bugün
- japonya4
- dünya6
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- 2026 dünya kupası21
- futbol14
- guyana4
- moğolistan2
- düşün ki o bunu okuyor17
- bosna hersek3
- cezayir2
- ona bir şey söyle10
- velvet13
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- arnavutluk2
- sözlük kızlarının vücutları15
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kolu kıllı kız3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- hızlı para kazanmanın yolları4
- gülüm diyen kız10
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- belçika2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- özbekistan3
- aşk her şeyi affeder mi4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gün gelecek dün olacak5
- nato zirvesi3
- fransa2
- ahududu2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- portekiz3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- iveco daily3
- coğrafya2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- kemal kılıçdaroğlu18
- haram ile cömertlik yapmak3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
entry'ler (66)
meb müfredatına uygun olan kanallardır. ben MF olarak kendi bildiklerimi paylaşıyorum.
KiMYA
KiMYA ELBiSTAN kanalı müfredat açısından oldukça uygun ve adamın pdfleri bir harika. kanal yeni açılmış henüz keşfedilmemiş. https://www.youtube.com/c.../UC0yco2kB3xW3WI__8E8HaKw
MATEMATiK-GEOMETRi-TÜRKÇE
HOCALARA GELDiK https://www.youtube.com/c.../UCBcM2J8SHyq8GUSvrhWnwTg
BiYOLOJi
SELiN HOCA. https://www.youtube.com/c.../UCl50Dhk1O-5YZYwHrWmuLtw
Fizik
PAPATYA HOCA https://www.youtube.com/c.../UCiRh16xcv0uyJnd3uX5IsGg
KiMYA
KiMYA ELBiSTAN kanalı müfredat açısından oldukça uygun ve adamın pdfleri bir harika. kanal yeni açılmış henüz keşfedilmemiş. https://www.youtube.com/c.../UC0yco2kB3xW3WI__8E8HaKw
MATEMATiK-GEOMETRi-TÜRKÇE
HOCALARA GELDiK https://www.youtube.com/c.../UCBcM2J8SHyq8GUSvrhWnwTg
BiYOLOJi
SELiN HOCA. https://www.youtube.com/c.../UCl50Dhk1O-5YZYwHrWmuLtw
Fizik
PAPATYA HOCA https://www.youtube.com/c.../UCiRh16xcv0uyJnd3uX5IsGg
yılbaşıyla birlikte yaptığım eylem. bir aydır içmiyorum. ilk günlerde kıyafetlerimin kömür gibi koktuğunu farkettim. onları güzelce bir makineye attım. ilk üç gün benim için zordu. hep onun yokluğunu doldurmak için arayışlara girdim ve spora başladım. ilk haftayı atlatınca hayattan daha fazla tat aldığımı farkettim. sigarayı sadece bazı anlarda canım çok istiyor. yalnız olduğum ve eskiden genellikle sigara içtiğim yerlerde. ama sigarayı gördüğüm an o içme isteğim de kayboluyor. arkadaşlarımın hepsi içerken içmemek de ayrıca bir hoş oluyor benim için. herkesin yaptığını yapmamak. çocukken başladık ve şimdi bıraktım. içmeyin diyemem size ben de aynı yollardan geçtim. ama hayatımdaki değişimleri şuraya yazacam belki ilginizi çeker:
-kıyafetlerim kömür gibi kokmuyor.
-inanılmaz derecede para harcadığımı farkettim bu merete. günde 1 paket winston içiyordum. ayda 11 liradan 330 lira yapar. bu parayı biriktirmesem bile gidiyorum kendime en güzel kıyafetlerden ayakkabılardan alıyorum. kitap alıyorum. aileme veriyorum. onlara bir şeyler alıyorum.
- sigara içerken çok vakit kaybettiğimi farkettim. şu an dört elle işime sarılıyorum. iş zamanı iş.
-sigara içmediğim zaman yaşadığım yoksunluk belirtilerini (dikkat bozukluğu, halsizlik, uyku hali...) yaşamıyorum.
-spor yapıyorum, daha fit bir görünüme sahibim. (eğer spor yapmasaydım yemeğe yoğunlaşacaktım. sigarayı bırakan herkes gibi ve kilo alacaktım.)
-sadece sigaran için dostluk kuran beni arayan iki tane çakal arkadaştan kurtuldum. yol verdim.
-gerçek dostlarımı farkettim. sigara içseler bile benimle aynı kalan dostlarımı.
-sigara içmek sana bir kafa yaşatmaz. bana bu yüzden saçma geliyor. alkol içiyorum haftada bir, ayda üç defa arkadaşlarla. eskisi gibi ucuz şarap içmiyorum. sigarayı bıraksam da alkolu bırakmam (bırakadabilirim belli olmaz.) onun yeri ayrı. aşırıya kaçmadığın sürece tabii ki.
-sigarayı bıraktığım için bir özgüven geldi. benim iradem bunu başardıysa kim bilir daha neler başarırım diye.
-daha rahat nefes alıyorum. boğazımdaki o kalın balgam kütlesi yavaş yavaş azaldı.
bendeki değişimler bunlar. umarım sigara içmek üzere yapılan edebiyatlara kanmazsınız. şu an bana çok saçma geliyor sigara içmek çünkü kafası yok bir şeyi yok. ama dediğim gibi içene sen niye içiyorsun kardeş, diyemem. ben de aynı durumda bulundum vakti zamanında.
-kıyafetlerim kömür gibi kokmuyor.
-inanılmaz derecede para harcadığımı farkettim bu merete. günde 1 paket winston içiyordum. ayda 11 liradan 330 lira yapar. bu parayı biriktirmesem bile gidiyorum kendime en güzel kıyafetlerden ayakkabılardan alıyorum. kitap alıyorum. aileme veriyorum. onlara bir şeyler alıyorum.
- sigara içerken çok vakit kaybettiğimi farkettim. şu an dört elle işime sarılıyorum. iş zamanı iş.
-sigara içmediğim zaman yaşadığım yoksunluk belirtilerini (dikkat bozukluğu, halsizlik, uyku hali...) yaşamıyorum.
-spor yapıyorum, daha fit bir görünüme sahibim. (eğer spor yapmasaydım yemeğe yoğunlaşacaktım. sigarayı bırakan herkes gibi ve kilo alacaktım.)
-sadece sigaran için dostluk kuran beni arayan iki tane çakal arkadaştan kurtuldum. yol verdim.
-gerçek dostlarımı farkettim. sigara içseler bile benimle aynı kalan dostlarımı.
-sigara içmek sana bir kafa yaşatmaz. bana bu yüzden saçma geliyor. alkol içiyorum haftada bir, ayda üç defa arkadaşlarla. eskisi gibi ucuz şarap içmiyorum. sigarayı bıraksam da alkolu bırakmam (bırakadabilirim belli olmaz.) onun yeri ayrı. aşırıya kaçmadığın sürece tabii ki.
-sigarayı bıraktığım için bir özgüven geldi. benim iradem bunu başardıysa kim bilir daha neler başarırım diye.
-daha rahat nefes alıyorum. boğazımdaki o kalın balgam kütlesi yavaş yavaş azaldı.
bendeki değişimler bunlar. umarım sigara içmek üzere yapılan edebiyatlara kanmazsınız. şu an bana çok saçma geliyor sigara içmek çünkü kafası yok bir şeyi yok. ama dediğim gibi içene sen niye içiyorsun kardeş, diyemem. ben de aynı durumda bulundum vakti zamanında.
laikim ama güldüm.
"el sikiyle gerdeğe girilmez." ypg/pkk bunu öğrenmiştir sonunda. yıllardır amerika'nın uşaklığını yapmışlardır ve bu böyle devam edecektir.
gerçek hikaye.
(bkz: altıma sıçardım)
(bkz: altıma sıçardım)
sv_gravity 80. (havada bıçak bıçağa girmek zevkliydi, hl'de de kullanışlı oluyor.)
mp_freeztime 0.
mp_freeztime 0.
Ve mevsim geçer...
Gölge veren ağaçların dalları kurur, sabır taşar,
canından saydığın yar bile
bir gün gelir el olur.
Aklın şaşar...
Dostun düşmana dönüşür.
Düşman kalkar dost olur.
Öyle garip bir dünya…
Olmaz dediğin ne varsa olur.
Düşmem dersin düşersin.
Şaşmam dersin şaşarsın.
En garibi de budur ya;
Öldüm der durur…
Yine de yaşarsın!... (Hz.Mevlana)
Gölge veren ağaçların dalları kurur, sabır taşar,
canından saydığın yar bile
bir gün gelir el olur.
Aklın şaşar...
Dostun düşmana dönüşür.
Düşman kalkar dost olur.
Öyle garip bir dünya…
Olmaz dediğin ne varsa olur.
Düşmem dersin düşersin.
Şaşmam dersin şaşarsın.
En garibi de budur ya;
Öldüm der durur…
Yine de yaşarsın!... (Hz.Mevlana)
uzun zamandır yazmıyordum. bu entryi yazmak için giriş yaptım.
trollemek için mi açtınız bu başlığı ne leş muhabbetler bunlar. azeri diye diye azerbaycanlıları farklı bir millet sanmaya başladınız. onlar azerbeycan türk'üdür. sen ben neysem o da odur. bizdendir. türk'tür.
trollemek için mi açtınız bu başlığı ne leş muhabbetler bunlar. azeri diye diye azerbaycanlıları farklı bir millet sanmaya başladınız. onlar azerbeycan türk'üdür. sen ben neysem o da odur. bizdendir. türk'tür.
CHP artık Atatürk'ün partisi değildir. Dersimli Kemal'in partisidir. Kürtçülerin elinde oyuncak olmuştur.
Muhalefet olmak iktidarın her kararına karşı durmak değildir. MHP çözüm sürecine en başından beri karşı halen de devam etmekte karşıtlığı. Bu durum akp'yi desteklemediği anlamına geliyor. Yolsuzluk politikasını ve daha nicesini saymıyorum bile.
CHP yönetimi ve özellikle o genel başkan yardımcısı PKK dostudur. Sehıtlerle ilgili tek bir açıklama yapamamıslardır. Önümüzdeki PKK dururken işid'den söz etmeye devam etmektedirler.
Ha bunları yazdığımdan dolayı beni akp'li veya MHP'li sanmayın. Ben sadece namuslu bir türk'üm.
Muhalefet olmak iktidarın her kararına karşı durmak değildir. MHP çözüm sürecine en başından beri karşı halen de devam etmekte karşıtlığı. Bu durum akp'yi desteklemediği anlamına geliyor. Yolsuzluk politikasını ve daha nicesini saymıyorum bile.
CHP yönetimi ve özellikle o genel başkan yardımcısı PKK dostudur. Sehıtlerle ilgili tek bir açıklama yapamamıslardır. Önümüzdeki PKK dururken işid'den söz etmeye devam etmektedirler.
Ha bunları yazdığımdan dolayı beni akp'li veya MHP'li sanmayın. Ben sadece namuslu bir türk'üm.
bir askerin ölmesi trajedi 250 teröristin ölmesi ise istatistiktir.
--spoiler--
Gümüşhane’de PKK’lılarla silahlı çatışma çıktı
--spoiler--
http://www.sabah.com.tr/g...rla-silahli-catisma-cikti
Gümüşhane’de PKK’lılarla silahlı çatışma çıktı
--spoiler--
http://www.sabah.com.tr/g...rla-silahli-catisma-cikti
Artık durumun sağ sol davasından daha öte olduğunu anlamalıyız. oradaki sağcı solcu kavgası değil PKK-Türk çatışması olmuştur. Hani bir şair demişti: "zorbanın biri gelip kardeşinizi öldürüyor. Nasıl olsa bana dokunmaz diye ses cıkarmıyorsunuz. iyi bok yiyorsunuz."
Bu başlık facedeki "beğen mesaj atıyım sıkıldım .s.s" durumu mu?
Edit: mesaj atmak isteyen atsin sıkıldım .s.s
Edit: mesaj atmak isteyen atsin sıkıldım .s.s
Benimdir. Haftanın her günü çalışmak zorunda kalınılan bir işte çalışıyordur. Bazılarının bir aydaki izin günü sayısı onun bir yıllık toplam izninden fazladır.
Tüm bunlar hadi neyse de çevresinin "ah çok yoruluyorsun" diye ona acıdığını söylemesi de daha çok zoruna gider.
Tüm bunlar hadi neyse de çevresinin "ah çok yoruluyorsun" diye ona acıdığını söylemesi de daha çok zoruna gider.
Aslında insanlar seni hayal kırıklığına uğratmıyor. Sadece sen, 'yanlış insanlar üzerine hayal kuruyorsun' .
[Monteigne]
[Monteigne]
cengiz aytmatov'un demin bitirdiğim kitabı. küçük bir çocuğun hayallerinde nelerin nasıl olduğunu çok güzel anlatıyor. saçma da olsa keşke o beyaz gemiye ulaşabilseydi dedim. yalnız sonu çok fena bitti.
kitap insanların doğa ile mücadelesinde doğayı mahvetmeye gittiğini anlatsa da aslında dönemin sovyetler birliği'ni eleştirdiği görülebiliyor.
kitap insanların doğa ile mücadelesinde doğayı mahvetmeye gittiğini anlatsa da aslında dönemin sovyetler birliği'ni eleştirdiği görülebiliyor.
dudaktan öpüşmedikleri gayet açık. abi nasıl bir kuyruk acınız var sizin.