bugün
- kadir inanır14
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek9
- velvet28
- true'nun çaylak olması11
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- üniversitelerin gereksiz olması11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek3
- yazarların iyi olduğu konular9
- yürüyüş flörtü3
- seri gizli artı oy veren melek7
- evagreen2
- izmir de cami var mı2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- the saturdays2
- anın görüntüsü15
- erleg han ile revani yemek2
- kemalist dünya19
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- egay bey birader2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- bana dönmek istiyormuşsun2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 20265
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- feminist sloganı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ktç abinin çaylak olması5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ciguli kral3
- galatasaray lobisi11
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- ebu muhammed el culani4
- neden herkes evleniyor hala2
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
hemen hemen yazdığı herşeyin altına imzamı atabileceğim 8. nesil uludağ sözlük yazarı. hoşgelmiş kardeşim.
(#11518280) yeni yeni farkettiğim iyi yazarlardan. ankaragucumegittinin referansı zaten değerli bir yazar olduğunun delili. takipçisiyiz, bilsin!
okuduğum bir-iki yazısından çıkardığım sonuca göre, sözlüğe olumlu katkıları olacak olan yazar.
hoş gelmiş, safalar getirmiş.
hoş gelmiş, safalar getirmiş.
(bkz: şakirt)
bahissever.. bakalım kuponları tutacak mı? *
bilimsel anlamda''teori'' kelimesinin ne demek olduğunu acilen öğrenmesini dilediğim yazar.
günlük hayattaki teori kelimesi ile karıştırıyor malasef.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Teori
http://teori.nedir.com/
adamlar sitesini bile açmışlar ne olur öğrenin kardeşim artık.
kendisi nick altıma gelerek hala aynı cehaleti sürdürmüştür , teori kelimesini anlamak bu kadar mı zor ?
teori kanıtlanamamış anlamında kullanılmaz bilimde , öğren şunu artık , 3 ay oldu bağırıyoruz sana
teori ; eldeki tüm bilimsel sorulara en mantıksal ve bilimsel açıklamar sunan bütündür ve bir çok alt açıklaması kanıtlanmıştır fakat evren ve canlılık sonsuz bir bilgi havuzu olduğu için evrim hep teori üzerinden ilerleyecektir , eğer bilimde herşey kanun olmuş olsaydı bilim adamları tası toparlayıp emekli olurlardı çok bilmiş dostum.
artık öğren şu teori kelimesinide sayfama gelip '' ee kanıtlanamadı da o yüzden teoride '' gibi bir de çok bu konuyu biliyormuş gibi muhabbet çekme !
ya bilimi adam gibi bileceksin ya da bilimi bilene saygı duyacaksın , daha bilimsel kelime dağarcığın yok.
https://www.youtube.com/watch?v=z0pRC79fcxA
0.44 ten sonrasını izle belki anlarsın bir umut....
günlük hayattaki teori kelimesi ile karıştırıyor malasef.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Teori
http://teori.nedir.com/
adamlar sitesini bile açmışlar ne olur öğrenin kardeşim artık.
kendisi nick altıma gelerek hala aynı cehaleti sürdürmüştür , teori kelimesini anlamak bu kadar mı zor ?
teori kanıtlanamamış anlamında kullanılmaz bilimde , öğren şunu artık , 3 ay oldu bağırıyoruz sana
teori ; eldeki tüm bilimsel sorulara en mantıksal ve bilimsel açıklamar sunan bütündür ve bir çok alt açıklaması kanıtlanmıştır fakat evren ve canlılık sonsuz bir bilgi havuzu olduğu için evrim hep teori üzerinden ilerleyecektir , eğer bilimde herşey kanun olmuş olsaydı bilim adamları tası toparlayıp emekli olurlardı çok bilmiş dostum.
artık öğren şu teori kelimesinide sayfama gelip '' ee kanıtlanamadı da o yüzden teoride '' gibi bir de çok bu konuyu biliyormuş gibi muhabbet çekme !
ya bilimi adam gibi bileceksin ya da bilimi bilene saygı duyacaksın , daha bilimsel kelime dağarcığın yok.
https://www.youtube.com/watch?v=z0pRC79fcxA
0.44 ten sonrasını izle belki anlarsın bir umut....
kendisine en azından bildiğim bir konu hakkında bir şeyler anlatmak kadar cahilce bir davranış yaptım.
hata bendedir.
hata bendedir.
yardımsever bir kardeşimizdir kendileri.
sözlüğün fikir hacetini gidermek için kullanılan bir yer olduğunun farkında olmayan yazar.
burda yazar ibaresi sadece kullanıcı manasında. yoksa yazar değil kimse. uyandırayım.
burda yazar ibaresi sadece kullanıcı manasında. yoksa yazar değil kimse. uyandırayım.
(bkz: #18886488) milliyetçi kardeşlerimizden biri olan yazardır. haklı tepkisinden dolayı tebriklerimi sunarım.
en büyük başarısı 345 senelik swf aramakla geçmiş bir ömrü.
(bkz: #19047392)kürtler ve türklerin aynı ırktan olduğunu dile getirmiş kullanıcı.
(bkz: ka-fa 1500)
(bkz: ka-fa 1500)
(bkz: ırkçılık/#19047392)
doğru söylemiştir. ancak bir şartla ırk-millet bu manada belirlenemez o zaman ermenilerle de aynı ırka mensup olmuş oluruz. fosilbilim bu manada yanıltıcıdır.
doğru söylemiştir. ancak bir şartla ırk-millet bu manada belirlenemez o zaman ermenilerle de aynı ırka mensup olmuş oluruz. fosilbilim bu manada yanıltıcıdır.
cehaletine rağmen ırkçılığın karşı mahallenin çocuklarıyla edilen kavgada olamayacağını bilen insan.
dünya üzerindeki ırklar belirlenirken kahvehane antropolojisi kullanılmadığı için iddiası yeni birşey değildir.
dünya üzerindeki ırklar belirlenirken kahvehane antropolojisi kullanılmadığı için iddiası yeni birşey değildir.
hem ırkçı hem troll olunabilindiğinin göstergesi olmuş yazarımsı.
kendisi bir numaralı ''popo yalayıcı''lardandır. ( (#19128448))
akpkk lı şerefsizleri takmadan doğru bildiği yolda devam etmesi gereken milli şuur sahibi yazardır. allah yar ve yardımcısı olsun.
(#19140914)
kendisine herhangi bir ajitasyon yapmak gibi bir gayretim olmamasına rağmen "ahan kürdün biri bana mesaj attı, şunu bir afişe edeyim" davranışlarına kalkışmış yazardır.
kendisine herhangi bir ajitasyon yapmak gibi bir gayretim olmamasına rağmen "ahan kürdün biri bana mesaj attı, şunu bir afişe edeyim" davranışlarına kalkışmış yazardır.
--spoiler--
bir şekilde faşist ırkçı demek için fırsat kollayanlardan birisi.
--spoiler--
bana niyet okuyuculuğu gibi bir sıfat yakıştırırken, kendisi aynı şeyi yazısının (#19151518) daha başında yapmış, kendiyle çelişmiş yazardır.
ayrıca savunduğu şeylerden utanması gereken birileri varsa, bu milletin asıl bölücüleri; milliyetçi/turancı, tekdilci zihniyettir. yani sen ve sen gibilersiniz.
tüm bu uzun uzun enrylerini son özel mesajımda sorduğum "vur de vuralım, öl de ölelim" sloganlarının amacına bağlıyorum ben. kime sorsam canı acıyor. kendinizi deşifre ettiniz ve ne mal olduğunuzu bursada ortaya çıkardınız. utandığınız gerçeği sizi pkk ile ilgili derin araştırmalar yapmaya itiyor.
nick altımda 3 defa barıştan söz etmen de cezbedici hani. yani bu barışı sikebilecek kabiliyette sizden başka kafatasçı bir zihniyet daha yok nasılsa.
bir şekilde faşist ırkçı demek için fırsat kollayanlardan birisi.
--spoiler--
bana niyet okuyuculuğu gibi bir sıfat yakıştırırken, kendisi aynı şeyi yazısının (#19151518) daha başında yapmış, kendiyle çelişmiş yazardır.
ayrıca savunduğu şeylerden utanması gereken birileri varsa, bu milletin asıl bölücüleri; milliyetçi/turancı, tekdilci zihniyettir. yani sen ve sen gibilersiniz.
tüm bu uzun uzun enrylerini son özel mesajımda sorduğum "vur de vuralım, öl de ölelim" sloganlarının amacına bağlıyorum ben. kime sorsam canı acıyor. kendinizi deşifre ettiniz ve ne mal olduğunuzu bursada ortaya çıkardınız. utandığınız gerçeği sizi pkk ile ilgili derin araştırmalar yapmaya itiyor.
nick altımda 3 defa barıştan söz etmen de cezbedici hani. yani bu barışı sikebilecek kabiliyette sizden başka kafatasçı bir zihniyet daha yok nasılsa.
abdullah öcalan'ın 21 mart diyarbakır newrozunda kürt halkına ve pkk'ya verdiği mesajlardan yaptığım alıntıdan canı yanmış yazar. kendileri barış kelimesini önüne sikmek fiili* getirmeden kullanmadığından, gerçekleşmesi muhtemel barıştan rahatsızlar.
her örgütün arkasında devletler olduğu gibi, türkiye'de bir çok örgüte destek verdi ve vermeye devam ediyor (öso, hamas, çeçenler vb.). aynı şekilde türkiye'nin milliyetçi kesimine genel başkanlık dahi yapmış amerikan ajanınızın bulunduğu da aşikardır.*
pkk'nın her ateşkes ilanında samimiyetsiz tavırlar sergileyen devlet daha fazla utanmalıdır bu duruma.
içinde birazcık hümanist duygular sezdiğim için de selamlarımı iletiyorum kendisine. iyi baksın kendine, iyi okusun.
her örgütün arkasında devletler olduğu gibi, türkiye'de bir çok örgüte destek verdi ve vermeye devam ediyor (öso, hamas, çeçenler vb.). aynı şekilde türkiye'nin milliyetçi kesimine genel başkanlık dahi yapmış amerikan ajanınızın bulunduğu da aşikardır.*
pkk'nın her ateşkes ilanında samimiyetsiz tavırlar sergileyen devlet daha fazla utanmalıdır bu duruma.
içinde birazcık hümanist duygular sezdiğim için de selamlarımı iletiyorum kendisine. iyi baksın kendine, iyi okusun.
(bkz: tanrı dağları) nın çincesi.
en son ibiza tatilimizde alkol komasına girmiş yazar. dikkat etsin.
inşallah gay çıkar yazarı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar