zackdelarocha

umarım yakında sözlük içerisinde eleştiri yapmayı en kısa zamanda öğrenir.

(bkz: #24868636)

birisine asosyal diyorsun ama ne kadar tanıyorsun?
madem eleştiryorsun ''embesil'' kelimesini neden kullanıyorsun?
hadi 'embesil'' diyorsun sonra editleyip tükürdüğünü neden yalıyorsun?
onuda geçelim yazarın bakış açısını beğenmeyip kendi bakış açının sadece ''yürüyen g*t'' olduğunu biliyormuydun?

hep derim 2 gün çaylak modunda takılıp 3. gün yazar ilan etmeyin diye.

ufak bir anekdot: yazık.
© copyright 2005 - 2026