bugün
- velvet27
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aile evinde yaşamak11
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- fight club4
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- merhabalar biraderler4
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar4
- bir gecede cahil kaldık5
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- galatasaray lobisi10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- sözlüğün en şey yazarı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- allah9
- sedat pekmez14
- çomar putu2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- midas2
- işe uykusuz gitmek2
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- cemevinde hain kemal sloganları8
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- bir şeyler söyle2
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
emekli olmayi hak etmeyen peceteci.*
mehmet ali erbil tarafından donu indirilen cesi kıvamında proleter patron..
iki çelişik sınıfın ilk ve tek üyesi. ( her ikisininde )
caylak olmama ragmen, ilk ozel mesajimi atmis ve beni oldukca sevindirmi$ gercek bir dosttur. iyiki vardir ve varolacaktir..
gün gelecek prangalarını kıracak köle.*
nickine hayran kaldigim yazar. ıssız bir günde, evimde korku filmi izlerken, yanımda olup elimi tutmasını isteyecegim bikac proleterden biri..
Bir craig david efsanesidir.Klibiyle beraber orjinal bir yapıttır.
(bkz: Dinledikçe dinleyesi geliyor insanın)
(bkz: Dinledikçe dinleyesi geliyor insanın)
kendisine buradan "walk away" şarkısını armağan ediyorum. sözleriyle birlikte dinlemesine gerek yok, şarkı adı kâfi.
çok çok özlediğim. yaklaşık bir buçuk senedir yok ama...
kaldıraç yayınlarının çıkardığı tekel direnişi dersleri 2010 kitabında devrim boran'ın fotoğrafı olduğunu söyleyerek beni keyiflendirmiş yazar arkadaş.
ara ara, bazı bazı politik farklılıklar sebebi ile sorunlar yaşıyormuş gibi de olsak, politik duruşu sebebi ile severim kendisini.
ara ara, bazı bazı politik farklılıklar sebebi ile sorunlar yaşıyormuş gibi de olsak, politik duruşu sebebi ile severim kendisini.
şarkının giriş kısmı u2 nun one şarkısına benzemektedir.
güzel bir nicke sahip yazar.
ayrıca süper ötesi bir şarkının adıdır.
not: nicki kıskandım lan, hakkaten güzelmiş! *
ayrıca süper ötesi bir şarkının adıdır.
not: nicki kıskandım lan, hakkaten güzelmiş! *
yazar adayı. geleceğin yaşar kemal'i... ince memed hastası...
öykü, hikaye yazıp tarafıma okutmaktan bıkmadı, ben düzeltmekten bıktım yemin ediyorum.
bir de cimri, bir de cimri. ödülün yüzde 10'u benimmiş. aman lütfetti.
sözlük sözlük reklam yapıyorum, dişimi tırnağıma takıyorum ama yok arkadaş. yüzde onbeş verirmiş.
nankör nankör! kıymet bilmez utanmaz. *
işte o yazılar:
http://diren-isci.blogspot.com/
aha bu da var.
http://twitter.com/#!/diren__isci
öykü, hikaye yazıp tarafıma okutmaktan bıkmadı, ben düzeltmekten bıktım yemin ediyorum.
bir de cimri, bir de cimri. ödülün yüzde 10'u benimmiş. aman lütfetti.
sözlük sözlük reklam yapıyorum, dişimi tırnağıma takıyorum ama yok arkadaş. yüzde onbeş verirmiş.
nankör nankör! kıymet bilmez utanmaz. *
işte o yazılar:
http://diren-isci.blogspot.com/
aha bu da var.
http://twitter.com/#!/diren__isci
kendisini allah'a havale ediyorum yazarı.
iki dakikada yüzde 15'lik payımı, yüzde 10'a indirdi. bu kadar bencil! emek sömürücüsü. hıhh
iki dakikada yüzde 15'lik payımı, yüzde 10'a indirdi. bu kadar bencil! emek sömürücüsü. hıhh
eskiden buralardaydı, şimdi ekşide yazıyor. bianette gazeteci, sözlüklerde walking away sokakta direnişçi! kisacasi candir. http://twitter.com/#!/diren__isci
limp bizkit'in gold cobra albümünde yer alan bir şarkı. sözleri;
1,2,3,4
down in a hole there are so many ways
to find yourself some light
it' always the miracles
keep waiting all you like
ain't got no time to waste
i know the end is near
and if i run away
i'll always end up here.
walking away
from the things i adore
telling the truth
for once i'm sure
it's always a sign
when you feel yourself bleed
i'm walking away
from all i need
i can't escape the tragedy
that always brings me down
if i could eliminate
those things that make me frown
take all the baggage
that follows me around
and just disintegrate
burn it to the ground
i'm walking away!
you!
i'm walking away
from the things i adore
telling the truth
for once i'm sure
it's always a sign
when you feel yourself bleed
i'm walking away
from all i need
walking away
1,2,3,4
down in a hole there are so many ways
to find yourself some light
it' always the miracles
keep waiting all you like
ain't got no time to waste
i know the end is near
and if i run away
i'll always end up here.
walking away
from the things i adore
telling the truth
for once i'm sure
it's always a sign
when you feel yourself bleed
i'm walking away
from all i need
i can't escape the tragedy
that always brings me down
if i could eliminate
those things that make me frown
take all the baggage
that follows me around
and just disintegrate
burn it to the ground
i'm walking away!
you!
i'm walking away
from the things i adore
telling the truth
for once i'm sure
it's always a sign
when you feel yourself bleed
i'm walking away
from all i need
walking away
bir zamanlar bana magnum ısmarlardı şimdi gök tengri'nin selamını bile vermiyor.
craig david'in en baba şarkılarından biridir. yıl 2001 olmalı o zamanlar çok modaydı. ama halem dinleniyor.
böyle bişiy: http://www.youtube.com/watch?v=4lxRRCxfRvI
böyle bişiy: http://www.youtube.com/watch?v=4lxRRCxfRvI
gençliğimi hatırlatan güzel şarkılardan. insanın kulağında tad kalır mı demeyin. bu işte o tadlardan. hatırladığınızda aldığınız tad eskileri yad ettiriyor.
Bana doksanları hatırlatan Craig David şarkısı. O zamanın müzik listelerinde ise sadece Yeni Zelanda ve Polonya'da bir numara olmuştur. Belki de şarkı bizim müzik kulağımıza daha yakındır bilemiyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar