bugün

/40
(bkz: coca cola ları kanalizasyona döküyoruz kampanyası)

Zeki ve yarmış yazar. Bide uygun hashtag ile twitter de gündeme girse oscar ı 2 defa alır 3 defa iade eder.
en sevdiği dizi house. *
takipte olduğum, iyi yazdığını düşündüğüm yazar.
edit: ne vardı şimdi bunda eksileyecek? koca sözlükte bunu mu buldun kötü entry diye yani?
iyi insan, iyi yazar. ilk geldiğim zamanlar beni karşılayanlardandır ayrıca. Var olsun.
tshirt: mahalle pazarı
pantolon: ikinci el
en sevdiği prezervatif: çilekli.
arkadaşları onu godik diye çağırıyor.
Nicki aklıma orangutanı getiriyo anlayamadık.

Bir yazar.
önce yağa sonra mısır ununa bandırıp kola havuzuna atılmalıdır. suçlu olduğundan hemen zeytinyağı gibi üste çıkacaktır.
şahsıma biat eden yazar. güçlünün yanında olmasını biliyor hınzır.
(#24698329)
FENA TESPiTÇiDiR. Müslüman görünümlü sapıkları dehşet yakalar. dur copy paste edelim, takiyyeciler silmeden.
demişki akp sempatizanı inderex nikli şahıs:

kadıncağızı o duruma getiren bir öküz olduğunuzu gösteren durumdur. ulan belli ki kadın bdsm gönüllüsü, kadın bir mazoşist. tut saçından sıkıca kavra, hafif boğazını sık az biraz tokatla gerekirse yüzüne tükür sikerken. sen benim orospumsun diye çatır çatır sik.
bırak kadın nirvana ya ulaşsın zevkten. biz mi öğreteceğiz herşeyi. kadınlar mutlu olsun.
ınderex
(bkz: gene yazar gene veda gene bize ne amk)
(bkz: sen de mi leyla)
Yürek burkan bir veda değildir. Urangu giderse ben de gitmem. O yüzden gitmesin yada gitsin banane.
faydasız yazardır. gereksiz, bilgi içermeyen entryleri ile sözlükte yer kaplamaktan öteye gidemeyen yazarımsı.
her başlık altına entry sıçmayı marifet sayan kişi.
nice nick hewal.
bihterle evlensende bileziği sana taksam yazarı.
en son çocukluk resimlerini koyduğumda farkettim ki bu adamın atsız'ın mezarı başındaki haliyle doğduğu andaki hali aynı.*
http://galeri.uludagsozluk.com/r/urangu-624838/
http://galeri.uludagsozlu...C4%9Fraflar%C4%B1-665134/
über zekasını kullanarak selahattin demirtaş'ın pkklı olduğunu deşifre etmiş. helal başkan.
(#24721386)

üzerine alınmış belli ki. insanlara sürekli kürdo vs...diyen, sözlüğe boş entrylerini boca edip gereksiz yer kaplayan yazarımsı.

bunlar kürt kelimesini hakaretten sayıyorlar. zeka bu kadar, empati duygusu bu kadar, insanlık bu kadar.
küllin israf olan yazar.
(bkz: urangutan)
edit: iğrençti kabul ediyorum.
"ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim" tarzı entryler giren şey.
(#24722038) sen ne arıyorsun orada kardeş denilesi yazardır.
kendi çalıp kendi oynayan yazar.
ahah ne la.
Dava arkadaşı olduğumuzu öğrendiğim yazardır. Faşistin anlamınıda öğrenmesi iyi olacaktır. Ve nickini urungu olarakda değiştirebilir.
© copyright 2005 - 2026