bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
şekerlerini değil çikolatalarını tatmalısınız.
antep fıstıklı çikolatası son derece müthiş kesinlikle tatmalısınız, siz de güzel olduğunu göreceksiniz.
fiyat performans oranından bakacak olursak oldukça başarılı bir çikolata markası.
Çumrada tesisi vardir.
Diger markalarin sutlerine gore daha guzel tadi olan sute sahip markadir.
Sekerdi cikolataydi simdi de sut isine girmis , daha onceden sut uretiyor olabilir belki ama bolgeselden yurt geneline yayilmayi hedefleyen pazarlama politikalari var . Donen reklamlardan anlasildigi kadariyla tabi . Bugune kadar ne cikolatasini ne sutunu denedim o ayri .
Torku Konyaspor geldi aklıma.
keşke reklam yapmasa firması.
bu kadar berbat reklam yapılmaz lan. gerçi şu an konuşyorsak reklam başarılı olmuş demektir ama gene de güzel reklam yapın arkadaş!
bu kadar berbat reklam yapılmaz lan. gerçi şu an konuşyorsak reklam başarılı olmuş demektir ama gene de güzel reklam yapın arkadaş!
Nobre ? ne nobresi nobre başka abi no :1
türk markası ve üretimidir. desteklenmelidir.
çiftçi kooperatifi markasıdır.
artııı, yiyip içip taş başına çıkan vedat ali özışık yönetimindeki kayseri şeker fabrikası ahalisine de iyi bir kapaktır.
artııı, yiyip içip taş başına çıkan vedat ali özışık yönetimindeki kayseri şeker fabrikası ahalisine de iyi bir kapaktır.
fidan diktik reklamı ile sempati kazanmıştır.
eskişehirli olmama ve yediğim içtiğim her şeyin eskişehir'in markası olmasına dikkat etmeme rağmen o ağızda dağılan bisküvileriyle beni benden alan bisküvi-çikolata markası.
hele bir frambuazlı çokofest'i var ki... aman sabahlar olmasın....
hele bir frambuazlı çokofest'i var ki... aman sabahlar olmasın....
kötü reklamları dandik isimleri ile kalitesini gösteremeyen firma. bu kafa ile olmaz. özgün olun.
Ne üretirlerse alınması gereken milletin efendisi marka.
Evet, çiftçi kooperatifidir, sırf bu nedenle dahi alınmalıdır.
Sürülebilen kreması nutellanın eline verir bu arada.
Bir diğer nutella aletrnatifi için (bkz: sarelle)
Evet, çiftçi kooperatifidir, sırf bu nedenle dahi alınmalıdır.
Sürülebilen kreması nutellanın eline verir bu arada.
Bir diğer nutella aletrnatifi için (bkz: sarelle)
yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı dediğim marka. desteklenmelidir.
özelleştirildikten sonra yıldızı parlayan ve çok çeşitli ürün yelpazesi olan firmadır.
Piyasada bulunan gıda ürünleri arasında en az kimyasal ve katkı maddesi kullanan firmadır. Ürettikleri toz ya da küp şeker piyasadakiler arasında en zararsız olandır.
Frambuazlı çikolatası bir harikadır, en bi sevdiğimdir.
son zamanlarda sözlüklerdeki yorumları okudukça ulan neymiş bu torku diyerek bir çok ürününü satın aldım. insanların abarttığını düşünüyordum ama gerçekten çok başarılı. özellikle bitter çikolatasına bayıldım.
Torku tam abartılacak kadar güzeldir. Yoğurdu da piyasadakilerin üzerindedir. Tebrikler.
küp şekeri diğerlerine göre daha iyi sanki.
ülker in yandan yemişi.
pide bitti reklam filmini educatedear'ın eto bitmiş'inden çalındığı reklama sahip firmamsı. ürettiği her mal başka firmanın markalarına benziyor ayrıca.
Çiftçi kooperatifi olan, "bu ülkede güzel şeyler de oluyor" dedirten imalatçı. daha gidecek çok yolları var ama, mesele yola çıkmak
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar