feyruz eseri. 'ey ay' manasına gelir velakin telaffuzda q kullanılmamaktadır.

https://www.youtube.com/watch?v=SJ2kMShDk-I&feature=related
güzel bir feyruz parçasıdır. ne dediğini anlamaya gerek yoktur dinlemek yeterlidir o derece etkili bu kadının sesi yahu.
© copyright 2005 - 2026