türk olmayı şeref sanmak

yok artık ciddi ciddi yazıyo lan bunlar şerefmiş haysiyetmiş. büyük yüce türk kenan evren geçti lan bu ülkeden. şerefmiş ne şerefi...
önemli.. değerli.. önemli.. değerli
değiştim.. aynıyım.. değiştim.. aynıyım

neydi çekiç? ya zincir neydi?
beynin nasıl bir fırın içindeydi?
neydi örs? ve hangi dehşetli kabza
ölümcül korkularını alabilir avcuna?

**bak ne güzel yazmış adam.
şerfli mi acaba???
© copyright 2005 - 2026