bugün

efsane mount and blade şehri. oyunun ilk sürümünde oyuna otomatik olarak burada başlardınız ve buradan aldığınız görevlerle deniz yağmacısı falan keserdiniz. köleleri de köle taciri ramuna satardınız. talim olarak eli sopalı çıplak adamları döverdiniz. burada yapılan turnuvalar ayrı bir tat verirdi. diğer krallıklardan bağımsız tarafsız bir şehir devletiydi. o zamanlar oyunda sadece svadya ve vaegir vardı. ileri sürümlerde bu şehir kaldırıldı. oyunun senaryosuna göre nordlar kalradyayı işgal ederken bu şehri de yakıp yağmalamışlar. warbandda olsaydı muhtelemen nordlarla vaegirlerin arasındaki bir yerde olurdu. bannerlordda olsaydı sturgialar ile vlandialıların arasında bir yerde olurdu.
© copyright 2005 - 2026