bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- en son alınan iltifat2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- bugün de meme atan olmaması13
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- rabbin para vermesi4
- ibne penis nah3
- göbek adınız2
- makarna süzmek5
- birader beyler biraderdirler3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 65 şut çekip gol atamamak5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- almanya5
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar4
9 yılda universite bitirememiş, naif insan.
zall'un röpartajı , uludag sozlugu bir gecede yapmış.
http://www.ontv.com.tr/video.asp?video=1601
http://www.ontv.com.tr/video.asp?video=1601
cia acanıdır.
isimlerinizi de abazan devrimini gerçekleştirmek için ciaya verecektir.
demedi demeyin.
isimlerinizi de abazan devrimini gerçekleştirmek için ciaya verecektir.
demedi demeyin.
once eksik bilgilerini tamamla, sonra (#5041802).
anlasilan hepimizi facebookuna ekleme karari almis zat-i muhterem.
anlasilan hepimizi facebookuna ekleme karari almis zat-i muhterem.
zall başlığı altına en son iki sene önce entry yazan kişi.
çok da utangaçmış oğlumuz hem de galıba ya evlı ya nişanlı. *
sözlüğün patronu. *
(bkz: seni sevmeyen ölsün)
(bkz: #647250) ilgili entryde "....... "budur işte" işte butonuna basılarak listeye beğenilen entryler eklenir." derken "işte" sözcüğünün gereksiz kullanımı ile cümlenin anlamlılığına zeval getirmiş yazar/mod/sözlük ilahı kişilik. kendisini gammazladık ama sanırım uyarı gitmemiş... mesajla da uyarsa idim "gülücük" gönderip geçme ihtimali yüksek görünmekte idi. ben de nickaltından çemkireyim dedim*.
ilgili entrysinde geçen diyaloglardan sonra bursu kesilmiş moderatör/sözlük kralı...
not: türkan saylan'ı ikindi namazına davet etmişliği vardır.
not: türkan saylan'ı ikindi namazına davet etmişliği vardır.
(#5056101) no'lu entrysinde "egitimci hirsi" ifadesi beni benden almistir.
kapitalist insan.*
bazen erken uyuyo galiba sözlüğü öcüler basıyor. (bkz: tckimliknosuzyazar)
sözlükte olan her kötü şeyin sorumlusu olmayan "insan".
aa insanmış bakın, android değil.. sorumlu olduğu şeyler de elbet var ve hepimiz görüyoruz bunun sonuçlarını, hatta hep birlikte yaşıyoruz. başka sözlüklere geyik konusu olmaktan bahsetmiyorum, zira uludağ sözlüğün kalite kriteri başka sözlüklerce tanınması ya da tanınmaması değil.
ama bir şeyi yapıyorsan en iyisini yapacaksın. ne "sözlük bu, bu kadar ciddiye almaya gerek yok" diyeceksin, ne de yazarları sözlükten bıktıracak kadar sıkıyönetim ilan edeceksin. bazı şeylerin ortası da vardır, sözlüğü kuran kişi olarak da bundan sorumlu olan kişi sensin sayın zall.
bunun dışında yazarlara düşen şeyler de var, bazı durumlarda ortalığı velveleye vermeden soğukkanlılık ile çözüm aramaya çalışmak gibi.
aa insanmış bakın, android değil.. sorumlu olduğu şeyler de elbet var ve hepimiz görüyoruz bunun sonuçlarını, hatta hep birlikte yaşıyoruz. başka sözlüklere geyik konusu olmaktan bahsetmiyorum, zira uludağ sözlüğün kalite kriteri başka sözlüklerce tanınması ya da tanınmaması değil.
ama bir şeyi yapıyorsan en iyisini yapacaksın. ne "sözlük bu, bu kadar ciddiye almaya gerek yok" diyeceksin, ne de yazarları sözlükten bıktıracak kadar sıkıyönetim ilan edeceksin. bazı şeylerin ortası da vardır, sözlüğü kuran kişi olarak da bundan sorumlu olan kişi sensin sayın zall.
bunun dışında yazarlara düşen şeyler de var, bazı durumlarda ortalığı velveleye vermeden soğukkanlılık ile çözüm aramaya çalışmak gibi.
ya ben aptalım ya da burdaki insanların bir kısmında cidden zeka problemi var amına koyyim. bu adam bir açıklama yapmış 3-5 paragraftan oluşan, eyvallah. ama ne anlatıyor? hangi soruya cevap veriyor? bence laf kalabalığı. olanı farklı gösterme çabası. boş, bomboş bir yazı. ve fakat bazıları gelmiş vay efendim umut ışığı oldu, yok efendimi dilleyeyim söylediklerinin yarısını yapsa burası cennet olur tadında şeyler yazmış.
aynı şeyi mi okuduk lan? yoksa size özel açıklama yaptı da bana mı farklı bişi gönderdi? nasıl çıkardın o anlamları çözemiyorum ki. beynimi sikeyim ben benim. bu kadar köreldik demek ki.
olanların baş sorumlusuyken, sorumluluklarından kaçmaktan başka zall'ın iyi yaptığı bir şey gösterin bana? rica ediyorum. (tanım da burda gizli, o değdirmeye kıyamadığım zekanızla bulun bakalım).
aynı şeyi mi okuduk lan? yoksa size özel açıklama yaptı da bana mı farklı bişi gönderdi? nasıl çıkardın o anlamları çözemiyorum ki. beynimi sikeyim ben benim. bu kadar köreldik demek ki.
olanların baş sorumlusuyken, sorumluluklarından kaçmaktan başka zall'ın iyi yaptığı bir şey gösterin bana? rica ediyorum. (tanım da burda gizli, o değdirmeye kıyamadığım zekanızla bulun bakalım).
hakkında bu kadar entari girilince sözlüğü bırakıp inzivaya çekildiğini sandığım moderatörcazımız.
meğer bize zallamış, savaşmaya gelmiş.
sür savaş boyalarını zall.
yapılandırma yap.
mükemmele giden yolda beraber yürüyelim,
beraber ıslanalım yağan cihanistanda.
(bkz: now it s your turn baby)
meğer bize zallamış, savaşmaya gelmiş.
sür savaş boyalarını zall.
yapılandırma yap.
mükemmele giden yolda beraber yürüyelim,
beraber ıslanalım yağan cihanistanda.
(bkz: now it s your turn baby)
hakkında bu kadar entry girilince mükemmele gittiğini sandığım moderatör.
parmağında taşıdığı "balparmak süzme çiçek ve çam balı" ile her problemde ağzı açık bekleyen yazarların ağzına sıc- pardon balı süren insan.. bu sebepten ki söylediği her şeyi memnuniyetle karşılayan insanlar mevcut! ee, hal böyle olunca da siz ne derseniz deyin ne kadar çemkirirseniz çemkirin hiçbir sonuç elde edemiyorsunuz çünkü çemkiren azınlık olarak takılıyorsunuz! üzücü!
daha yaratıcı, pratik zeka ile sözlük yönetebilen ve yöneticilik vasfı olan olan birileri ile vizyonunu değiştirmesi gerektiğinin farkına ne zaman varacağını merak ediyoruz!
efendi efendi her yetkinin bir bitiş süresi vardır bunlarında bir süresi olsun lütfen!
(bkz: 4 mayıs 2009 moderasyon duyurusu/#5150067)
daha yaratıcı, pratik zeka ile sözlük yönetebilen ve yöneticilik vasfı olan olan birileri ile vizyonunu değiştirmesi gerektiğinin farkına ne zaman varacağını merak ediyoruz!
efendi efendi her yetkinin bir bitiş süresi vardır bunlarında bir süresi olsun lütfen!
(bkz: 4 mayıs 2009 moderasyon duyurusu/#5150067)
ya çok iyi bir yalancı, ya da aşırı hümanist bir insan. utanmana gerek yok zall ? batıyorsak titanic gemisinde beraber batıyoruz?
"merhaba trityum. yazar oldun". mealinde bir cümle kurarak gönlümü fethetmiş insan.
sözlü anlatımı gelişmeler de yazanın zall olduğundan şüpheye düşürecek kadar sıkıntılı olan mod.
girmesi gereken 20 adet bilgi dolu entryleri yıllar önce girmiştir. ne kadar ilginç lan. yaşamak, nefes almak, yürümek felan. insan üşüyor bazen...
arama butonuyla beraber kullanılınca 13 sayfa gibi bir sonuç veren rumuz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar