bugün
- yazarların imza parfümleri10
- erkekler neden az yaşar6
- kıskanmak6
- bir insanı sevmek11
- devlet gücü6
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- haitinin gol atmış olması5
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- oyuncu koltugu4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi3
- 2026 dünya kupası23
- ibadet4
- çalmak2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- akp seçmeni2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- lionel messi11
- m r e r e c t o4
- cristiano ronaldo dos santos aveiro3
- anlamak3
- zalican2
- my number one3
- naruto dayi3
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- düşün ki o bunu okuyor16
- ameliyat olmak8
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- futbol16
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- dünya8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dil3
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kolu kıllı kız4
- berhan şimşek2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
Unutulmuş yazar.
Kimsenin selamı sabahı yok.
Kimsenin selamı sabahı yok.
Alman dili ve edebiyatı öğrencisi.
Almanca için her zaman yardım edebilirim yardıma ihtiyaç varsa. Benim için mutluluktur.
Almanca için her zaman yardım edebilirim yardıma ihtiyaç varsa. Benim için mutluluktur.
" sadece 2 saatliğine, 2 aylığına, sevişmek için, mal gibi kullanıp bıkınca atmak için yapılan "
işte tam da böyle olmasın diye var muta.
Git önce bir oku neymiş ne değilmiş.
Ömer bin hattab'a hakaret ettiğim entrym yoktur ama şii inancına edilen bir ton hakaret gösterebilirim.
Demek ki karşıt görüş duymak bazılarının zoruna gidiyor. Güldürdün mübarek.
işte tam da böyle olmasın diye var muta.
Git önce bir oku neymiş ne değilmiş.
Ömer bin hattab'a hakaret ettiğim entrym yoktur ama şii inancına edilen bir ton hakaret gösterebilirim.
Demek ki karşıt görüş duymak bazılarının zoruna gidiyor. Güldürdün mübarek.
" ömer bin hattab mutayı yasakladı " deyince "hakaret ve küfür" etmiş olan yazar.
Göster bakalım hangi entryde hakaret yada küfür var ?
Kendi inancınızı siz nasıl savunuyorsanız benim de öyle savunmamdan doğal ne var ?
Göster bakalım hangi entryde hakaret yada küfür var ?
Kendi inancınızı siz nasıl savunuyorsanız benim de öyle savunmamdan doğal ne var ?
muta nikahı yapmış galiba. bak kardeş. nikah yapıp, bunu cümle aleme duyuruyorsan sana lafımız yok. o zaman adı ister muta olsun ister resmi olsun helal nikah yapıyorsun, buna itirazımız yok fakat sadece 2 saatliğine, 2 aylığına, sevişmek için, mal gibi kullanıp bıkınca atmak için yapılan, sevişenlerden başkasının bilmediği birliktelik zinadır.
kavga yok gençler, kardeş kardeş oynayın kızdırmayın beni gece gece.
çaylak maylak olacaksınız sonra, bir de sizi düşünmeyelim.
o entry'ler yatmadan silinecek, yoksa biber sürerim ağzınıza.
hımm!
bir yazar.
azeri yazar.
çaylak maylak olacaksınız sonra, bir de sizi düşünmeyelim.
o entry'ler yatmadan silinecek, yoksa biber sürerim ağzınıza.
hımm!
bir yazar.
azeri yazar.
''Belli kişiler sikimde değil ama olayın ideolojisini bilmeden aslını bilmeden bir insana küfür eden mahluklar...'''
yakındığı durumu sıklıkla kendisi yapan yazar.
yakındığı durumu sıklıkla kendisi yapan yazar.
her konuda konuştuğum ve dertleştiğim değerli bir yazar.
I think all homework is very useless and boring.
türkçü olup da adam olamayanlarla dolu olan bir sözlükte yazan kaliteli yazar. biraz tatsız tanıştık ama sonunda durulduk gibi biraz ehehe. buradaki ergenlerden farklı olarak vicdanıyla yazdığı için biraz garip geliyor yazdıkları tabi bazılarına. öyle ya, eğer türkçü isen direkt olarak en başta kürtler olmak üzere türk olmayan herkesten ölesiye nefret edeceksin.
o değil de sen bana rusça öğreteceğidin n'oldu o. *
sen öğretecek bana rusça, ben girecek rusça entry. *
o değil de sen bana rusça öğreteceğidin n'oldu o. *
sen öğretecek bana rusça, ben girecek rusça entry. *
Napıyo? iyi mi yazarı?
Ciddi anlamda sıkılan yazar.
Gerçekten bir daha nickaltımda ırk yada mezhep tartışması olursa sildiricem hesabı gidicem.
Bir kere de napıyon Nasılsın iyi misin deyin lan hayırsızlar.
Gerçekten bir daha nickaltımda ırk yada mezhep tartışması olursa sildiricem hesabı gidicem.
Bir kere de napıyon Nasılsın iyi misin deyin lan hayırsızlar.
(bkz: karıştırma oraları)
Alevi olduğunu söylediği entrysi yoktur çünkü değildir.
Bir kere de şu nick altında din veya ırktan başka bir şey konuşulsun yahu. Ben papua yeni gineliyim dinim de pastafaryanizm. Ne çok sıktınız insanı, valla türk olmaktan da müslüman olmaktan da bıktırdınız.
Bir kere de güzel bir kız yazsın şu nickaltına. Hişşt uselesscığım nasılsın desin, şekerim sözlük kasıyor whatsapp var mı desin, ankaraya ne zaman döneceksin ayol takılırız desin.
Hiç mi yok sözlük.
Hiç mi.
Yav iyi adamım ben tanısanız seversiniz.
Sözlük beni niye dışlıyorsun.
http://www.kralcaps.com/media/created/2lqsh1.jpg
Bir kere de şu nick altında din veya ırktan başka bir şey konuşulsun yahu. Ben papua yeni gineliyim dinim de pastafaryanizm. Ne çok sıktınız insanı, valla türk olmaktan da müslüman olmaktan da bıktırdınız.
Bir kere de güzel bir kız yazsın şu nickaltına. Hişşt uselesscığım nasılsın desin, şekerim sözlük kasıyor whatsapp var mı desin, ankaraya ne zaman döneceksin ayol takılırız desin.
Hiç mi yok sözlük.
Hiç mi.
Yav iyi adamım ben tanısanız seversiniz.
Sözlük beni niye dışlıyorsun.
http://www.kralcaps.com/media/created/2lqsh1.jpg
Her fırsatta azerbaycanlı,alevi ve türk olduğunu dile getiren yazar.
Sen hepimizden daha türksün bi kere taam mı!
Edit:daha önceden alevi olduğunu söylediği entryleri mevcuttur ama diğer entrylerine göz attıldığında da caferi olduğunu filan da söylemiş tuğçe kazaz ın teyze kızı herhalde.
Sen hepimizden daha türksün bi kere taam mı!
Edit:daha önceden alevi olduğunu söylediği entryleri mevcuttur ama diğer entrylerine göz attıldığında da caferi olduğunu filan da söylemiş tuğçe kazaz ın teyze kızı herhalde.
Kendi inancım kendimi ilgilendirir.
Ne senin ne de bir başkasının haddine değildir benim dinimi yargılamak.
Bir şeylerin sorumluluğunu alarak, günah olduğu bilerek yapıyorum. Afedersin allahla benim aramda şeyimde değilsiniz.
Önce git de 14 yaşındaki kız çocuğuna yazdığı şeyleri kabullenen kendi ahlakını sorgula benim islamımdan önce.
Kürt düşmanlığı yapmayan, nefret de etmeyen yazar. Belki sözlükteki kürtlere karşı en ılımlı davranan yazarım ben. Ama adam kürtçe varken osmanlıca öğrenmek zoruma gidiyor yazmış, arkasındayım, çok da sikimizdeydi. Kürtçe değil çince olsa da aynısını yazardım.
Çünkü bize ne aq.
Ne senin ne de bir başkasının haddine değildir benim dinimi yargılamak.
Bir şeylerin sorumluluğunu alarak, günah olduğu bilerek yapıyorum. Afedersin allahla benim aramda şeyimde değilsiniz.
Önce git de 14 yaşındaki kız çocuğuna yazdığı şeyleri kabullenen kendi ahlakını sorgula benim islamımdan önce.
Kürt düşmanlığı yapmayan, nefret de etmeyen yazar. Belki sözlükteki kürtlere karşı en ılımlı davranan yazarım ben. Ama adam kürtçe varken osmanlıca öğrenmek zoruma gidiyor yazmış, arkasındayım, çok da sikimizdeydi. Kürtçe değil çince olsa da aynısını yazardım.
Çünkü bize ne aq.
(#25992420) bir kürt bu adamı yerinden yurdundan etmiş olmalı zira bu kadar nefret edilemez.
(#25992915)
islamı çok güzel öğrenmiş yazar.
iyi ki yobazlardan öğrenmemiş. yoksa böyle modern bir müslüman olamazdı.
bi söz vardır severim
önce allah allah sonra yallah yallah
islamı çok güzel öğrenmiş yazar.
iyi ki yobazlardan öğrenmemiş. yoksa böyle modern bir müslüman olamazdı.
bi söz vardır severim
önce allah allah sonra yallah yallah
Yok iyi niyet yaramaz diye böyle adamlara, adam derken lafın gelişi yanlış anlamayın.
Alevi veya şia olduğu için dislandigini düşünüp ve bundan şikayet edip aynı ayrımcılığı da Kürtlere yapan bir çelişki yumağı yazar.
Ayrıca alevi kürt nasıl olmaz açıkla bakalım da senle kedi yumağı gibi oynayayim burda.
Iran da şia , Anadolu da alevi Kürtler vardır.
Alevilik ile ırkı karıştıran moron lar gelip burda bide Alevilik adına konuşuyor.
Yahudilik mi bu neyin kafası bu.
Neyse ki onun gibi terbiyesiz olacak kadar düşmedim.
inancı veya etnik kökeni üzerinden laf söyleyelim ona.
Bırakın kumda okulunu okusun , karismayin yavrucaga.
Alevi veya şia olduğu için dislandigini düşünüp ve bundan şikayet edip aynı ayrımcılığı da Kürtlere yapan bir çelişki yumağı yazar.
Ayrıca alevi kürt nasıl olmaz açıkla bakalım da senle kedi yumağı gibi oynayayim burda.
Iran da şia , Anadolu da alevi Kürtler vardır.
Alevilik ile ırkı karıştıran moron lar gelip burda bide Alevilik adına konuşuyor.
Yahudilik mi bu neyin kafası bu.
Neyse ki onun gibi terbiyesiz olacak kadar düşmedim.
inancı veya etnik kökeni üzerinden laf söyleyelim ona.
Bırakın kumda okulunu okusun , karismayin yavrucaga.
Göçmen değildir. Türkiyede eğitim görmektedir. Göçmen başka ülkeden buraya gelip yerleşmişe denir. Bihter yine takılıyor amk kendi halinde...
Aleviliği aşırı seven ve ırkçı olmayan yazar.
Aleviliği aşırı seven ve ırkçı olmayan yazar.
Ne alevilikmiş arkadaşım ya. Ne vardı bu kadar abartacak. Adam cemevinde takılıyor kendi halinde neresine aşık oldun bunun diye sorulası yazar.
(#25963467) iyi başlamış, kötü bitirmiş yazardır.
Sevdiğim bir yazardır.
Uzak durun panpa arzuladığınız gibi olsun diyecek bir şeyim yok...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar