bugün

mizah dergisi leman'ın son sayısında kullandığı logo...

"buna vermeyin de kime verirseniz verin" demiştir...

http://www.8sutun.com/Lem...e-vermeyin-de_110907.html
sadece bir el ve kol olduğu halde(hatta konuşma balonları olmasaydı bile), kime ait olduğu hemen anlaşılan kapak. bu kadar mı ustaca çizilir?
© copyright 2005 - 2026