bugün
- üniversitelerin gereksiz olması8
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- cemevinde hain kemal sloganları5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- kemalist dünya7
- aile evinde yaşamak4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı7
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- nilsu berfin aktaş3
- allah5
- okulların kapanması2
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- şile2
- kemalistler8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- devlet bahçeli3
- aşure3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- 2026 dünya kupası22
- venezuela6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- en son ne aldınız2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- uğurcan çakır2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- falıma bakmak isteyen var mı24
elleri ayakları öpülesi gidip evlatları olunası ailelerdir. *
bugün türkiye'deki sayıları 12 artan ailedir. gurur verici olmakla birlikte, artmamasını temenni etmek gerekir.
Benim anlamadığım, medyada şehit ailelerinin, sürekli ağlayan sızlayan ve isyan eden insanlar olarak gösterilmesidir.
askerliğimi şehitlikte yapmış birisi olarak söylüyorum, benim gördüğüm hiç bir tanesi, bu şekilde davranmamaktadır. aksine, evlatlarının şehitliklerinden gurur duyan, içlerinde bu konuyla ilgili burukluk dahi olmayan insanlardır. gözlerinin içine baktığınızda, hüznün bir milimini dahi görmezsiniz, evlatlarının şehitliği onların gurur timsalidir. göğüslerini gererek yürürler, çünkü evlatlarının kanı, kendi kanları, bu vatanın toprağına işlemiştir. Bu toprakta yaşayanların yediğine, içtiğine nüfus etmiştir artık. bir evlat kaybetmişler, binlerce yeni evlat kazanmışlardır; çünkü onların kanı, binlerce, milyonlarca insanın damarlarında dolaşmaktadır artık.
bu tavrı gösterirler, medyada görüntülenenler de şehit ailesidir, elbette herkesin sakin selim şekilde hareket etmesi beklenemez, hem de evlatlarını kaybetmişken. ancak, şehit ailesi temsilinin, bu insanların yakarış görüntülerinden seçilmesi ayıptır, yüz karasıdır diye düşünüyorum.
Benim anlamadığım, medyada şehit ailelerinin, sürekli ağlayan sızlayan ve isyan eden insanlar olarak gösterilmesidir.
askerliğimi şehitlikte yapmış birisi olarak söylüyorum, benim gördüğüm hiç bir tanesi, bu şekilde davranmamaktadır. aksine, evlatlarının şehitliklerinden gurur duyan, içlerinde bu konuyla ilgili burukluk dahi olmayan insanlardır. gözlerinin içine baktığınızda, hüznün bir milimini dahi görmezsiniz, evlatlarının şehitliği onların gurur timsalidir. göğüslerini gererek yürürler, çünkü evlatlarının kanı, kendi kanları, bu vatanın toprağına işlemiştir. Bu toprakta yaşayanların yediğine, içtiğine nüfus etmiştir artık. bir evlat kaybetmişler, binlerce yeni evlat kazanmışlardır; çünkü onların kanı, binlerce, milyonlarca insanın damarlarında dolaşmaktadır artık.
bu tavrı gösterirler, medyada görüntülenenler de şehit ailesidir, elbette herkesin sakin selim şekilde hareket etmesi beklenemez, hem de evlatlarını kaybetmişken. ancak, şehit ailesi temsilinin, bu insanların yakarış görüntülerinden seçilmesi ayıptır, yüz karasıdır diye düşünüyorum.
artı on ikidir.
gözü gibi bakıp büyüttüğü, eli kanasa içi burkulduğu evladının cansız bedeninin önünde 'Vatan Sağolsun' diyebilecek kadar yürekli ve o andan itibaren hiçbir zaman tam anlamıyla gülemicek insanlardır. Ne yazıktır ki sayıları her gün artmakda.
metanetli, gururlu, asil ve yürekleri yangın yeri gibi olan insanlardır.
şehit ailesi bu vatanda yaşamayı en çok hak eden kişilerden oluşan ailedir. şehit ailesi; bayramda mezarlıkta oğlunu, abisini, kardeşini ziyaret eden soğuk mermerlere sarılan ailedir.
şehit ailesi bu vatanın hakkını helal ettiği ailedir.
son zamanlarda akp'ye oy verip bu durumları yaşayan aile ise hem pişman hem de üzgün ailedir. dağlıca şehitlerinin kanı toprakta dondu. biz hala gerekenin yapılmasını bekliyoruz. kaç gün geçecek daha yeni şehit aileleri olsun diye mi bu bekleyiş.
şehit ailesi bu vatanın hakkını helal ettiği ailedir.
son zamanlarda akp'ye oy verip bu durumları yaşayan aile ise hem pişman hem de üzgün ailedir. dağlıca şehitlerinin kanı toprakta dondu. biz hala gerekenin yapılmasını bekliyoruz. kaç gün geçecek daha yeni şehit aileleri olsun diye mi bu bekleyiş.
http://www.haber3.com/haber.php?haber_id=311583 çok daha ötesini yaşamaktır. sabret inci tanem...
çocuğunu vatana feda etmiş kutsal aile.
şehidin, uğruna canını feda ettiği milletine emanetidir ve onun emaneti şerefimizdir.
bugüne kadar t.v başında gördüğüm binlerce aileye dayanarak söylüyorum ki, fakir aile. bir ailede görmedim, oğlunu son yolculuğuna uğurlamaya, siyah bir takım elbise giymiş, gözlerindeki şişler gözükmesin diye christian dior, ray-ban marka bir gözlük takmış olsun,şehit ailerinin %90'ına baktığınız zaman, orta halli bir burjuva ailesi bile göremezsiniz...
peşin edit;iş bu entry demek değildir ki,çok fakir aile çocukları öldü,biraz da zengin çocukları ölsün.
(bkz: devrik cümle)
peşin edit;iş bu entry demek değildir ki,çok fakir aile çocukları öldü,biraz da zengin çocukları ölsün.
(bkz: devrik cümle)
"vatan sağolsun, bir oğlum daha var; onu da alsınlar. oğlumu vuranların elleri 'kırılsın'." diyen anadolu insanları, bu toprağın, bu coğrafyanın güzel, elleri öpülesi insanları.
lakin şehitlerin adı unutulur, vatan sağ olmaz, vuranların elleri kırılmaz. köpekler adalarda beslenir, itler ulur.
edit: eksi mi? senin aileni* yesinler.
lakin şehitlerin adı unutulur, vatan sağ olmaz, vuranların elleri kırılmaz. köpekler adalarda beslenir, itler ulur.
edit: eksi mi? senin aileni* yesinler.
çocukalrı öldüklerinde onların acısını yaşamak varken sahtekar bir şekilde vatan sağ olsun dyen kişilerdir. hiçbir insan büyüttüğü çocuğunun bir hiç uğruna ölmesi sonucu bu cümleyi kurmaz. evet bir hiç uğruna. çıkıpta ortda bir savaş var demeyim alnızı karışlarım sizin. pkk nın bitirilmekistenipte bitirelemediğini kimse söylemesin bana . cddiye dahi almam.
senin orda oğlun ölmüş, canın gitmiş, azalmışsın, bitmişsin, dünyan kararmış, her şeyimi elinden almışlar sen çıkıp "vatan sağ olsun" diyorsun.. işte bu en büyük sahtekarlıktır. bütün sahekarlardan eksi oy bekliyorum.. daha yaacak çok şey var ama format uygun değil.
not: bu entrynin altına duygu sömürüsü yapan entry giren yazarın insanlığından şüphelenirim..
senin orda oğlun ölmüş, canın gitmiş, azalmışsın, bitmişsin, dünyan kararmış, her şeyimi elinden almışlar sen çıkıp "vatan sağ olsun" diyorsun.. işte bu en büyük sahtekarlıktır. bütün sahekarlardan eksi oy bekliyorum.. daha yaacak çok şey var ama format uygun değil.
not: bu entrynin altına duygu sömürüsü yapan entry giren yazarın insanlığından şüphelenirim..
aykırı düşünüyorum diye sıçan yazarların haklarında konuşmaması gereken ailelerdir.
vatan için canını veren bir aileye "vatan sağolsun" dedi diye sahtekar damgasını vuranın şerefi, adadaki itin şerefi kadar adi ve kirlenmiştir benim gözümde!
burda cesur oğlanı oynayıp eksi oya gözü pekleri meydanlarda, hatta aile meclislerinde konuşamayacağı şeyleri klavye başında dillendirme sahtekarlığına düşmemeye davet ediyorum.
vatan için canını veren bir aileye "vatan sağolsun" dedi diye sahtekar damgasını vuranın şerefi, adadaki itin şerefi kadar adi ve kirlenmiştir benim gözümde!
burda cesur oğlanı oynayıp eksi oya gözü pekleri meydanlarda, hatta aile meclislerinde konuşamayacağı şeyleri klavye başında dillendirme sahtekarlığına düşmemeye davet ediyorum.
baba: vatan sağolsun.
anne: bugün benim düğün günüm.
lanet olası teröre biricik evlatlarını feda ettikten sonra bile boyunları bükülmeyen isyan etmeyen asil insanlar.
anne: bugün benim düğün günüm.
lanet olası teröre biricik evlatlarını feda ettikten sonra bile boyunları bükülmeyen isyan etmeyen asil insanlar.
evlatlarını bu memlekete feda eden ailelerdir. Bundan sonra bütün vatan evlatları onların evlatlarıdır.
Rabbim sabır deryasını bagişlasın diye dualar ettigim aile. Lafa gelince hepsi bizim evladımız da o mertebeye gelince aile olamadık be ogul. Sizi koruyamadık. Elleri kırılasıcalar anaları yine aglattı. Genclere ölüm yakışmıyor be sözlük.
Herkesin bir şekilde kullandığı insanlardır bunlar. bir şehit çocuğu olarak diyorum bunu.
milletçe üzerinden çok yapmacıklar döndürdüğümüz bu ülkenin şehit aileleridir. aslında destek olmak, maddi manevi destek olup yanlarında olmayı en çok onlar ister yine de. ama yapmacık olmadan tabii. niye istemesin ki. bir aile düşünün. zengin de değil, belki orta halli bile değil, gariban bir aile. evladı gitmiş, ciğeri yanmış. bu ailenin yalnız bırakılmaması temel amaç olmalı. sadece " şehitler ölmez vatan bölünmez" diyerek değil. lafı herkes söyler. destektir en önemli bölünmezlik. her türlü güçle destek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar