bugün

Süper insan kendisi. Saygı duyulası.
yaşadıklarını uzun uzun yazsa, içini dökse, sadece dert dinleyen değil bazen de dert anlatan olsa çok daha iyi olucak. öyle değil mi?
Çok sevdiğim can dostum, kardeşim.
Nickinden ne kadar derin ve entel bir insan olduğunu anlayabilirsiniz.
Nickinden ne kadar tütün sevdalısı olduğunu anlayabilirsiniz.
Dişini tornavida ve boş kovan ile söken bir manyaktır kendileri. Uzak durulması gerekir.

Ama kardeştir, candır.
Nefes darlığından şuan hastanede olan yazar. Hayranları yazsın, ilginizden mahrum bırakmayın.
La sen bizden habersiz nasıl hastaneye gidersin??

Dediğim yazar.
on birinci nesil yazar.
bir adet yazar. troll.
Kafa açan yazar.
© copyright 2005 - 2026