bugün

2009 yılnda 1 tl olan tam hatırlamıyorum 3 milyona yakın hissemi 3,5 geldiği an satmıştım şuanda 140 000 tl eğer hisseleri elde tutsam satmasam bir kamyon param vardı. hayatımda yaptığım tek hata budur aq.
Ekonomist bir taksici arkadaşımın tavsiyesi ile 100 bin TL'lik aldığım ve 1600 tl zararda olduğum hissedir.
Gelibolu'daki tüm taksici arkadaşlarım ya üniversite eğitimi almış ya da asker kökenliler siyah giyen abi.

Bugün zarar ettim ama Uzun vadede kâr edeceğimi düşünüyorum.
© copyright 2005 - 2026