bugün

emekli olmayi hak etmeyen peceteci.*
mehmet ali erbil tarafından donu indirilen cesi kıvamında proleter patron..
iki çelişik sınıfın ilk ve tek üyesi. ( her ikisininde )
caylak olmama ragmen, ilk ozel mesajimi atmis ve beni oldukca sevindirmi$ gercek bir dosttur. iyiki vardir ve varolacaktir..
gün gelecek prangalarını kıracak köle.*
nickine hayran kaldigim yazar. ıssız bir günde, evimde korku filmi izlerken, yanımda olup elimi tutmasını isteyecegim bikac proleterden biri..
Bir craig david efsanesidir.Klibiyle beraber orjinal bir yapıttır.
(bkz: Dinledikçe dinleyesi geliyor insanın)
kendisine buradan "walk away" şarkısını armağan ediyorum. sözleriyle birlikte dinlemesine gerek yok, şarkı adı kâfi.
çok çok özlediğim. yaklaşık bir buçuk senedir yok ama...
kaldıraç yayınlarının çıkardığı tekel direnişi dersleri 2010 kitabında devrim boran'ın fotoğrafı olduğunu söyleyerek beni keyiflendirmiş yazar arkadaş.
ara ara, bazı bazı politik farklılıklar sebebi ile sorunlar yaşıyormuş gibi de olsak, politik duruşu sebebi ile severim kendisini.
şarkının giriş kısmı u2 nun one şarkısına benzemektedir.
güzel bir nicke sahip yazar.
ayrıca süper ötesi bir şarkının adıdır.
not: nicki kıskandım lan, hakkaten güzelmiş! *
yazar adayı. geleceğin yaşar kemal'i... ince memed hastası...

öykü, hikaye yazıp tarafıma okutmaktan bıkmadı, ben düzeltmekten bıktım yemin ediyorum.

bir de cimri, bir de cimri. ödülün yüzde 10'u benimmiş. aman lütfetti.
sözlük sözlük reklam yapıyorum, dişimi tırnağıma takıyorum ama yok arkadaş. yüzde onbeş verirmiş.

nankör nankör! kıymet bilmez utanmaz. *

işte o yazılar:
http://diren-isci.blogspot.com/

aha bu da var.
http://twitter.com/#!/diren__isci
kendisini allah'a havale ediyorum yazarı.

iki dakikada yüzde 15'lik payımı, yüzde 10'a indirdi. bu kadar bencil! emek sömürücüsü. hıhh
eskiden buralardaydı, şimdi ekşide yazıyor. bianette gazeteci, sözlüklerde walking away sokakta direnişçi! kisacasi candir. http://twitter.com/#!/diren__isci
limp bizkit'in gold cobra albümünde yer alan bir şarkı. sözleri;

1,2,3,4

down in a hole there are so many ways
to find yourself some light
it' always the miracles
keep waiting all you like
ain't got no time to waste
i know the end is near
and if i run away
i'll always end up here.

walking away
from the things i adore
telling the truth
for once i'm sure
it's always a sign
when you feel yourself bleed
i'm walking away
from all i need

i can't escape the tragedy
that always brings me down
if i could eliminate
those things that make me frown
take all the baggage
that follows me around
and just disintegrate
burn it to the ground

i'm walking away!

you!
i'm walking away
from the things i adore
telling the truth
for once i'm sure
it's always a sign
when you feel yourself bleed
i'm walking away
from all i need

walking away
bir zamanlar bana magnum ısmarlardı şimdi gök tengri'nin selamını bile vermiyor.
craig david'in en baba şarkılarından biridir. yıl 2001 olmalı o zamanlar çok modaydı. ama halem dinleniyor.

böyle bişiy: http://www.youtube.com/watch?v=4lxRRCxfRvI
limp bizkit eseri.

http://www.youtube.com/watch?v=KJH82SPhiZM
gençliğimi hatırlatan güzel şarkılardan. insanın kulağında tad kalır mı demeyin. bu işte o tadlardan. hatırladığınızda aldığınız tad eskileri yad ettiriyor.
Bana doksanları hatırlatan Craig David şarkısı. O zamanın müzik listelerinde ise sadece Yeni Zelanda ve Polonya'da bir numara olmuştur. Belki de şarkı bizim müzik kulağımıza daha yakındır bilemiyorum.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026