bugün

Aynı şekilde şu anki karmamdır.
Ayrıca Şirinler çizgi filmindeki bir karakterdir.
hiç değişmemesini istediğim şirin karmam.
şirine ye hallenen en yaşlı şirin.
an itibariyle almış olduğum karma ismi, her an değişedebilir, nedir ne değildir iyi midir bilmem güvenemiyorum bokta çıkabilir.
Bugün düştüğüm karma türü.
Bunda emeği geçen herkesin allah belasını versin.
Sirin babey olmusam haa.
An itibari ile dahil olduğum karma rütbesi. Uslu durursanız beni görebilirsiniz.
+şirin baba, bir şey sorucam ama kızmıycan?
-sor, yavrucum?
+ya sana neden şirin diyolar, bi yumuşaklık mı söz konusu yoksa?
-nereden çıkarıyorsun kızım bunları?
+bilemiyorum yani, bir şirin anne eksik mesela, ayrıca nedir bu kırmızı tutkusu?
-töbe, töbe.
minik insanların yaşadığı köydeki nur yüzlü hacı babadır. yalnız bu yaşta; kafasına taktığı o şey, hiç yakışmamış söyleyim.
iki kere hakkında yakalama kararı çıkarılmış, tacizcidir. Bir kere de penguen alıp evde beslemiş...
o ne öyle mavi cilt üstüne kırmızı şapka, beyaz sakal.ıyy tam kıro.
profil durumumun ismidir. az önce fark ettim, puan itibarıyla şirin baba kategorisine giriyormuşum. red kit olsa iyiydi, çok severim kendisini. şirin baba'ya da karşı değilim ama ne bileyim, biraz şey geldi...neyse, önemli değil.
Şu anda uludağ sözlükte profilimde yazan yakıştırmadır ve beni rahatsız etmektedir. Şirin baba ne birader ya?
görsel
galiba magandalar tarafından vurulmuş. fazla uzaklaşmış olamaz.
(bkz: öğretmen lakapları)
oldum olası sevmediğim karakterdir. şirineyi emdi bitirdi..
Şu anki karma puanım. Hayır anlamadığım çevresinde sevilen sayılandan sonra bir üst seviyeye böyle tırı vırı bir kavramı koymak acaba hangi aklın ürünüydü ?
Şirin hep şirin baba olmak istemişimdir

Teşekkürler uludağ sözlük !!
eski ofisteki lakabım..
iyi ekmeğini yedik mimarların efenim adasaasdffd..
Bir rıza baba değildir.
Şirinler köyü küba, şirin baba che Guevara dır.
Bir karmadır.

Aslolan: şirineler eklesin.*
Şu an itibari ile sahip olduğum karma.
Şirin baba şirin baba güçlü şirin şirineyi....
Bugün tam karmamın hakkını veriyorum,şirinlikler,şakalar.
En dandik karmalardan birisi. Bende Şirin baba yazıyor, şirin baba ne lan?
© copyright 2005 - 2026