bugün

müthiş bir solistleri olan grup.

bir de dünya üzerindeki en güzel erkek isimleri bu grup üyelerinin olabilir.
önceki günlerde son albumunden taken for a fool sarkısına vıdeo yayınlamıstır: http://goo.gl/bzl4b
last night, someday, you only live once şarkılarına hasta olduğm gruptur.
take it or leave it isimli çok güzel bir şarkıları olan gruptur . ayrıca fifa 2012 soundtrackinde bir tane şarkıları bulunuyor.

edit : son günlerde kafayı fena taktığım gruptur ayrıca.
fifa 2012 parçalarından machu picchu nun sahibi gruptur . dinlenilmesi gerekir .
machu picchu şarkısının sahibi. dinlemesi keyif veren ve tavsiye edilen gruptur.
amaan siktiret havasıyla yapılmış all the time şarkısını söyleyen grup.
Yeniden birleşseler tüm Dünya'yı kasıp kavuracak, belli. Şimdikilere bin basarlar.
Şarkıları trafik canavarına dönüştürecek düzeyde olan grup. Fena gaz veriyor.
https://www.youtube.com/watch?v=V5FH3o6icWY

Öyle parçaları vardır ki hayatın bazı anlarıyla bütünleşmiştir. Bunu dinlerken zorlanıyorum, kalbime ağrı yükleniyor. Belli seneleri onunla hatırlarsınız. Bu da onlardan biri. fakat garip de bir haz mevcut evet.
Sürekli dinleme isteği uyandıran şarkıları vardır.
https://m.youtube.com/watch?v=4G3KBcE9KYY
Julian Casablancas(vokal), Nick Valensi(gitar, geri vokal), Albert Hammond Jr.(gitar, geri vokal), Nikolai Fraiture(bas gitar) ve Fabrizio Moretti(bateri,perküsyon)'den oluşan New Yorklu Amerikan bağımsız rock grubudur.

Grup, ilk albümleri Is This It'in yayınlanmasından sonra birçok olumlu eleştiri aldı. Bu albümden sonra özellikle ABD, Birleşik Krallık, Kanada, Brezilya ve Avustralya'da olmak üzere tüm dünyada büyük bir hayran kitlesi oluştu. Grup 21.yüzyılda ABD'de garaj rock kültürünü canlandırmaya çalışan önemli gruplardan birisidir. ilk albümleri Is This It'le, Rolling Stone dergisinin tüm zamanların en büyük 500 albümü listesi'nde 199. olarak önemli bir başarı yakalamışlardır.

https://tr.wikipedia.org/wiki/The_Strokes
Benim için genelde şarkıcılar ya da gruplar olmaz, şarkıları bilirim albümde bir iki hit bulundurmalarından dolayı. Bu grubun albümlerindeki tüm şarkılar ayrı hit ayrı güzel ve dinlenesi.

(bkz: reptilia)

https://youtu.be/b8-tXG8KrWs
indie rock derlerse inanmayyın. bildiğimiz alternative rock artık.
en sevilen parçası ''someday'' dir.
şu melodilere omuzlardan başlayan bir emir vardır tüm bedene yavaş yavaş, ılgıt ılgıt.

adults are talkin -> https://www.youtube.com/watch?v=o4qsjmLxhow
başıma bi şey gelmeyecekse son albümü olmamış olan gruptur.
© copyright 2005 - 2026