bugün

entry'ler (29)

kürtlerin devamlı ağlaması

yemek yediğin kaba sıçarsan,aç kalırsın sonrada ağlamayan bebeye ,meme vermezler diye anca ağlarsın.ben bır laz'ım ama memleketımde ıs ımkanı yeterlı olmadıgı ıcın bugun ankarada,once ızmırde daha once baska yerlerde calıstım.aglamadım bır sey ıstemedım. Hal'ler benım elımde degıl,yada lazların.dolmuslarda taksılerde hepsı sızde .kendınızı kürt dıye nasıl ayırıyorsunuz bılmem ama,eger kurt sen ve kurt um dıyorsan sıktır gıt arkadas bız sızden once bu topraklardaydık,sızı sılıp gene otururuz.bunu fasıst lıkle yada ırkcılıkla karıstırma bugun bunu bır laz da dese sıktırsın gıtsın,lazım degıl ulkeme topragıma vatanıma,TÜRK'lük oyle herkese kolay nasip olmaz.

recep tayyip in beyninin yüzde 217 sini kullanması

umarım 434 unu kullanmayı ogrenemez.
yoksa vay halımıze.

penisini kullanmadan sevgilisini orgazm eden erkek

dili sanıyede 1500 devır atan erkektır..

akp ye oy verdiği için bin pişman olan milyonlar

dort yanlısın bır dogruyu goturdugu tam bır sınavdır...

batının bokunu pasta sanmak

ekmek bulamazlarsa pasta yesınlerden gelıp,.ok'a donmustur muhtemelen kılavuzu karga olanın
burnu boktan kurtulmaz deyıp baglanabılır...

biz artık ayrılalım aşkım

temcit pilaav gibidir. her ilişkinin sonunda mutlaka yer alır.
(ölüncede ayrılırsın sonuçta).....

volkan konak

adam gıbı adam dır.
her dınleyısımde zıbarana kadar içtiğim.
efkarlandığım,ayıktığım anlam verdiğim yegane ,söyleyebilen yorumlayabilen yazabilen insandır.

sözlük yazarlarının itirafları

itiraf ediyorum .
çaylak ım bir bok olmam
olamam zaten neyse o kardesım
tesekkur ederım bu entry açana

ankara dışında 06 plakalı lüks araba görmek

ankaralıdır zaten yasam gelır kultur sevıyesıde yuksek ve luks tur:)

saba tümer in gece kahkaha atarak odaya girmesi

güldüren kadınlara bayılırım.
ama gulduren.
gülerek öldüren değil!

ülkü ocağının altını açık unutmak

hatta tüpü biraz harlı açmak gerekir.
iyi pişmiş i makbuldür.kendileride oyle sever
"madımak olayı"

mustafa kemal atatürk ü eleştirmek

eleştirin eleştirin.
siz bunca sene memleketin azına sıçanları unutun.
demireli özal ı mesut u tansuyu erdoğanı
bırakın atamı eleştirin ne olacakki
iyiki bu memleketi bırakmışta biz bu hale gelmişiz..

sevişince saygınlığını yitirdiğini düşünen kadın

toplumu bu kadar ..klersen olacagı bu zaten.
sanki seviştiğimin saygınlığı toplumla,
orantılı olarak yükseliyor yada alçalıyor.
saçma.

kandildeki teröristlere kimyasal silah kullanılsın

geçkalınmıs bır eylem.bence parasınıda bız verelım
kesınlıkle bu eyleme yandasım.

türkler ve kürtlerin bir arada yaşamalarının önemi

hiç önemli değildir.
memleketime kürt te lazım değildir
lazda, zazada,çerkezde vs,vs,vs
eğer ülkemi bölmeye yönelik en ufak bir his ,düşünce ve
arzu besliyor ise
ama yok türküm diye biliyorsa biz zaten beraber yaşıyoruz bence

dünya üzerindeki yaşayan en karakterli lider

sudan başkanı ömer el beşir denen karın ağrısı.
soysuz. bu gunlerde
kımsenın karısmadıgı ınsanları... (daha ne kadar sert yazmama musade edılır yenı öğrenmeye başladığım ıcın kesıyorum )

tayyip e yüce diyen tip

kim demisse iyi b.k yemiştir.
başka birşey bulamamiş cahilin biridir (halife varken)

dünya üzerindeki yaşayan en karakterli lider

dünyanın karakterini sorgulayarak başlanması gereken bir önerme yada herhangi bir şey:

pkk ya karşı çıkan kişiye faşist demek

az kalmıştır vatan hainide denebilir aslında hatta pkk lı daha iyi;
komedidir. emmy odul adaylıgıdır. nedir? bu merak uyandırır. pkk karsı cıkmazsa o zaman nedir?

şehirdeki terörist için polise vur emri verilmesi

hayali bile komik bir emir.
nerede o adam .
nerede o adamda o g.t.
© copyright 2005 - 2026