bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- tarot falına inanan salak8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez17
- fransız arabaları3
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar2
- aldım kabul ettim3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- bazı alimler2
- devşirmelik makamı13
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- lionel messi11
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- erkekler neden aldatır2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- helal olsun be2
- ithal et2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kimyon4
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
entry'ler (267)
Neyden öldüğü meçhul sanatçıdır. Ben ne bileyim neyden öldü allah rahmet eylesin.
Öyle olması gereken erkektir. Yaptıranlarda sorun teşkil etmez, lakin ben lekesiz porselen gibi erkek severim.
Bütün yazarlar davetlidir.
Bu kadar saçmalamaca yeter iyi geceler.
Bi bok değildir sadece rakamdır.
Başka yer bulamamışım gibi.
Evet öyleler bamya çüklüler sizi.
Güzel aktivitelerdir, yapın.
Gerçekten hoşuma gidiyor, bir orgazm kadar olmasa da birilerini gıcık etmekten zevk alıyorum. Eksiler şelale.
Neyse hayal etmeyelim şimdi...
Bazı şeylerden sıkılıp belasını arayan tiplerin söylediği bunalım içeren cümledir. Ulan önce kendi ülkeni gez ya!! Ama merak ediyorum yurt dışında yaşamayı. (Bu giride kendime sallıyorum zira Türkiye yi bile gezemedim).
Iceland... yerleşmek istediğim yerdir bide italya çok yer var. Gitsem bir daha gelmesem.
Ottan boktan başlıklara sayfa sayfa yazın. Şunun gibi miss gibi başlığa bi bok yok, kimse kimseyi sevmiyor belli ben en çok kukiyi seviyorum en sevdiğim giriside köy bakkalına bisikletle giderken anlattığı hikaye, kuki eğer bunu okuyorsan seri fav aşkilop öpüldün. (Bkz: kuki)
Ortalığın karışması halinde vaziyet alınması gereken durumdur. Bu aralar buralardayım vaziyet alın ey ahali.
Bolca vardır. (bkz: şerefsizimbenimaklımagelmişti) bana sevişelim mi? Yazmıştı kimbilir kaç kişiye daha yazdı silik yemiş ohh olmuş.
Siz yokken ben vardım, adam olacaksınız, hadi yallahhhh.
Hâlâ silik yemedim çaylak cezası almadım. Bence zall beni seviyor. Bir keresinde mal demiştim sonra özür diledim önemli değil canım demişti.
Babası yada dedesi çaycı değildir.
küçük kız,
ben iyi şeyler yapmaya çalışan kötü bir adamım. gece bile esmer bir fahişe olup yanımda durur. ama kötülük yaratılıştan gelirse ne yaparsan yap yine kötülük çıkıyor. lanetim bu benim kahrolası bir lanet. küçükken yüzümde kötülük işaretleri görüyorlardı , büyürken şeytan gibi taşlandım her gün. benim yaşadıklarımı kim yaşasa bana benzerdi.
sende kalbimde yeşermesine izin vermediğim bir masumiyet gördüm ben.kötülük nasıl benim lanetimse masumiyet de senin lanetin. bunu unutma. bu masumiyetle yaşamasını öğren ki , fıtratına aykırı hareket etme. ettiğin an bittiğin andır. ben kötülüğü öldürmeye kalksaydım bir gün gelir dünyanın yarısını yakar diğer yarısına yananları izlettirirdim ve etrafa dağılmış yanmış et kokusu sarhoş ederdi diğerlerini ve ben bundan zevk alırdım.
sen küçük kız..planlar yapmadan ,koşarak ve ıslanmadan yaşa hayatı. yine koşarak ve ıslanmadan öl. benim kaçarak ve ıslanmadan yaşadığım gibi.
belki bir daha görüşmeyeceğiz. belki bir daha bir daha olmayacak. ne zaman beni özlersen girilerimde belki senin için bıraktığım kokumu alabilirsin. oku, kokla, gereken şeyleri al ve bakiyesini bana bırak.
toroslardan denizi karanlık gördüğüm gibi hatırlayacağım seni. her büyük dağ hatırlatacak seni bana. demiştim ya anlarımı asla unutmam diye sen de benim anımsın artık. evet bu bir vedadır. ama her veda elvada değildir.
esen kalınız. Bakınız bana bu şiir ile veda etmişti.
ben iyi şeyler yapmaya çalışan kötü bir adamım. gece bile esmer bir fahişe olup yanımda durur. ama kötülük yaratılıştan gelirse ne yaparsan yap yine kötülük çıkıyor. lanetim bu benim kahrolası bir lanet. küçükken yüzümde kötülük işaretleri görüyorlardı , büyürken şeytan gibi taşlandım her gün. benim yaşadıklarımı kim yaşasa bana benzerdi.
sende kalbimde yeşermesine izin vermediğim bir masumiyet gördüm ben.kötülük nasıl benim lanetimse masumiyet de senin lanetin. bunu unutma. bu masumiyetle yaşamasını öğren ki , fıtratına aykırı hareket etme. ettiğin an bittiğin andır. ben kötülüğü öldürmeye kalksaydım bir gün gelir dünyanın yarısını yakar diğer yarısına yananları izlettirirdim ve etrafa dağılmış yanmış et kokusu sarhoş ederdi diğerlerini ve ben bundan zevk alırdım.
sen küçük kız..planlar yapmadan ,koşarak ve ıslanmadan yaşa hayatı. yine koşarak ve ıslanmadan öl. benim kaçarak ve ıslanmadan yaşadığım gibi.
belki bir daha görüşmeyeceğiz. belki bir daha bir daha olmayacak. ne zaman beni özlersen girilerimde belki senin için bıraktığım kokumu alabilirsin. oku, kokla, gereken şeyleri al ve bakiyesini bana bırak.
toroslardan denizi karanlık gördüğüm gibi hatırlayacağım seni. her büyük dağ hatırlatacak seni bana. demiştim ya anlarımı asla unutmam diye sen de benim anımsın artık. evet bu bir vedadır. ama her veda elvada değildir.
esen kalınız. Bakınız bana bu şiir ile veda etmişti.
Normal kasiyerdir. Herkes yok eline dokunmamak için parayı tezgaha koyuyor yok elime değdi günahkar yok efendim kadın öyle erkekli ortamda çalışamaz. Sktirin gidin şu ülkeden de kurtulalım ne var kapalıysa, açık olan orosbu yada medeni kasiyer, kapalı olan çok namuslu veya yobaz kasiyer olmuyor. Herkes istediğini giyer ister açar, ister kapatır, isterse vurdurur savuşturur. Ülkeye arınma gecesi şart.