bugün

yanali

(bkz: kılıçdaroğlu nun dört dörtlük bir lider olması/#21256911) cevap veriyorum; liderdi. hocam biz ''demokratik'' bir ülkeyiz en azından adımlarımız bu yönde, yani hitler nere stalin nere biz nere. hele ki rte-kılıçdaroğlu siyam ikilisi nere?
adımlardan dem vuruyorduk bir de şöyle bir şey var; yazı da geçen ifadeye göre,

--spoiler--
hitler i dengeleyecek bir lider olmadığı için merdivenleri üçer beşer çıktı.
--spoiler--

denmiş. valla doğru hem de yürüyen merdivenlerle çıktı sayın kılıçdaroğlu,

https://www.youtube.com/watch?v=pKqt1SogvnU
© copyright 2005 - 2026