bugün
- genç olmanın en güzel yanı6
- 19 yaşında kızla yatmak3
- genç görünmeye çalışmak7
- ilgi manyağı4
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- x in memeleri3
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- şarapçı bey koala birader3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- 33 yaşında olmak3
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludede3
- deniz göktaş4
- whynot2
- içtim şarabı13
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- kadir inanır22
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğün kırbacı3
- her insanın bir cini olması8
- erkekler neden erken ölür4
- hootsuite2
entry'ler (15)
orospuçocuğufransa başlığında kategorize edilmiş ironi şekli? ne olduğu hakkında pek bilgim yok...
başlıkta bahsedilen, siyasi ironi ve insan hayatı ironisi kavramlarını çok merak etmeme yol açmıştır.
insan hayatı ironisi nedir lan? diye beni derin düşüncelere sevk etmiştir.
insan hayatı ironisi nedir lan? diye beni derin düşüncelere sevk etmiştir.
başlık sahibi yazarın edit'ini yeni gördüm, alt tarafı bir öneri demiş. evet, zamanlaması yanlış bir öneri. buna ek olarak entrylerim sıkça kötülenmiş, dediğim şu arkadaşlar, bu tip yorumlar olayı itibarsızlaştırmaktan öteye gidemez. bu durumda siz olsaydınız, soma'da. fark eder miydiniz şu maçı?
peşinen edit: kırıcı olmuş olabilirim, amacım bu değildi. sadece ben de hassaslaştım bir noktada patlamam gerekiyordu. iyi niyetinizin farkındayım. fikrim değişmedi sonuç olarak...
peşinen edit: kırıcı olmuş olabilirim, amacım bu değildi. sadece ben de hassaslaştım bir noktada patlamam gerekiyordu. iyi niyetinizin farkındayım. fikrim değişmedi sonuç olarak...
aklıma geldikçe sinirlerimi hoplatan başlık. iyi niyet ile yazılmış, en azından yazarı bu şekilde düşünüyor da mantıklı olmak bu kadar mı zor ya. populer kültür bu kadar mı entegre oldu ulan hayatınıza? fenerbahçe - galatasaray maçı ne? aklım almıyor cidden...
tarifsiz bir acı yaşanan. yaşamayan bilemez, ben de bilemiyorum. şunu biliyorum ama abiler, yas halindeki insanların ayağına ünlü kişileri götürüp, bir nebze de olsa, acılarını dindiremezsiniz.
gereksiz olandır, futbolu hayatının en önemli nesnesi haline getirmiş bireyin temennisidir ki yine tüm olaylarla bu pencereden bakar bu birey.. evet, ben böyle bir maç izlemek istemiyorum kardeşim. sen yine kendi kişisel zevklerini göz önünde tutarak bencilce bir hayal kurmuşsun. sana güzel geliyor değil mi? değil ama, saçma.
büdüt: ne alaka ulan maç, ortada bir felaket var, siz gelmişsiniz hala maç diyorsunuz? tamam, adamlar gitsinler haftaya soma ilçesinde maç yapsınlar, golsüz, berabere bitsin maç, dostluk kazansın, bizde oturalım tv'den izleyelim, ulan ne güzel şeylere gebe bu zor günler, bizi bütünleştirdi mi diyelim? dalga mı geçiyosunuz?
edit ulan edit: kötülenmesi pek umrumda değil, canımı sıkan bir türlü anlaşılamamak. bu entry futbolu hayatının merkezinde tutan adam eleştrisi yapmıyorum. yazarın nickinden dolayı o tabiri kullandım. bu kadar. çok da takmıyorum ne yaparsanız yapın vakit kaybı şu yazdıklarım.
büdüt: ne alaka ulan maç, ortada bir felaket var, siz gelmişsiniz hala maç diyorsunuz? tamam, adamlar gitsinler haftaya soma ilçesinde maç yapsınlar, golsüz, berabere bitsin maç, dostluk kazansın, bizde oturalım tv'den izleyelim, ulan ne güzel şeylere gebe bu zor günler, bizi bütünleştirdi mi diyelim? dalga mı geçiyosunuz?
edit ulan edit: kötülenmesi pek umrumda değil, canımı sıkan bir türlü anlaşılamamak. bu entry futbolu hayatının merkezinde tutan adam eleştrisi yapmıyorum. yazarın nickinden dolayı o tabiri kullandım. bu kadar. çok da takmıyorum ne yaparsanız yapın vakit kaybı şu yazdıklarım.
bu kafa ile bakarsak ; 3-5 dakika ara ile doğan ikizlerin ilkine verilebilecek isimdir, deprem anında doğması koşulu ile tabii ki , peşinden gelen kardeş ise malesef artçı adını alacaktır.
fenalıklar geçirmeme sebebiyet veren karşılaştırma.
script'ini okumanın en az filmi izlemek - belki de daha büyük - kadar haz verdiğini düşündüğüm klasik.
önünüzdeki adam ne yapıyorsa onu yapın. aynı adımlar ile dikkatlice izleyin abiyi, ablayı . delice takip edin onu, arsızca götünün dibinde bitin çünkü o sizi çıkışa ulaştıracak yegane kişidir.
binmeyin.
filmden bir replik olan accept the mystery ( gizemi kabullen ) ile özetlenebileceğimiz nevi şahsına münhasır başyapıt.
edward norton'un kestaneyi çizdirdiği film.