bugün
- yılmaz güney8
- dolandırılan insanların genel özellikleri6
- rahmi koç5
- falıma bakmak isteyen var mı24
- namaz takkesi4
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- sırrı süreyya önder4
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- kuzenin içine boşalmak9
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı3
- winona ryder3
- kemal kılıçdaroğlu17
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- velvet5
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- yengeyi götürmek3
- birader yazar olmak4
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- tff başkanının adalet bakanını göreve çağırması3
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- futbol12
- erkekler neden az yaşar4
- yaşama nedenleri2
- ibrahim hacıosmanoğlu7
- futbolun eskiden güzel olması3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- gulmekicinyaratilmis4
- messicilerin genel özellikleri2
- evde mum bulundurmak5
- chobani stadyumu2
- ioçk kızmış beyler4
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- metrobüs kliması4
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- sevan nişanyan2
- fal baktırmaya ve stalk yapmaya ara vermek2
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yaz aşkı bulamamak7
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- aldım kabul ettim9
- ayrılığın 7 aşaması6
yüzü ilk defa bir sokak röportajında görülen yazar. tipi tam tahmin ettiğim gibi.
http://www.59saniye.com/y...mettir-diyen-akp-secmeni/
http://www.59saniye.com/y...mettir-diyen-akp-secmeni/
çay markası gibi nicki olan kişi.
(bkz: isveç te kürtlerin türk bayrağı yakması/#25433506)
paralel evren'de akıl tutulması yaşadığına inandığım yazar. paralelcilerin işi gücü yok isveç'te türk bayrağı yaktırıyor zaten*.
paralel evren'de akıl tutulması yaşadığına inandığım yazar. paralelcilerin işi gücü yok isveç'te türk bayrağı yaktırıyor zaten*.
ne kadara çalıştığını merak ettiğim troll yazar. ciddi ciddi soruyorum bunu. askere gitmeden önce bir ay paralı trol olarak çalışabilirim bak ne güzel laflar bile hazırladım:
- ülkenin yaşadığı bütün problemler paralelcilerin suçudur. eylemsel müdahelede bulunmasalar bile ettikleri beddualar yüzünden böyle olmuştur.
- salalım apo'yu gitsin kırlarda çicek toplasın. müebbet verdik ama bir seferden birşey olmaz canım. olmadı bir 30 bin kişi daha ölebilir neticede istikrar sürüyor.
- ah o esad var ya ordu girsin dümdüz etsin onu. neticede kayi gibi faşolar askere gidecek yer arıyor hem onlardanda kurtulmuş oluruz.
- cehape ve mehape paralelcilerin yönettiği terör örgütüdür. zaten 12 yıldır düzgün oyda alamıyorlar. kapatalım gitsin.
- izmir bölünsün diğer illerle paylaştırılsın. mesela karşıyaka konya'ya, buca erzurum'a bağlansın. bu sayede ak partimiz izmiri almış olur. neticede önemli olan akp.
- hdp ne isterse verelim gitsin. faşistler çıldırmış olur böylece. sırf bunun için bile teröristlerle pazarlık yapabiliriz.
- 3 çocuk yapmak zorunlu olsun. yapmayanlar özel çift kişilik hapislerde sürünsün. 3 çocuk yapana kadar çıkmasınlar oradan.
hacı bak beni görmezden gelmeyin. çok iyi troll potansiyeli var bende.
- ülkenin yaşadığı bütün problemler paralelcilerin suçudur. eylemsel müdahelede bulunmasalar bile ettikleri beddualar yüzünden böyle olmuştur.
- salalım apo'yu gitsin kırlarda çicek toplasın. müebbet verdik ama bir seferden birşey olmaz canım. olmadı bir 30 bin kişi daha ölebilir neticede istikrar sürüyor.
- ah o esad var ya ordu girsin dümdüz etsin onu. neticede kayi gibi faşolar askere gidecek yer arıyor hem onlardanda kurtulmuş oluruz.
- cehape ve mehape paralelcilerin yönettiği terör örgütüdür. zaten 12 yıldır düzgün oyda alamıyorlar. kapatalım gitsin.
- izmir bölünsün diğer illerle paylaştırılsın. mesela karşıyaka konya'ya, buca erzurum'a bağlansın. bu sayede ak partimiz izmiri almış olur. neticede önemli olan akp.
- hdp ne isterse verelim gitsin. faşistler çıldırmış olur böylece. sırf bunun için bile teröristlerle pazarlık yapabiliriz.
- 3 çocuk yapmak zorunlu olsun. yapmayanlar özel çift kişilik hapislerde sürünsün. 3 çocuk yapana kadar çıkmasınlar oradan.
hacı bak beni görmezden gelmeyin. çok iyi troll potansiyeli var bende.
ülkenin karanlık olduğu günleri hatırlayıp, idrak edebilen yazar. Yükselen Türkiye yolunda reis-i cumhur'un safında olan yazar.
akp aşkına vatan aşkı diyen yazar. akp'yi savunacağım diye kalp krizi geçirecek. hırsına bakarsanız bu sadece günlük 50 liralık bir şey değil, daha başka rant ilişkileri olduğu kesin.
Bu adamın cumhurbaşkanı yüzünden ben işsizim lan. Bu adamın yaladigi adam nedeniyle benim okuduğum bölüm iyice degersizlesti. Herkesin cumhurbaşkanı der ama imamhatiplilerin cumhurbaşkanı o adam hafız o adam. Bu adamı savunarak benim de hakkima giriyosun dikkat et. Eğer islamcı olduğunu düşünüyosan en korktuğun şey kul hakkı olmalı kardeş, CHP zihniyeti veya cemaat değil. Ahiret inancın varsa hepinizle orada hesaplaşçam hafız tek tek.
Durmak yok yalamaya devam.
Durmak yok yalamaya devam.
Doğru diyorsun kardeş senin gibi yalakalik yapsaydım o üniversitenin hakkını vermiş olurdum. Senin siyasi anlayışına ayrı mantığına ayrı sokayim. Amk bi tek benim değil mi universite okuyup işsiz olan ? Son dönemlerde artan işsizliği görmüyor musun ? Hee ama olaylara gözünle değil de gotunle bakarsan göremezsin tabi.
Senin gibi dusunmeyenler de zaten ya bonzaici ya da haşhaşi dimi ? Pardon kardeş çok pardon hicbir akplide mantık bulamadım ki ben sende arayayim. Hata bende amk.
Senin gibi dusunmeyenler de zaten ya bonzaici ya da haşhaşi dimi ? Pardon kardeş çok pardon hicbir akplide mantık bulamadım ki ben sende arayayim. Hata bende amk.
Dostum ben kimseye iyi demiyorum ki gel sen de iyi de diyeyim. Yani o saydıkların var ya... Neyse o kötü espiriyi yapmayayim. O saydıklarından hiçbiri değilim ben. Ben ekmeğime bakarım aga.Ben kimseye iyi demiyorum; ben buna kotu diyorum ve senin verdiğin oy yüzünden binlerce issizden biriyim diyorum. Ve diyorum ki verdiğin her oy yüzünden ahirette iki elim de yakanda olacak. Eğer biraz olsun allah inancın ve ahiret inancın varsa kul hakkından kork. Zira benim gibi binlercesi var.
Kardeş onun ödemediği elektrik faturaları bana giriyo onu napak ? Bu da kul hakkı değil mi ? Geldik mi yine kul hakkına. Sen müslümansindir akpyi savunduguna göre, kul hakkından hiç mi korkmazsin ? iktidar şakşakçılığı bu kadar mı bürüdü gözünü ?
Bu arada 'en beğenilen' entrylerime girip seri eksilemene gerek yoktu hafız. Dediklerime cevap veremeyince başka yerlerden saldırmaya çalıştın galiba, canım benim... Ama biz sozumuzun arkasındayız hacı sıkıntı yok.
Bu arada; maşallah sizde çalıp çırpmak da yüzde yüz din iman da..
Bu arada 'en beğenilen' entrylerime girip seri eksilemene gerek yoktu hafız. Dediklerime cevap veremeyince başka yerlerden saldırmaya çalıştın galiba, canım benim... Ama biz sozumuzun arkasındayız hacı sıkıntı yok.
Bu arada; maşallah sizde çalıp çırpmak da yüzde yüz din iman da..
ben anlatamıyorum galiba.. Ben paralelci de değilim. Sizler abi adam mübarek adam ya derken bile Fethullah gülen ve oluşumu hakkında negatiftim. Şunu bi belle, cumhurbaşkanınız gibi her sıkıştığınızda paralelci deyip durmayın.
Neyse şu çaresizce sağa sola saldırmayı gördüm ya yeter. Öteki dünyada muhakkak birebir gorusecegiz.
Neyse şu çaresizce sağa sola saldırmayı gördüm ya yeter. Öteki dünyada muhakkak birebir gorusecegiz.
Türkiyede olanları dusunmeden koru korune rte ye baglanmıs aktrollerden sadece bırıdır.Sozlukten dıslayın efenım.
yazdıklarını okurken allah'a şükür sebebi vasıfsız. sözlüğün sığ bir hiçi. ben eksilemekten sıkıldım; o saçmalamayı bırakmadı.
akp ve rte'ye yaranmak için veremeyeceği bir şeyi yok gibi. akp'nin ve rte'nin kulu olarak sıfır sorgulama, tam teslimiyet. bu işi para karşılığında yapmıyorsa iki kat daha hiç.
gss ile devlet, vatandaşları ne güzel soyuyor diye sahip çıkılmaz ki! dur bir daha şükredeyim allah'a.
akp ve rte'ye yaranmak için veremeyeceği bir şeyi yok gibi. akp'nin ve rte'nin kulu olarak sıfır sorgulama, tam teslimiyet. bu işi para karşılığında yapmıyorsa iki kat daha hiç.
gss ile devlet, vatandaşları ne güzel soyuyor diye sahip çıkılmaz ki! dur bir daha şükredeyim allah'a.
(#25792302) ağzına sağlık kişisi.
yazdıklarını gördükçe allah'a bu şahsı ibret olarak gönderdiği için şükrediyorum. eğer bu zihniyeti ve temsilcilerini unutursak allah hepimizi lut kavminden beter etsin!
Darbe yandaşlarına, laiklik hastalarına, sözde milliyetçilere iyi ayar veren yazar kardeşimiz.
k*rt lütfen.
Akpli bir yazjkjkjj.
(bkz: türklük bir harmandır/#29806747)
düne kadar pkk'yı suriye'de destekleyen şimdi de türklüğün içini boşaltmaya çalışan zavallıdır.
bu ülkede herkes piç pardon harman değil. etnik köken olarak türk olan ve bunu muhafaza edenlerde var.
hunları da, göktürkleri de, uygurları da türkler kurdu. bunların yanında benimle aynı boydan* gelen türkler osmanlı'yı da kurdu.
düne kadar pkk'yı suriye'de destekleyen şimdi de türklüğün içini boşaltmaya çalışan zavallıdır.
bu ülkede herkes piç pardon harman değil. etnik köken olarak türk olan ve bunu muhafaza edenlerde var.
hunları da, göktürkleri de, uygurları da türkler kurdu. bunların yanında benimle aynı boydan* gelen türkler osmanlı'yı da kurdu.
Denk geldiğim, yazılarını okuduğum bir yazardır. Vallahi iyi laflar koyuyor, adeta tepesine tepesine vuruyor ateist ve solculara.
http://www.uludagsozluk.com/e/31031847/
bu iki entry aynı konuda 5 dakika arayla girildi karar sizin ben yorum eklemiyorum.
http://www.uludagsozluk.com/e/31032084/
bu iki entry aynı konuda 5 dakika arayla girildi karar sizin ben yorum eklemiyorum.
http://www.uludagsozluk.com/e/31032084/
Adam gibi yazardır. En azından kuralsız ateistler gibi hareket ve küfür etmez. Fetocular gibi tekrara düşmez. Musallat olanlarına benzemeyen yazardır.
genel itibariyle solculara iyi laflar koyduğunu düşündüğüm yazar. biraz trollük de var gibi. eh o kadar da olur.
ilginç bir troll.
Bazı kişiler akpliyim ama,
Bazı kişiler chpliyim ama, diyerek tröllük yaparken
Bu kiside ben de aleviyim ama diyerek tröllük yapıyor.
Bazı kişiler akpliyim ama,
Bazı kişiler chpliyim ama, diyerek tröllük yaparken
Bu kiside ben de aleviyim ama diyerek tröllük yapıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar