bugün
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- düşün ki o bunu okuyor10
- her şeye saygı duyulması gerekir4
- online listesi2
- gülüm diyen kız9
- mutsuz olalım3
- anın görüntüsü18
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi12
- sözlük kızlarının vücutları15
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- gün gelecek dün olacak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- geceye bir ayet bırak3
- kuzenin içine boşalmak14
- ilginç şeyler2
- namaz takkesi5
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- otopsiraporlari6
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- tsiganka2
- velvet10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- haram ile cömertlik yapmak2
- nihavent bay bey birader2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dimmu borgir dinlemek3
- kemal kılıçdaroğlu18
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- ameliyat olmak6
- black mirror2
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- sözlükten çıkmayan yazar2
- aşk2
- ziyade ilahiler dinlemek2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
entrylerine göz gezdirdiğim yazar. anlaşılan formattan haberi yok. moderasyon yazarlığını hemen onaylamış. sözlüğün özeti.
kendisini şuraya alalım:
(bkz: sözlük formatı)
edit büdüt: bunları yazmamın üstüme vazife olmadığını yazmış. a efendim tabi ki üstüme vazifedir. böyle ergen, gereksiz yazarları belirleyip sözlüğün ne bok hale geldiğini göstermek tabi vazifemdir. ha neden yapıyorum. yaz demek boş zaman demek. yoksa yemişim sözlüğü de ergeni de.
kendisini şuraya alalım:
(bkz: sözlük formatı)
edit büdüt: bunları yazmamın üstüme vazife olmadığını yazmış. a efendim tabi ki üstüme vazifedir. böyle ergen, gereksiz yazarları belirleyip sözlüğün ne bok hale geldiğini göstermek tabi vazifemdir. ha neden yapıyorum. yaz demek boş zaman demek. yoksa yemişim sözlüğü de ergeni de.
sözlükteki kızlara kezban deyip, "Aylık geliri 7,000 TL üzerinde olan birçok erkek gibi bir BMW sahibiyim" diye özel mesajdan hava atan çocuk yazar, bir de evliymiş, bir de yurtdışına gidecekmiş *
Kezbanların bedava reklamını yaptığı bendeniz. Yalnız buradaki kezbanlar iyice sapıtmış. Oturmuş BMW sahibi olup olmadığımı anlamaya çalışıyor. Evli olduğumu söyledim ki boşuna ümitlenmesin...
yaptığı "espriler" ve laf sokma çabalarının zeka yaşının 5 olduğuna işaret eden yazar. "onbirinci nesil şöyle" deyince recm eden yazar kitlesinin haksız olduğunun kanıtı.
umarım yakında sözlük içerisinde eleştiri yapmayı en kısa zamanda öğrenir.
(bkz: #24868636)
birisine asosyal diyorsun ama ne kadar tanıyorsun?
madem eleştiryorsun ''embesil'' kelimesini neden kullanıyorsun?
hadi 'embesil'' diyorsun sonra editleyip tükürdüğünü neden yalıyorsun?
onuda geçelim yazarın bakış açısını beğenmeyip kendi bakış açının sadece ''yürüyen g*t'' olduğunu biliyormuydun?
hep derim 2 gün çaylak modunda takılıp 3. gün yazar ilan etmeyin diye.
ufak bir anekdot: yazık.
(bkz: #24868636)
birisine asosyal diyorsun ama ne kadar tanıyorsun?
madem eleştiryorsun ''embesil'' kelimesini neden kullanıyorsun?
hadi 'embesil'' diyorsun sonra editleyip tükürdüğünü neden yalıyorsun?
onuda geçelim yazarın bakış açısını beğenmeyip kendi bakış açının sadece ''yürüyen g*t'' olduğunu biliyormuydun?
hep derim 2 gün çaylak modunda takılıp 3. gün yazar ilan etmeyin diye.
ufak bir anekdot: yazık.
(bkz: #24868636) tamamiyle haklı bir yorum yapmış yazar. empati yapamayanlar düşünsün.
2+2=5 ifadesini herhangi bir matematiksel açıklama gerekmeksizin gördüğü an kabul edebilecek beyine sahip yazar. devlet bahçeli ile kan bağı var diyolla.
böylesilerle hic muhatap olmak istemem ama dayanamadım. haysiyetsiz, kalitesiz bir uuser. yazdiklari da beş para etmez. dun gelmiş bugün burda prim yapmaya calisip ayak bagi oluyor bebe. ne yapmaya çalıştığı belli değil, anca yazarlara laf atıp duruyor. hadi canim yaylan ekmek cikmaz burdan. Çapını bil önce.
o şimdi çaylak yazarı. boş tehditler savuran yazarın hazin sonu. gg.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar