osmanlıcada at yelesi anlamına gelmektedir.
riot games'in tanıttığı ama çıkarmadığı şampiyon adı. Hikayeside şudur; ww urf'u yemesiyle şampiyonlar ligine girememiştir. Sonra ww'ye yeni bir kostüm getilerek satışından kazanılan bütün meblayı fok balıklarına yardım yapılmıştır.
Garenin iyi olduğu oyun modu e yi hiç kullanmayıp sadece q düz q düz q düz... bu şekilde teke tekte alamayacağı hero yoktur. Lane de ise yanında yürüyen base sona varsa...
Dün lole gelen oyun modu yarın bitecek.
Geldiğinden beri en az 15 oyun oynadım. Aşırı zevkli.
Mana pool yok. Cool down yok. Nerdeyse.
Sürekli skill spamlıyorsun. 800 ap katarina oynadım hani karşımda zaten kimse duramadıda tek yeme saniyeleri 1 saniye falandı. Azirde aynı şekilde asker çıkarıyor durmadan. Ama fizz varsa karşıda biraz zorlanıyor iyi mekanik bilmek gerek. Keşke 1 hafta falan kalsaydı 2 3 gün çok az rito.
dengemi bozan (bkz: league of legends) oyun modu. sensin "kayle".
herkesin pek bi eğlendiği league of legends oyun modu. ben henüz oynayamadım da.
Zevkli oyun modu.
Yilda bi kez yapiyorlar ondada haberimiz olmuyor. Surekli acik olsa daha eglenceli olabilir
Ah eski malzahar olaydı da ad kasıp herkesi böcük yağmuruna tutaydım.

Şimdiki urflar keyif vermiyor nedense. Aqmun riotu.
ultra rekabet faktörü açılımına sahip lol modu.

edit: imla.
© copyright 2005 - 2026