fahişe ile birlikte olmak istemek

Para verdiği için fahişenin 1 saat boyunca hiç tanımadığı birine tüm acılarını dökülüp üstüne bir de ona teşekkür edeceğini sanan embesilin beyanıdır. o fahişe onu evire çevire becersen daha az rahatsız olur. gerçi başlığın yazarının nasıl asosyal bir ezik olduğunu bildiğimizden bunu anlayamamasına şaşırmıyoruz.

edit: yazara embesil derken hakaret etmiyorum. -854 karma puanı karşılığı olarak "zeka sorunu var" kategorisindedir.
© copyright 2005 - 2026