bugün

yeah beybi

her ne kadar 6. nesili (nedendir bilinmez?) dil uzatsa da çaylaklık mertebesine indirildiğine üzüldüğüm yazardır.

geçmiş olsun diyorum.

ben o sıkıntıyı çok önceden yaşadım.

kimse yaşamasın inşaallah.
© copyright 2005 - 2026