bugün
- lise defteri5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- düşük iq belirtileri5
- diş ağrısı2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- yürüyüş partisi6
- chp'deki değişimciler3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ismet gurbuz 20245
- kablo dolu çekmece2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler4
- saba makamı ile okunan ezan2
- ipkis2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- gönüllü esaret paradoksu2
- beyaz otomobil satın almak14
- güne bir şarkı bırak19
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye3
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- makarna süzmek5
- zaman gazetesi2
- house of the dragon2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- bugün de meme atan olmaması13
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- tgrt3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- james deen2
- anın görüntüsü15
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- günün sözü3
Hala argo kullanarak entry girip girmediğini merak ettiğim, yapıyorsa hoş olmayan, donuz listemde bulunan yazar. Umarım bir gün argo kullanımına son verir.
Bin Fenerli koruyup eksilese de bu tavrını sevmiyorum.
Bin Fenerli koruyup eksilese de bu tavrını sevmiyorum.
bu kuş beyinli ergen yeni nesil için siyasetin tipik pop şarkılarından öteye gidemeyen bir anlam taşıyacagını söylemek yanlış olmaz herhalde.
tam bir beyinsiz gelip salak salak salya akıtıyor, çaylak olacaksın denildiginde sivilcelerine aldırmadan " çokta sikimde "diyor zaaaa kuliyete bak. beyinsiz.
neyse ne diyorduk bu aptal muhtemel mastürbasyon budalası aslında gelecegimizin çok karanlık oldugunu gösterir nitelikte.
düşünün mk biz bu yaşlarda sanki çok eskiden beri siyaseti takip ediyormuşuz gibi gözükmemek için çırpınır dururduk bu salak yılların siyasetçisi çıktı zaaahaha abilerinden büyüklerinden duydugunu kuş beyinli burda gelip satıyor.
eskiden fetöyü övüyor şimdi övmüyormuşuz, ulan idiot sen ne anlarsın fetöden, sanırsın yılların siyaset bilimcisi adamda altyapı yok hadi taklit etmeye çalıştıklarıyla orda burda şurda çarpıştık diyelim sen en fazla " sis atma " neslinden olup cs falan atmış bir çocuksun, ha gelir yine siyasi eleştirini falan yaparsın onu da anlarım ama mal sen dün ki muhabbetin herhangi bir yerinde degilsin ki bugüne lafın olsun salak yemin ederim gerizekalı.
bu tür mallar sanırım siyaseti bu 3 büyükler hadisesindeki tartışmaya benzer bir şey sanıyorlar. böyle bir ihtiyaç mı var anlamıyorum ki.
tam bir beyinsiz gelip salak salak salya akıtıyor, çaylak olacaksın denildiginde sivilcelerine aldırmadan " çokta sikimde "diyor zaaaa kuliyete bak. beyinsiz.
neyse ne diyorduk bu aptal muhtemel mastürbasyon budalası aslında gelecegimizin çok karanlık oldugunu gösterir nitelikte.
düşünün mk biz bu yaşlarda sanki çok eskiden beri siyaseti takip ediyormuşuz gibi gözükmemek için çırpınır dururduk bu salak yılların siyasetçisi çıktı zaaahaha abilerinden büyüklerinden duydugunu kuş beyinli burda gelip satıyor.
eskiden fetöyü övüyor şimdi övmüyormuşuz, ulan idiot sen ne anlarsın fetöden, sanırsın yılların siyaset bilimcisi adamda altyapı yok hadi taklit etmeye çalıştıklarıyla orda burda şurda çarpıştık diyelim sen en fazla " sis atma " neslinden olup cs falan atmış bir çocuksun, ha gelir yine siyasi eleştirini falan yaparsın onu da anlarım ama mal sen dün ki muhabbetin herhangi bir yerinde degilsin ki bugüne lafın olsun salak yemin ederim gerizekalı.
bu tür mallar sanırım siyaseti bu 3 büyükler hadisesindeki tartışmaya benzer bir şey sanıyorlar. böyle bir ihtiyaç mı var anlamıyorum ki.
me , too babe.
(bkz: yedirmeyiz)*
Ergendir.
Çok fazla argo kullanması ile üzen bir yazardı. Artık donuz listemde olduğu için hala argoyu abartıyor mu bilmiyorum ama kendisine sözlükte kadınların da yazdığını, biraz kibar olması gerektiğini hatırlatmak istiyorum. Lütfen artık üzmesin argo kullanarak.
Yaptıktan ziyade gördün mü başardık anlamındadır ve gayet doğru bir kullanımdır.
ilgi alanına girenler için böyle bir şarkı da var.
https://www.youtube.com/watch?v=goAEVhM5pLY
ilgi alanına girenler için böyle bir şarkı da var.
https://www.youtube.com/watch?v=goAEVhM5pLY
lan olm küçük daha bu yapmayın etmeyin biz de o yaşlarda fanatiktin oolur o kadar birbiriniz kırmada düzgünce tartışmayı ne zaman öğreceneksiniz siz...
Allah allah sildirmiş kendini...ne oldu ki...
Yeni hesabı, "be happy yine yine yeniden" olan renktaş.
şahsıma çok fazla argo kullanıp kalbimi kırmış, pek de hazzetmediğim bir yazardı. iyi ki artık sözlükte yok.
şahsıma üzücü argolar kullanmış, abartılı fenerbahçe sevgisi yüzünden futbol konusunda objektif olamaması ve şahsım hakkındaki gereksiz, üzücü çıkışları ile kalp kıran bir trolldü. artık sözlükte olmadığına seviniyorum. umarım geri dönmez.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar