bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- dünya12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- almanya6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- amerika birleşik devletleri7
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- portekiz5
- kolombiya4
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- sabaha kadar okunacak kitap4
- opel frontera2
- eski eşle tekrar evlenmek4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 19 yaşında kızla yatmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- iran2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- x in memeleri3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- özbekistan4
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 33 yaşında olmak3
- kemalist dünya24
- ilgi manyağı3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- arşivlenmesi gereken resimler3
- panama3
- hırvatistan3
- her insanın bir cini olması8
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
11 yıldan beri her yıl uludagda sadece universite ögrencilerin katılımıyla uygun fiyatlarda yapılan gençlik festivali
asla kayak yapma hevesiyle gidilmemelidir çünkü metrekareye düşen insan sayısı kartaneciği sayısından fazla oluyor.iyi bir otelin sonradan yapılma, barınaktan bozma odalarında kalıcam, artık yemekleri yiyicem, ben böyle acayip eğleniyorum diyen arkadaşlar için kaçırılmaması gereken bir fırsat.
içimde ukte kalan hala gitmediğim festival. gitmenin gerekli olduğu etkinliktir.
gayet eğlenceli gibi duran lakin öğrenciler için biraz tuzlu bulduğum festival.
param çok değil emme giderim diyenler için gnctrkcll indirimi işe yarayabilir.
http://gnctrkcll.com/#!/d...rfest-2012-basliyor/42841
param çok değil emme giderim diyenler için gnctrkcll indirimi işe yarayabilir.
http://gnctrkcll.com/#!/d...rfest-2012-basliyor/42841
tamamen gereksiz para israfıdır. kayak kıyafetleri ayrı para, kayak dersleri ayrı. bunun yanında bide gece cıktıgında harcanan parayla, o donemdeki fahis otel fiyatlarından bahsetmiyorum bile.
afterski partidir olay.
bu yıl (2013) fiyatların 1000 tl'yi bulduğu söyleniyor,
yemesi içmesi eğlencesi boku püsürü 3000 tl. olan organizasyon.
dışarıda sucuk ekmek + kola = 20 tl. tekel'de chivas 400 tl.
taksiler her yere 10 tl
yapanlara helal olsun güzel organizasyon ama çok sikiyorlar, öyle böyle değil.
yemesi içmesi eğlencesi boku püsürü 3000 tl. olan organizasyon.
dışarıda sucuk ekmek + kola = 20 tl. tekel'de chivas 400 tl.
taksiler her yere 10 tl
yapanlara helal olsun güzel organizasyon ama çok sikiyorlar, öyle böyle değil.
yarın sabah uludağa gidip 20-23 ocak arasında gerçekleşecek olan etkinliklere katılacağım organizasyon. genç ve yalnız bayanlara bir mesaj uzaktayım *
Ana sponsorluğunu Arçelik'in yaptığı 2013 döneminde 8bin gencin katıldığı, hadise, kenan doğulu, demet akalın, ozan doğulu, tom novy, erdem kınay, tan, ralvero, doğuş çabakçor ve bir çok sürpriz isimle resmen çıkartma yapmış festival.
Çok güzel geçti, elinize sağlık.
Resmi sitesi - http://www.winterfest.com.tr
Facebook - http://www.fb.me/winterfest
Twitter - http://twitter.com/arkwinterfest
2013'den fotoğraflar - http://www.flickr.com/photos/arkwinterfest/
Çok güzel geçti, elinize sağlık.
Resmi sitesi - http://www.winterfest.com.tr
Facebook - http://www.fb.me/winterfest
Twitter - http://twitter.com/arkwinterfest
2013'den fotoğraflar - http://www.flickr.com/photos/arkwinterfest/
güzeller güzeli dilberim tutturmuş illa gidelim deyu. dur dedim hele bi araştırayım ney imiş. buralara kadar geldim sözlük, araştırırken. meğersem adam sikme bütçe dağıtma şeyi imiş bu.
vira bismillah dedik girdik sanal alemde araştırmaktayız. en uygunu, 3 gece ne idüğü belirsiz bir otelde kişi başı 600 tl. vay ben öleydim. konserini eğlencesini sikeydim. hayatımda dinlemediğim, izlemediğim kişiler gelecek de beni eğlendirecek de, ben 3 gece 4 gün için fazladan 300 tl buraya verecem hemi de kişi başı.
neyse efendim yok dedim sana winterfest falan. istersen 2 gece 3 gün gider otelde neyin yaparız tatilimizi. zaten iş güç efenime söyliyim yoluydu yorgunluğuydu, bünye daha fazlasını kaldırmaz. zaten ehliyeti kaptırmışız polis emmilere, mavi gözlü dilber kullanacak arabayı karda kıyamette o direksiyon sallarken ben ondan çok yorulucam ecel terleri dökecem.
beklemeye aldık şimdilik, ocak ortasında yeniden alevlenir bu konu o zaman bildiririm gelişmeleri ahali. tanım yukarda okumuşsunuzdur.
vira bismillah dedik girdik sanal alemde araştırmaktayız. en uygunu, 3 gece ne idüğü belirsiz bir otelde kişi başı 600 tl. vay ben öleydim. konserini eğlencesini sikeydim. hayatımda dinlemediğim, izlemediğim kişiler gelecek de beni eğlendirecek de, ben 3 gece 4 gün için fazladan 300 tl buraya verecem hemi de kişi başı.
neyse efendim yok dedim sana winterfest falan. istersen 2 gece 3 gün gider otelde neyin yaparız tatilimizi. zaten iş güç efenime söyliyim yoluydu yorgunluğuydu, bünye daha fazlasını kaldırmaz. zaten ehliyeti kaptırmışız polis emmilere, mavi gözlü dilber kullanacak arabayı karda kıyamette o direksiyon sallarken ben ondan çok yorulucam ecel terleri dökecem.
beklemeye aldık şimdilik, ocak ortasında yeniden alevlenir bu konu o zaman bildiririm gelişmeleri ahali. tanım yukarda okumuşsunuzdur.
Bugün yalın ın konseriyle son gününü tamamlayacak olan festivaldir.
Gidek gayri.
Gidek gayri.
final haftası vesaire diyip hüzünlendim.
Gündemdeki Haberler