bugün

Nurtopu gibi yeni bir yazarımız. Sanırım LGBT'deki g harfini temsil ediyor.

(#30017524)
inşallah erzurumlu değildir.
seviştikten sonra yemek yermiş.
Bu hızla giderse yakında silik yiyecek yazardır.
iki erkek arasında tost olmak isteyenlerdenmis.

ya fake ya da yol yordam bilmiyor.

+ beyler ağalar istanbul ne tarafta?

- gosterelim, anam.

modunda hissettirdi.

iyi yazmalar.
Of şimdi nickaltı çıldıracak. Akpdlslşz içim kıpır kıpır *

Edit: çıldırmadı lan bu konuyu bile kuruttum elimi attığım gibi asfdk
sözlüğün yeni harun abisi ama ya kızsa diye coşturuyorlar nick altını. mesaj kutusununda çökmüş olması olası.

(bkz: sözlüğü yıkarlar kardeş etme)
kalkmışların yeni hedefi olan, kalkmamışları da kendine hedef olarak belirlemiş;

ne olduğunu bilmeyen, bulduğunu anlayamayan ve ne olduğu da belli olmayan yazar kardeşimiz. "amlı götlü memeli" olduğunu idda ederken biryandan da "pasifler mesaj atsın" diyerek çember döndüren garip kişilik.
sazan avına çıkmış yazardır koştursun efenim hayırlı avlar.
fazla hızlı başlamış yazar. Yavaş lan.
Formatsız sözlükten geçmişi olduğu için ortama uyum sağlamakta biraz zorlanan yazar. Hoş görmek lazım.
ikimizde şaşkınız.

tn: önemli bir yazar.
Bu nereye gitti taniyan eden yazsin lutfen.
© copyright 2005 - 2026