bugün

torku

eskişehirli olmama ve yediğim içtiğim her şeyin eskişehir'in markası olmasına dikkat etmeme rağmen o ağızda dağılan bisküvileriyle beni benden alan bisküvi-çikolata markası.

hele bir frambuazlı çokofest'i var ki... aman sabahlar olmasın....
© copyright 2005 - 2026