bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması4
- biz arap değiliz biz türk üz5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sürekli esnemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba6
- kabullenince huzur veren gerçekler8
- kıskançlık4
- kimyon3
- nady bondar2
- erectovanga2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- gözde celep2
- the god himself3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- işsizlere tavsiyeler2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- donald trump5
- kazıklı maria3
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- şansın yaver gitmesi2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uludede3
- biraz osursak mı2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- yalnız yaşamak2
- red pill3
- babalar günü6
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kadında güzellik aramayan erkek3
2010 yılında piyasaya sürülmüş japon motosiklet markası hondanın sport touring motorudur.
Öncelikle tasarım olarak çoğu motorsikletten ayrılmıştır. Aynı yıl honda cbr 250 de benzer kasayı kullanmıştı.
Motorun airodinamiği cidden iyi havayı yarıp geçiyor resmen.
173beygir bir touring motordan beklenebilecek güç ve ağırlığı göz korkutuyor çünkü kendisi tam 267kg fakat ağırlık merkezi dengesinden dolayı gayet kıvrak ve yol tutuşu çok iyi olan bir motor. Sahsen ağırlığından tek şikayetim park ederken oldu.
Grenaj sistemi sürüşü rahatlatıyor. Sele ve depo tasarımı vfr 800 e göre daha konforlu olmuş. Artçı da diğerine göre daha konforlu.
Gösterge panelleri yine vfr klasiği pek değişmemiş.
Yakıt tüketimi bakım ve yola göre değişiyor fakat 100kmde 5,5-7lt arasında ki bu özellikte bir motor için normal karşılamak gerekiyor.
815 mm sele yüksekliği can sıkıyor. Ama motor botlarıyla olayı hallediyoruz efendim.
Ön camı ki diğer vfr modellerinde de bu böyle rüzgar koruması yetersiz.
Sanırsınız naked bir motorsiklet almış sürüyorsunuz.
Ayrıca egzoz tasarımı bana göre iğrenç ki sesinden bahsetmiyorum bile hondanın nasıl bir susturucu sistemi varsa artık neredeyse ses çıkmayacak motosikletlerden. Sahsen vfr 800ün egzoz sistemi daha bir havalı yapıyordu motoru.
Yaz aylarında hava sıcaklığına bağlı olarak şehir içinde deli gibi hararet yapıyor motor, trafikten uzak durun aman diyeyim.
Buradan türk polislerine sesleniyorum 70km hızla gidersem motor hararet yapıyor ben ne yapayım bu konuda kendiniz biniyorsunuz fz6 fz1 ve gs 1200lere basıyorsunuz gaza sizinki motorda bizimkisi hayrat malı mı?
Her neyse sakinim dönelim konuya.
Süspansiyon sistemi çok sert azıcık bozuk bir yolda r1 sürmekten beter ediyor insanı.
Touring özelliği olsa bile hayvani bir güce sahip olduğundan saniyeler içinde ölümcül hızlara çıkabiliyorsunuz ama fren sistemi oldukça başarılı ve kendinizi güvende hissediyorsunuz.
Daha önce hiç vfr kullanmayan biri oturuş pozisyonundan dolayı acı çekmeye başlayacaktır.
Bilekleri cidden zorluyor durusu. Rüzgar ve aşırı ivme insanı motordan soğutuyor fakat alışınca rahatlıyorsunuz.
Vazgeçmeden bir ay kullanın bir bakmışsınız mükemmel bir makinaya sahipsiniz.
Öncelikle tasarım olarak çoğu motorsikletten ayrılmıştır. Aynı yıl honda cbr 250 de benzer kasayı kullanmıştı.
Motorun airodinamiği cidden iyi havayı yarıp geçiyor resmen.
173beygir bir touring motordan beklenebilecek güç ve ağırlığı göz korkutuyor çünkü kendisi tam 267kg fakat ağırlık merkezi dengesinden dolayı gayet kıvrak ve yol tutuşu çok iyi olan bir motor. Sahsen ağırlığından tek şikayetim park ederken oldu.
Grenaj sistemi sürüşü rahatlatıyor. Sele ve depo tasarımı vfr 800 e göre daha konforlu olmuş. Artçı da diğerine göre daha konforlu.
Gösterge panelleri yine vfr klasiği pek değişmemiş.
Yakıt tüketimi bakım ve yola göre değişiyor fakat 100kmde 5,5-7lt arasında ki bu özellikte bir motor için normal karşılamak gerekiyor.
815 mm sele yüksekliği can sıkıyor. Ama motor botlarıyla olayı hallediyoruz efendim.
Ön camı ki diğer vfr modellerinde de bu böyle rüzgar koruması yetersiz.
Sanırsınız naked bir motorsiklet almış sürüyorsunuz.
Ayrıca egzoz tasarımı bana göre iğrenç ki sesinden bahsetmiyorum bile hondanın nasıl bir susturucu sistemi varsa artık neredeyse ses çıkmayacak motosikletlerden. Sahsen vfr 800ün egzoz sistemi daha bir havalı yapıyordu motoru.
Yaz aylarında hava sıcaklığına bağlı olarak şehir içinde deli gibi hararet yapıyor motor, trafikten uzak durun aman diyeyim.
Buradan türk polislerine sesleniyorum 70km hızla gidersem motor hararet yapıyor ben ne yapayım bu konuda kendiniz biniyorsunuz fz6 fz1 ve gs 1200lere basıyorsunuz gaza sizinki motorda bizimkisi hayrat malı mı?
Her neyse sakinim dönelim konuya.
Süspansiyon sistemi çok sert azıcık bozuk bir yolda r1 sürmekten beter ediyor insanı.
Touring özelliği olsa bile hayvani bir güce sahip olduğundan saniyeler içinde ölümcül hızlara çıkabiliyorsunuz ama fren sistemi oldukça başarılı ve kendinizi güvende hissediyorsunuz.
Daha önce hiç vfr kullanmayan biri oturuş pozisyonundan dolayı acı çekmeye başlayacaktır.
Bilekleri cidden zorluyor durusu. Rüzgar ve aşırı ivme insanı motordan soğutuyor fakat alışınca rahatlıyorsunuz.
Vazgeçmeden bir ay kullanın bir bakmışsınız mükemmel bir makinaya sahipsiniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar