyesini bana bırak.
toroslardan denizi karanlık gördüğüm gibi hatırlayacağım seni. her büyük dağ hatırlatacak seni bana. demiştim ya anlarımı asla unutmam diye sen de benim anımsın artık. evet bu bir vedadır. ama her veda elvada değildir.
esen kalınız. Bakınız bana bu şiir ile veda etmişti.
ben iyi şeyler yapmaya çalışan kötü bir adamım. gece bile esmer bir fahişe olup yanımda durur. ama kötülük yaratılıştan gelirse ne yaparsan yap yine kötülük çıkıyor. lanetim bu benim kahrolası bir lanet. küçükken yüzümde kötülük işaretleri görüyorlardı , büyürken şeytan gibi taşlandım her gün. benim yaşadıklarımı kim yaşasa bana benzerdi.
sende kalbimde yeşermesine izin vermediğim bir masumiyet gördüm ben.kötülük nasıl benim lanetimse masumiyet de senin lanetin. bunu unutma. bu masumiyetle yaşamasını öğren ki , fıtratına aykırı hareket etme. ettiğin an bittiğin andır. ben kötülüğü öldürmeye kalksaydım bir gün gelir dünyanın yarısını yakar diğer yarısına yananları izlettirirdim ve etrafa dağılmış yanmış et kokusu sarhoş ederdi diğerlerini ve ben bundan zevk alırdım.
sen küçük kız..planlar yapmadan ,koşarak ve ıslanmadan yaşa hayatı. yine koşarak ve ıslanmadan öl. benim kaçarak ve ıslanmadan yaşadığım gibi.
belki bir daha görüşmeyeceğiz. belki bir daha bir daha olmayacak. ne zaman beni özlersen girilerimde belki senin için bıraktığım kokumu alabilirsin. oku, kokla, gereken şeyleri al ve bakiyesini bana bırak.
toroslardan denizi karanlık gördüğüm gibi hatırlayacağım seni. her büyük dağ hatırlatacak seni bana. demiştim ya anlarımı asla unutmam diye sen de benim anımsın artık. evet bu bir vedadır. ama her veda elvada değildir.
esen kalınız. Bakınız bana bu şiir ile veda etmişti.
Normal kasiyerdir. Herkes yok eline dokunmamak için parayı tezgaha koyuyor yok elime değdi günahkar yok efendim kadın öyle erkekli ortamda çalışamaz. Sktirin gidin şu ülkeden de kurtulalım ne var kapalıysa, açık olan orosbu yada medeni kasiyer, kapalı olan çok namuslu veya yobaz kasiyer olmuyor. Herkes istediğini giyer ister açar, ister kapatır, isterse vurdurur savuşturur. Ülkeye arınma gecesi şart.