bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- devlet gücü5
- yazarların imza parfümleri7
- bir insanı sevmek9
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- m r e r e c t o4
- ibadet3
- anlamak3
- 2026 dünya kupası22
- my number one3
- kıskanmak2
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- naruto dayi3
- oyuncu koltugu2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- ameliyat olmak8
- haitinin gol atmış olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- dil3
- futbol16
- dünya8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- berhan şimşek2
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- kolu kıllı kız4
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- fazla kilo2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- pakistan3
- hindistan3
- guyana4
- egay sucukcu8
- kemal kılıçdaroğlu18
- fas6
sözünde durmayan devremülk firması.
Thermalife Sözleşmeye Uymadı, Paramın iadesini istiyorum
Sayın Thermalife Reis grubu yetkilileri ve siz değerli tüketiciler,
Afyon mevki, stüdyo, c-2 blok, 25 No.lu dairenin 17-27 Temmuz dönemli, 34/1 hisseli gayrimenkul (devremülk) satışı tarafıma yapılmış olup, ödemelerimi eksiksiz 9500 TL tamamladım. Sözleşmemde 30.06.2014e kadar tüm şartların yerine getirilmesi taahhüt edilmesine rağmen, 08.2013ten beri ve yoğun olarak 06.2014 sonrası T. Bey, F. Hanım, K***Bey tarafından çeşitli mazeretler söylenerek oyalandım.
Her aramamda çözüm için sundukları vaatleri mail atmalarını istedim tamam denildi, mail ve tapu yok. Ailesel sorunlar yaşamama sebep oldular, hiç faydalanamadığım bu taşınmazdan gereken faydayı sağlayamayacağım kanaatiyle yasal süreci başlatma kararı aldığımı beyan etmiştim.
Şikayetvar.comdaki şikayetimiz sonrasında Thermalife tarafından 2 defa ilanı kaldırmamızla ilgili ricada bulunmak için hem şikayet birimleri hem de bizi daha önce sürekli telefonda vaadlerle oyalayan F. hanım tarafından arandık. Oysa ben artık paramın iadesini istiyordum ve beklentim bu yönde aranmaktı.
Paramı iade alasıya kadar mücadelemizin sonuna kadar süreceğini tekrar kendilerine ilettim. Karşılıklı diyalogla para iadem için bir yol alamayacağım kanaati iyice bende uyandıktan sonra hukuki sürecimizi başlattık. Tüketici olarak haklarımızı biliyorduk, hakkımızı aradık.
Thermalife bizi mağdur etmiştir. 2014 yaz tatilimizi yakmıştır. Hiçbir şekilde, hiç faydalanamadığım Thermalife ve güven sağlamaya çalıştıkları Reis grubunun Afyondan aldığım devremülkten memnun değilim pişman oldum. Para iademi almak için avukatımız aracılığıyla yasal sürecimizi başlattık.
MAĞDURiYETiMiZi KANITLAMA VE PARA iADEMiZi ALMA iSTEĞiYLE iZMiR TÜKETiCi MAHKEMESiNE AVUKATIMIZ ARACILIĞIYLA AÇMIŞ OLDUĞUMUZ DAVAYI 20.11.2014 TARiHiNDE 2.DURUŞMA SONUCUNDA KAZANDIK. YANi MAĞDUR OLDUĞUMUZ, TÜRKiYE CUMHURiYETi BAĞIMSIZ MAHKEMELERiNCE DE HUKUKEN KABUL GÖRMÜŞTÜR. SÜREÇ DEVAM ETMEKTEDiR
Sayın Thermalife yetkilileri paramın iadesini istiyorum!
Para iademi alamadığım her geçen zamanda şikayetvar, facebook, twitter gibi sosyal ağlarda ve sahibi olduğum internet sitemde, bloglarımda, ekşi sözlük ve uludağ sözlük ve itü sözlük yazarlık hesaplarımda ve sözlük arkadaşlarım, blogger arkadaşlarım aracılığla Thermalife firmasındaki mağduriyetimden ve hukuken kazandığım davadan bahsederek sesimi duyurmaya, metinler yayımlamaya devam edeceğim.
BEN PARAMI SOKAKTA BULMADIM, SOKAKTA KAYBETMEYE DE NiYETiM YOK. NE ZAMAN Ki SON KURUŞUNA KADAR PARAMI BANA iADE ETTiNiZ, BEN DE O ZAMAN iNTERNET ORTAMINDA SESiMi DUYURMAKTAN VAZGEÇERiM.
SAYIN THERMALiFE VE REiS GRUBU YETKiLiLERi, ÖDEME iÇiN BANA YA DA AVUKATIMA ULAŞABiLiRSiNiZ.
Ve siz değerli tüketiciler,
Reis grubu-Thermalife firması tarafından almış olduğum devremülk ile ilgili yaşadıklarım bu şekildedir. Bir gün bu firmayla yolunuz kesişirse karar vermeden önce tekrar düşünün diye anlattım.
Thermalife ile ilgili devremülk satışında tüketiciye sundukları internet tanıtım sitelerinin linkini de vereyim, işin perde arkasını ben size anlattım. Bu da perdenin ön yüzünde gözükenlerdir:
http://www.thermalife.com.tr , http://www.thermalife.org
Yeni gelişmeler oldukça anlatmaya devam edeceğim.
Taktir sizin.
http://www.direngen.net/t...n-iadesini-istiyorum.html
Thermalife Sözleşmeye Uymadı, Paramın iadesini istiyorum
Sayın Thermalife Reis grubu yetkilileri ve siz değerli tüketiciler,
Afyon mevki, stüdyo, c-2 blok, 25 No.lu dairenin 17-27 Temmuz dönemli, 34/1 hisseli gayrimenkul (devremülk) satışı tarafıma yapılmış olup, ödemelerimi eksiksiz 9500 TL tamamladım. Sözleşmemde 30.06.2014e kadar tüm şartların yerine getirilmesi taahhüt edilmesine rağmen, 08.2013ten beri ve yoğun olarak 06.2014 sonrası T. Bey, F. Hanım, K***Bey tarafından çeşitli mazeretler söylenerek oyalandım.
Her aramamda çözüm için sundukları vaatleri mail atmalarını istedim tamam denildi, mail ve tapu yok. Ailesel sorunlar yaşamama sebep oldular, hiç faydalanamadığım bu taşınmazdan gereken faydayı sağlayamayacağım kanaatiyle yasal süreci başlatma kararı aldığımı beyan etmiştim.
Şikayetvar.comdaki şikayetimiz sonrasında Thermalife tarafından 2 defa ilanı kaldırmamızla ilgili ricada bulunmak için hem şikayet birimleri hem de bizi daha önce sürekli telefonda vaadlerle oyalayan F. hanım tarafından arandık. Oysa ben artık paramın iadesini istiyordum ve beklentim bu yönde aranmaktı.
Paramı iade alasıya kadar mücadelemizin sonuna kadar süreceğini tekrar kendilerine ilettim. Karşılıklı diyalogla para iadem için bir yol alamayacağım kanaati iyice bende uyandıktan sonra hukuki sürecimizi başlattık. Tüketici olarak haklarımızı biliyorduk, hakkımızı aradık.
Thermalife bizi mağdur etmiştir. 2014 yaz tatilimizi yakmıştır. Hiçbir şekilde, hiç faydalanamadığım Thermalife ve güven sağlamaya çalıştıkları Reis grubunun Afyondan aldığım devremülkten memnun değilim pişman oldum. Para iademi almak için avukatımız aracılığıyla yasal sürecimizi başlattık.
MAĞDURiYETiMiZi KANITLAMA VE PARA iADEMiZi ALMA iSTEĞiYLE iZMiR TÜKETiCi MAHKEMESiNE AVUKATIMIZ ARACILIĞIYLA AÇMIŞ OLDUĞUMUZ DAVAYI 20.11.2014 TARiHiNDE 2.DURUŞMA SONUCUNDA KAZANDIK. YANi MAĞDUR OLDUĞUMUZ, TÜRKiYE CUMHURiYETi BAĞIMSIZ MAHKEMELERiNCE DE HUKUKEN KABUL GÖRMÜŞTÜR. SÜREÇ DEVAM ETMEKTEDiR
Sayın Thermalife yetkilileri paramın iadesini istiyorum!
Para iademi alamadığım her geçen zamanda şikayetvar, facebook, twitter gibi sosyal ağlarda ve sahibi olduğum internet sitemde, bloglarımda, ekşi sözlük ve uludağ sözlük ve itü sözlük yazarlık hesaplarımda ve sözlük arkadaşlarım, blogger arkadaşlarım aracılığla Thermalife firmasındaki mağduriyetimden ve hukuken kazandığım davadan bahsederek sesimi duyurmaya, metinler yayımlamaya devam edeceğim.
BEN PARAMI SOKAKTA BULMADIM, SOKAKTA KAYBETMEYE DE NiYETiM YOK. NE ZAMAN Ki SON KURUŞUNA KADAR PARAMI BANA iADE ETTiNiZ, BEN DE O ZAMAN iNTERNET ORTAMINDA SESiMi DUYURMAKTAN VAZGEÇERiM.
SAYIN THERMALiFE VE REiS GRUBU YETKiLiLERi, ÖDEME iÇiN BANA YA DA AVUKATIMA ULAŞABiLiRSiNiZ.
Ve siz değerli tüketiciler,
Reis grubu-Thermalife firması tarafından almış olduğum devremülk ile ilgili yaşadıklarım bu şekildedir. Bir gün bu firmayla yolunuz kesişirse karar vermeden önce tekrar düşünün diye anlattım.
Thermalife ile ilgili devremülk satışında tüketiciye sundukları internet tanıtım sitelerinin linkini de vereyim, işin perde arkasını ben size anlattım. Bu da perdenin ön yüzünde gözükenlerdir:
http://www.thermalife.com.tr , http://www.thermalife.org
Yeni gelişmeler oldukça anlatmaya devam edeceğim.
Taktir sizin.
http://www.direngen.net/t...n-iadesini-istiyorum.html
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar