bugün
- kadınlar neden aldatır9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- donald trump4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- altin2
- dut ağacı5
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- orospum2
- chp'deki değişimciler5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sedat pekmez12
- eren ali bingöl2
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- türkiye eyalet haritası2
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- agresif süs köpeği3
- duşta şarkı söylemek2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- muşlettin amca4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- utanmadan şort giyen erkek7
- z kuşağının metal dinlememesi2
- futbol8
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- red pill2
2010 yılında piyasaya sürülmüş japon motosiklet markası hondanın sport touring motorudur.
Öncelikle tasarım olarak çoğu motorsikletten ayrılmıştır. Aynı yıl honda cbr 250 de benzer kasayı kullanmıştı.
Motorun airodinamiği cidden iyi havayı yarıp geçiyor resmen.
173beygir bir touring motordan beklenebilecek güç ve ağırlığı göz korkutuyor çünkü kendisi tam 267kg fakat ağırlık merkezi dengesinden dolayı gayet kıvrak ve yol tutuşu çok iyi olan bir motor. Sahsen ağırlığından tek şikayetim park ederken oldu.
Grenaj sistemi sürüşü rahatlatıyor. Sele ve depo tasarımı vfr 800 e göre daha konforlu olmuş. Artçı da diğerine göre daha konforlu.
Gösterge panelleri yine vfr klasiği pek değişmemiş.
Yakıt tüketimi bakım ve yola göre değişiyor fakat 100kmde 5,5-7lt arasında ki bu özellikte bir motor için normal karşılamak gerekiyor.
815 mm sele yüksekliği can sıkıyor. Ama motor botlarıyla olayı hallediyoruz efendim.
Ön camı ki diğer vfr modellerinde de bu böyle rüzgar koruması yetersiz.
Sanırsınız naked bir motorsiklet almış sürüyorsunuz.
Ayrıca egzoz tasarımı bana göre iğrenç ki sesinden bahsetmiyorum bile hondanın nasıl bir susturucu sistemi varsa artık neredeyse ses çıkmayacak motosikletlerden. Sahsen vfr 800ün egzoz sistemi daha bir havalı yapıyordu motoru.
Yaz aylarında hava sıcaklığına bağlı olarak şehir içinde deli gibi hararet yapıyor motor, trafikten uzak durun aman diyeyim.
Buradan türk polislerine sesleniyorum 70km hızla gidersem motor hararet yapıyor ben ne yapayım bu konuda kendiniz biniyorsunuz fz6 fz1 ve gs 1200lere basıyorsunuz gaza sizinki motorda bizimkisi hayrat malı mı?
Her neyse sakinim dönelim konuya.
Süspansiyon sistemi çok sert azıcık bozuk bir yolda r1 sürmekten beter ediyor insanı.
Touring özelliği olsa bile hayvani bir güce sahip olduğundan saniyeler içinde ölümcül hızlara çıkabiliyorsunuz ama fren sistemi oldukça başarılı ve kendinizi güvende hissediyorsunuz.
Daha önce hiç vfr kullanmayan biri oturuş pozisyonundan dolayı acı çekmeye başlayacaktır.
Bilekleri cidden zorluyor durusu. Rüzgar ve aşırı ivme insanı motordan soğutuyor fakat alışınca rahatlıyorsunuz.
Vazgeçmeden bir ay kullanın bir bakmışsınız mükemmel bir makinaya sahipsiniz.
Öncelikle tasarım olarak çoğu motorsikletten ayrılmıştır. Aynı yıl honda cbr 250 de benzer kasayı kullanmıştı.
Motorun airodinamiği cidden iyi havayı yarıp geçiyor resmen.
173beygir bir touring motordan beklenebilecek güç ve ağırlığı göz korkutuyor çünkü kendisi tam 267kg fakat ağırlık merkezi dengesinden dolayı gayet kıvrak ve yol tutuşu çok iyi olan bir motor. Sahsen ağırlığından tek şikayetim park ederken oldu.
Grenaj sistemi sürüşü rahatlatıyor. Sele ve depo tasarımı vfr 800 e göre daha konforlu olmuş. Artçı da diğerine göre daha konforlu.
Gösterge panelleri yine vfr klasiği pek değişmemiş.
Yakıt tüketimi bakım ve yola göre değişiyor fakat 100kmde 5,5-7lt arasında ki bu özellikte bir motor için normal karşılamak gerekiyor.
815 mm sele yüksekliği can sıkıyor. Ama motor botlarıyla olayı hallediyoruz efendim.
Ön camı ki diğer vfr modellerinde de bu böyle rüzgar koruması yetersiz.
Sanırsınız naked bir motorsiklet almış sürüyorsunuz.
Ayrıca egzoz tasarımı bana göre iğrenç ki sesinden bahsetmiyorum bile hondanın nasıl bir susturucu sistemi varsa artık neredeyse ses çıkmayacak motosikletlerden. Sahsen vfr 800ün egzoz sistemi daha bir havalı yapıyordu motoru.
Yaz aylarında hava sıcaklığına bağlı olarak şehir içinde deli gibi hararet yapıyor motor, trafikten uzak durun aman diyeyim.
Buradan türk polislerine sesleniyorum 70km hızla gidersem motor hararet yapıyor ben ne yapayım bu konuda kendiniz biniyorsunuz fz6 fz1 ve gs 1200lere basıyorsunuz gaza sizinki motorda bizimkisi hayrat malı mı?
Her neyse sakinim dönelim konuya.
Süspansiyon sistemi çok sert azıcık bozuk bir yolda r1 sürmekten beter ediyor insanı.
Touring özelliği olsa bile hayvani bir güce sahip olduğundan saniyeler içinde ölümcül hızlara çıkabiliyorsunuz ama fren sistemi oldukça başarılı ve kendinizi güvende hissediyorsunuz.
Daha önce hiç vfr kullanmayan biri oturuş pozisyonundan dolayı acı çekmeye başlayacaktır.
Bilekleri cidden zorluyor durusu. Rüzgar ve aşırı ivme insanı motordan soğutuyor fakat alışınca rahatlıyorsunuz.
Vazgeçmeden bir ay kullanın bir bakmışsınız mükemmel bir makinaya sahipsiniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar