bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- tüm çıplaklığımla burdayım6
- 19 yaşında kızla yatmak14
- cüneyt arkın3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- bili bili yumurta3
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- istanbul6
- ankara nın en güzel yanı7
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- ekşi ekşi kokan kezo2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- 2026 dünya kupası28
- anın görüntüsü24
- gönül adamı2
- 28 haziran 20263
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- thereads2
- kemalist dünya26
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- kemal kılıçdaroğlu15
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
entry'ler (108)
yalnızca çocuk doktorlarıyla görüntülü görüşme yapabileceğiniz uygulama. https://bilyon.co/
bu deneyde sanırım insanlık kavramını düşünmek gerekiyor.
çünkü aynı döneme denk gelen başka bir deneyde ise araştırmacılar maymunları kafese kapattı. önlerine yemek gelmesi için maymunların zinciri çekmesi gerekiyordu. zinciri çeken maymunların önüne yemek geliyordu fakat yan kafesteki maymunlara da aynı anda elektrik veriliyordu. komşularının acı çektiğini gören maymunlar zinciri çekmeyi daha sonra reddettiler. hatta içlerinden bazıları 12 güne kadar aç kaldı. kendi türlerinin acı çekmesine dayanamadılar ve otoriteye karşı kısaca "hayır" dediler.
her 2 deneyin çözümlemesi için yazı burada http://herbisiyaz.blogspo...er-01-milgram-deneyi.html
çünkü aynı döneme denk gelen başka bir deneyde ise araştırmacılar maymunları kafese kapattı. önlerine yemek gelmesi için maymunların zinciri çekmesi gerekiyordu. zinciri çeken maymunların önüne yemek geliyordu fakat yan kafesteki maymunlara da aynı anda elektrik veriliyordu. komşularının acı çektiğini gören maymunlar zinciri çekmeyi daha sonra reddettiler. hatta içlerinden bazıları 12 güne kadar aç kaldı. kendi türlerinin acı çekmesine dayanamadılar ve otoriteye karşı kısaca "hayır" dediler.
her 2 deneyin çözümlemesi için yazı burada http://herbisiyaz.blogspo...er-01-milgram-deneyi.html
Yazıyı yazarken televizyondaki spiker "Yarın 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı" dedi. Bu ülkedeki cumhuriyeti düşündüm. Bize neler yaptığını ve vadetttiğini. Kadını ve mutsuz binlerce gözü düşününce tek bir cümle geldi aklıma;
"insanları özgürleştirmeyen ve gençlerine bir gelecek sunamayan sistemimizin cumhuriyet bayramı kutlu olsun.
Vatan sağolsun.
http://herbisiyaz.blogspo...2/10/umutsuz-bakslar.html
"insanları özgürleştirmeyen ve gençlerine bir gelecek sunamayan sistemimizin cumhuriyet bayramı kutlu olsun.
Vatan sağolsun.
http://herbisiyaz.blogspo...2/10/umutsuz-bakslar.html
fil hakkında şiir olurmuymuş? olurmuş, buyurun... http://herbisiyaz.blogspo...fil-ve-fare-hikayesi.html
hakkında yazılmış bir şiir de burada buyurun http://herbisiyaz.blogspo...fil-ve-fare-hikayesi.html
bu da uğultu ola ki çok enteresan http://herbisiyaz.blogspot.com/2010/10/ugultu.html
enteresan bir yazı içun bakınız http://herbisiyaz.blogspot.com/2010/10/ugultu.html
Her şeyin neyle başladığını sorgulayan "soru olmayan" retorik. http://herbisiyaz.blogspo.../08/o-ilk-adamn-sucu.html
http://herbisiyaz.blogspo...012/10/sekizimdeyken.html bu da iyimiş (fikri takip)
http://herbisiyaz.blogspot.com/ böyle bir blogta var http://www.facebook.com/fikirfakirii şunu da yapmışlar.
Simdi ben bu adama yazacagim hakkindaki dusuncelerim emin colasana donecek. birdaha olsun istemiyorum boyle seyler ama sunu demeden edemeyecegim. amcacim sen haberi veriyorsun, biz seni seyrediyoruz. goruyoruz yani seni biz. yeterli sabrimiz var yani. ne diye haber goruntulerinde surekli kafani gosteriyosun. yaptigin haber zaten gerizekalilara verilen bulten neden yani neden anlamadim ki? yapma amca, yapma boyle.. sun haberini al milyonlarini. dolar almiyorsa kafami da keserim haa.
Kerrat cetveli zayi oldu olacak olmuslar lutfen dusunsun insanoglu azicikta olsa dusunsun.
ergenekon, geçgenekon, uçgenekon, kaçgenekon, algenekon, vergenekon, vurgenekon, kon, kon, kon yeter artık kanımızı emdiminiz. sıçgenekon yuh git artık git.
atatürk yesin lan hepinizi kafasızlar afedersin. sağlı sollu laikli müslümanlı tokatlansa yeridir küllüm kafaların. sizin için geliyor "julio cortazar" söylüyor:
onları seviyordum, hala da çok seviyorum onları. yalnız hiçbir zaman onların basit dünyalarına giremedim. (bkz: ayakizlerinde adımlar)
onları seviyordum, hala da çok seviyorum onları. yalnız hiçbir zaman onların basit dünyalarına giremedim. (bkz: ayakizlerinde adımlar)
şirazesinden çıkmış insan. "dolmuşçu" küfür olmalı artık.
dolmuşçu musun oğlum sen düzgün yap şunu.
bakma lan öyle dolmuşçu gibi.
dolmuşçu musun oğlum sen düzgün yap şunu.
bakma lan öyle dolmuşçu gibi.
şimdi ben bu adamla ilgili son entrymi taa 2006 da girmişim o zamandan bu zamana epey geçmiş emin amca hürriyetten kovulmuş sonra kovulduğu yere sataşmış, eski genel yayın yönetmeni çıkmış; maaşını dolar üzerinden almazsa sözleşme yapmazdı; falan demiş. bi hayli sular geçmiş yani köprülerin altından. benim anlamadığım bişey var yazmassam çatlayacam. ulan bu adamı bu kadar nasıl sevebiliyor bu insanlık. unutacağı, yarın birgün bu adam hakkın rahmetinde olduğunda asla hatırlamayacağı, dünyaya hiçbir değer bahşetmemiş bu adamı sonraki nesillere okutamayacağını bile bile nasıl olurda bu kadar sevebilir. keşke kendisi okusada bir anlatsa nasıl yapabiliyor bunu. çapkın mıdır ki acaba??
ulan ne abaza adam varmış yaa..
ulan ciddi mi bunlar yaa..
birader dalga geçiyor bunlar yaa..
şunu arasam burda var mıdır ki acaba..
ne salak salak yazılar yazmışım yaa..
daha sayılabilir...
ulan ciddi mi bunlar yaa..
birader dalga geçiyor bunlar yaa..
şunu arasam burda var mıdır ki acaba..
ne salak salak yazılar yazmışım yaa..
daha sayılabilir...
yok artık ciddi ciddi yazıyo lan bunlar şerefmiş haysiyetmiş. büyük yüce türk kenan evren geçti lan bu ülkeden. şerefmiş ne şerefi...
önemli.. değerli.. önemli.. değerli
değiştim.. aynıyım.. değiştim.. aynıyım
neydi çekiç? ya zincir neydi?
beynin nasıl bir fırın içindeydi?
neydi örs? ve hangi dehşetli kabza
ölümcül korkularını alabilir avcuna?
**bak ne güzel yazmış adam.
şerfli mi acaba???
önemli.. değerli.. önemli.. değerli
değiştim.. aynıyım.. değiştim.. aynıyım
neydi çekiç? ya zincir neydi?
beynin nasıl bir fırın içindeydi?
neydi örs? ve hangi dehşetli kabza
ölümcül korkularını alabilir avcuna?
**bak ne güzel yazmış adam.
şerfli mi acaba???
bu nasıl bir komplekstir allahım. nasıl bir feodal beyindir bu. hala çalışır mı yirmibirinci yüzyılda.. yok türk yok kürt delimisiniz lan. çalışın, üretin.. ay'a gidin, uzaya gidin, karıya kıza gidin ya da ziktirin gidin yeter ya.. ışınla mı gönderiyolar sizi bu çağa nedir anlamadım ki..
sing us a song you're the piano man
sing us a song tonight
çok benziyo lan arak lan bu şarkı.
sing us a song tonight
çok benziyo lan arak lan bu şarkı.