ultra rekabet faktörü açılımına sahip lol modu.

edit: imla.
Ah eski malzahar olaydı da ad kasıp herkesi böcük yağmuruna tutaydım.

Şimdiki urflar keyif vermiyor nedense. Aqmun riotu.
Zevkli oyun modu.
Yilda bi kez yapiyorlar ondada haberimiz olmuyor. Surekli acik olsa daha eglenceli olabilir
herkesin pek bi eğlendiği league of legends oyun modu. ben henüz oynayamadım da.
dengemi bozan (bkz: league of legends) oyun modu. sensin "kayle".
Dün lole gelen oyun modu yarın bitecek.
Geldiğinden beri en az 15 oyun oynadım. Aşırı zevkli.
Mana pool yok. Cool down yok. Nerdeyse.
Sürekli skill spamlıyorsun. 800 ap katarina oynadım hani karşımda zaten kimse duramadıda tek yeme saniyeleri 1 saniye falandı. Azirde aynı şekilde asker çıkarıyor durmadan. Ama fizz varsa karşıda biraz zorlanıyor iyi mekanik bilmek gerek. Keşke 1 hafta falan kalsaydı 2 3 gün çok az rito.
Garenin iyi olduğu oyun modu e yi hiç kullanmayıp sadece q düz q düz q düz... bu şekilde teke tekte alamayacağı hero yoktur. Lane de ise yanında yürüyen base sona varsa...
riot games'in tanıttığı ama çıkarmadığı şampiyon adı. Hikayeside şudur; ww urf'u yemesiyle şampiyonlar ligine girememiştir. Sonra ww'ye yeni bir kostüm getilerek satışından kazanılan bütün meblayı fok balıklarına yardım yapılmıştır.
osmanlıcada at yelesi anlamına gelmektedir.
© copyright 2005 - 2026