bugün
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- sedat pekmez17
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ebu muhammed el culani3
- kemalist dünya19
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- fight club4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- çomar putu3
- maklube4
- tavuk iskender2
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- bir gecede cahil kaldık5
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- yazarların iyi olduğu konular2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- beynin güzelce yıkanması2
- galatasaray lobisi10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- yazarların ilk kedileri3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- allah9
- sözlüğün en şey yazarı2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- midas2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- işe uykusuz gitmek2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
kılıçdaroğlu'nun iktidar olursa söylemesi muhtemel sözüdür.
(bkz: fetoşunu da al git)
chp sonsuza kadar iktidar olamayacağı için söylenemeyecek olan söz.
tarikatçilerden hiç bir farkı kalmamış, ötekileştirmeyi elzem bilmiş kişinin, hiç de elzem olmayan terbiyesiz ve saygısız söylemi.
şimdi saat gecenin üçü olmuş.
kemalistlere ölüm diyor birileri
bir taraf dindoşlara ölüm diyor.
biz ne diyek mahmut mu? hangimiz daha laik ? devletimiz degil o kesin. hatta devletimiz laik olmadıgından, laikliğin bireyler tarafından olabileceğini sanıyoruz. buna inanıyoruz. bak ben bile hangimiz diyorum?! anlıyor musun?
söylesene bana hem, senin dincilerle ne alıp veremediğin var?
bunu bir ateist olarak soruyorum sevgili yazarcık. söyler misin bana?
hayatımın son altı senesi, ateist oldugumu iddia ettim. bir ateist gibi yaşadım. ve yaşamaktayım. lakin hiç bir müslümana hristiyana senin şu yaptıgını yapmadım. ben ne harikayım görüyor musun?
hayır ben rezil ve leş bir insanım sevgili kemalcik.
saygısızlık etmenin lüzumu yok. ve inan bana kılıçdaroglu da tanrı degil, mustafa kemal de.
hatta biliyor musun tanrı bence zaten yok.
ama tanrısı olanlar için diyebilirim ki, hepsi bir degil. nasıl tüm kürtler pkk'lı degilse ve nasıl tüm müslümanlar fetullahçı degilse, ve nasıl tüm kemalistler ergenekoncu degilse..
üstelik müslümanlar degerlidir sevgili yazar biliyor musun? çünkü inandıkları her ne olursa olsun bir şey ugruna deger verdikleri bir şeyi korumaya çalışıyorlar senin tüm faşizmine ragmen.
seninki kemalistlik degil biliyor musun? ki ben kemalistlerden de hazzetmem. benim fikrimi sorar mısın sen? niye söylüyorum ki.
mustafa kemalin kalpaklı bir fotografının oldugu türk bayragını öpen bol makyajlı izmir tikisinden hiç bir farkın yok gözümde.
ama sen kendinden ve senin görüşünden olmayan hiç kimseye ne düşündüğünü sorar mısın?
başı örtülüyse fetullahçı dersin.
parka giyiyorsa komunist.
biraz esmerse ve agzı doğu agzıysa dersin ki bölücü, terörist...
ve tamamiyle bu tavrınla, aslında eleştirdiğin, bir tarikatçiden hiç bir farkın olmadıgını ne zaman anlayacaksın? merak içindeyim.
onların tanrısı allah ise seninki mustafa kemal.
onlar sadece kendi düşüncelerine açıksa ee sen de öylesin?
onlar allahın varlıgını kutsallıgını sorgulamıyorsa , dur dur.. sen neyi sorguluyorsun?
her neyse kemalcik, bakalım bundan kaç eksi oy alıcam. ama gene de ben umutluyum. senin de degişeceğin bir gün farklılaşıp, doğal seleksiyona ugrayacağına dair. hem umut hep vardır biliyor musun? ı ıh. bilmesen de olur.
şimdi saat gecenin üçü olmuş.
kemalistlere ölüm diyor birileri
bir taraf dindoşlara ölüm diyor.
biz ne diyek mahmut mu? hangimiz daha laik ? devletimiz degil o kesin. hatta devletimiz laik olmadıgından, laikliğin bireyler tarafından olabileceğini sanıyoruz. buna inanıyoruz. bak ben bile hangimiz diyorum?! anlıyor musun?
söylesene bana hem, senin dincilerle ne alıp veremediğin var?
bunu bir ateist olarak soruyorum sevgili yazarcık. söyler misin bana?
hayatımın son altı senesi, ateist oldugumu iddia ettim. bir ateist gibi yaşadım. ve yaşamaktayım. lakin hiç bir müslümana hristiyana senin şu yaptıgını yapmadım. ben ne harikayım görüyor musun?
hayır ben rezil ve leş bir insanım sevgili kemalcik.
saygısızlık etmenin lüzumu yok. ve inan bana kılıçdaroglu da tanrı degil, mustafa kemal de.
hatta biliyor musun tanrı bence zaten yok.
ama tanrısı olanlar için diyebilirim ki, hepsi bir degil. nasıl tüm kürtler pkk'lı degilse ve nasıl tüm müslümanlar fetullahçı degilse, ve nasıl tüm kemalistler ergenekoncu degilse..
üstelik müslümanlar degerlidir sevgili yazar biliyor musun? çünkü inandıkları her ne olursa olsun bir şey ugruna deger verdikleri bir şeyi korumaya çalışıyorlar senin tüm faşizmine ragmen.
seninki kemalistlik degil biliyor musun? ki ben kemalistlerden de hazzetmem. benim fikrimi sorar mısın sen? niye söylüyorum ki.
mustafa kemalin kalpaklı bir fotografının oldugu türk bayragını öpen bol makyajlı izmir tikisinden hiç bir farkın yok gözümde.
ama sen kendinden ve senin görüşünden olmayan hiç kimseye ne düşündüğünü sorar mısın?
başı örtülüyse fetullahçı dersin.
parka giyiyorsa komunist.
biraz esmerse ve agzı doğu agzıysa dersin ki bölücü, terörist...
ve tamamiyle bu tavrınla, aslında eleştirdiğin, bir tarikatçiden hiç bir farkın olmadıgını ne zaman anlayacaksın? merak içindeyim.
onların tanrısı allah ise seninki mustafa kemal.
onlar sadece kendi düşüncelerine açıksa ee sen de öylesin?
onlar allahın varlıgını kutsallıgını sorgulamıyorsa , dur dur.. sen neyi sorguluyorsun?
her neyse kemalcik, bakalım bundan kaç eksi oy alıcam. ama gene de ben umutluyum. senin de degişeceğin bir gün farklılaşıp, doğal seleksiyona ugrayacağına dair. hem umut hep vardır biliyor musun? ı ıh. bilmesen de olur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar