cem uzan iktidara gelirse gerçekleşmeyecek olan sınavdır.

(bkz: öss ve harçlar kalkacak)*
türkiye nüfusu 100 milyonu geçecek yine ünvler az gelecek. o yüzden sınav barajı alınabilecek en yüksek nota çekilecek.
sonrası malum
her sene sınava girdiğimi düşünecek olursak 13. öss sınavım olabilir.
2017 yılına* işsiz bir sürü öğrenci kazandıracak sınav.
eger önümüzdeki seneler de, digerleri gibi 365 gun cekerse, 16 haziranda gerçekleşmesi pek muhtemel olan öğrenci kıyımıdır. hadi tas catlasın 23 haziran olur. o da sorular çalinirsa falan.
6 sene sonra demişti dersiniz.

peşin peşin edit: 2013'de sorular çalınırsa kesinlikle sorumluluk kabul etmem. hiç bir ilgim ve alakam olmadiğini şimdiden beyan ederim. amirim saygılar!!! anlaşıldı tamaaaamm...
sorularını tübitak'ın hazırlayacağı seçme sınavı.
olmayacagı söylenen sınavdır. bir de başlık rezerv etmektir.
yapılmayacak değildir. sadece sistem değişecektir.
adını unuttuğum ösym başkanın* 5 yıl daha bu sistemle devam etmek gerektiğini çünkü 1.5 milyon öğrenciyi afedersiniz g.tümüze mi sokalım triplerine girip, savunduğu durum.
mat 1 mat 2 ve türkçe yi full çekeceğim sınavdır. her sene olduğu gibi.
türbanlı olmayanların alınmayacağı sınav.

(bkz: türkiye islam devrimi)
çalışmaların son 6 ay kala bazı kesimlere göre boşa gideceği söylenilen sınav (bkz: 21 aralık 2012)
(bkz: coming soon)
© copyright 2005 - 2026