the strokes

take it or leave it isimli çok güzel bir şarkıları olan gruptur . ayrıca fifa 2012 soundtrackinde bir tane şarkıları bulunuyor.

edit : son günlerde kafayı fena taktığım gruptur ayrıca.
© copyright 2005 - 2026