bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- üniversitelerin gereksiz olması2
- kadir mısıroğlu'nun soyu3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- aşure2
- kemalistler5
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dinleri masonlar kontrol ediyor3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- zippo2
- cips alırken utanmak2
- venezuela4
- kazım koyuncu2
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- yazarların imza parfümleri14
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- am okşama4
- evde kaş bıyık alımı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar10
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- güzel huylu kezo4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- dünya11
- tramer kaydı olan kız4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- pkk nasıl biter5
- anın fotoğrafı3
hatırlatması sonucu dogum gununu kutlamaya karar verdiğim kardeşim. nice güzel yıllara yavrum. umarım hayatında attığın tüm voleler kalecinin uzanamayacağı köşelere gider. amin.
bugün doğum günü olan beyaz atlı asil şövalye. nice yıllara.
taciz edilen yazar, cam aç diyolar lan ? ayrıca 'kefen giymem beşiktaş forması giyerim' .
şu üzerinde beşiktaş forması olan yazar.
templar:
bak şu an üzerimde kardeşimin beşiktaş forması var
templar:
biz kardeş sayılırız artık...:
kartal penchesi:
cam aç cam...
templar:
bak şu an üzerimde kardeşimin beşiktaş forması var
templar:
biz kardeş sayılırız artık...:
kartal penchesi:
cam aç cam...
şartlar ne olursa olsun çok sevdiğim bir uşak olmuştur hep. böyle biraz takılınca her an bir ibnelik yapabilitesi varmış gibi görünse de perdelerini indirdiğinde uysal bir kediye dönmekte bu insan evladı. bir de benim yapmadığım şeyleri yapmasa tadından yenmez. yapma oğlum, yapma çocuğum... *
saygıdeğer kaptan. mına koymak istiyorum ama küfür manasında değil, ercan saatçi tadında...
ne demiş ferhan şensoy ; ben onlarlan küsüm ..
--spoiler--
ben onlarlan küsüm, küsüm de neden küsüm . domuz gribi desen değil, geçim sıkıntısı desen değil, bankamatik paranı tırnakladı desen değil, bankamatik kartını gaftiledi desen değil, maaşa zam yapmıyorlar desen değil, sevgilinden ayrıldın desen değil, sevgilin yok diye desen değil, bu arada 'diye desen' lafı beni her zaman çok etkilemiştir insan bu iki kelimeyi arka arkaya okuyunca çok önemli bir bok söylemiş gibi oluyor ama değil, apartman kapısının anahtarı yok bende onun için desen değil, hergün taksi parası veriyorsun desen değil, çok içiyorsun desen değil, hergün işe geç kalıyorsun desen değil, onun kalbini kırdın desen değil, onu ağaç ettin desen değil, bu işte başka bir iş var ! ben küsüm çünkü bir sebebim yok .
--spoiler--
--spoiler--
ben onlarlan küsüm, küsüm de neden küsüm . domuz gribi desen değil, geçim sıkıntısı desen değil, bankamatik paranı tırnakladı desen değil, bankamatik kartını gaftiledi desen değil, maaşa zam yapmıyorlar desen değil, sevgilinden ayrıldın desen değil, sevgilin yok diye desen değil, bu arada 'diye desen' lafı beni her zaman çok etkilemiştir insan bu iki kelimeyi arka arkaya okuyunca çok önemli bir bok söylemiş gibi oluyor ama değil, apartman kapısının anahtarı yok bende onun için desen değil, hergün taksi parası veriyorsun desen değil, çok içiyorsun desen değil, hergün işe geç kalıyorsun desen değil, onun kalbini kırdın desen değil, onu ağaç ettin desen değil, bu işte başka bir iş var ! ben küsüm çünkü bir sebebim yok .
--spoiler--
menajerim olur. severim keratayı, bu alemde isim yapsın diye tuttum elinden öyle bir şey yani.
yakında menejerlik şirketi açıcak olan yazar. *
makul fiyata futbolcu alım satımı yapan büyük başkan. ilerde halka da açılacakmışız öyle diyor.
islami metal müzik gruplarına merak salan, hızlı ve cesur yazar. yeni bir albüm çıkarma telaşındaymış hadi bakalım hayırlısı...
yerli muz...*
kimsenin giydiremediği yazar, asıl ben giydirdim ulan ... hayır sevmiyorum böyle kendi nick altıma yazmayı ne o öyle 'altına yapıp üstüne oturan çocuklar' gibi. ama insanı zor durumda bırakıyorlar sayın sözlük, hayır lan bana nick altımdan ibne diyen bile oldu ses çıkartmadım ama neyse, orada bir arkadaşımız tempra yazmış götü kalkık manasında ona bile eyvallah çektim ...
--spoiler--
ramazan , ben , recep oturuyoruz birgün, hava öyle bir soğuk ki birbirimizi ısıtalım davasını abarttık ibneliğe doğru gidiyoruz resmen, o sırada tahir geldi tv'yi açtı aaa petek dinçöz'ün gençlik hali . insan bulunduğu ortama şükrediyor bu kadını böyle görünce .
--spoiler--
--spoiler--
ramazan , ben , recep oturuyoruz birgün, hava öyle bir soğuk ki birbirimizi ısıtalım davasını abarttık ibneliğe doğru gidiyoruz resmen, o sırada tahir geldi tv'yi açtı aaa petek dinçöz'ün gençlik hali . insan bulunduğu ortama şükrediyor bu kadını böyle görünce .
--spoiler--
elimde yetişmiş, yemeyip yedirdiğim, giyimeyip giydirdiğim yazardı. an itibariyle koynumda beslediğim yılan oldu.
istanbul şişelerde balık olsak zirvesi'nde yanı başımda oturmuş muhabbet ederken, kafamı çevirmemle ortadan kaybolmuş yazar. bir veda edeydi keşke.**. ben senin çalıştığın yeri basıp naber lan demez miyim?*
galatasaray formasını pek bir yakıştırdığım arkadaş insanı... istanbul şişelerde balık olsak zirvesi kapsamında bir uğramış, sonra geçerli sebeplerle erkenden kaçmıştı. yakın bir zamanda yeniden görüşmek de isteriz hani...
demin amcık sevdası diye başlık açtı gördüm ben..
gönderdiği garip balon patlatma oyunuyla gecemi sikmiş adam..
saha içersinde eşşek kadar koşup eşşek kadar şanssızdır kendisi. ne yazık ki gözleride eşşek gözleri kadar güzel değildir. o kadar şanssızdır yani.
şaka bi tarafa da çok sağlam adamdır. çok sağlam bi ciğeri vardır mesela. eşşek kadar koşar akabinde bi nargileyi tüttürür kalmaz bi paket sigara da üstüne çeker. gece aksaray da üçlü sarar. o derece sağlamdır.
şaka bi tarafa da çok sağlam adamdır. çok sağlam bi ciğeri vardır mesela. eşşek kadar koşar akabinde bi nargileyi tüttürür kalmaz bi paket sigara da üstüne çeker. gece aksaray da üçlü sarar. o derece sağlamdır.
come together demek istemediğim güzel insan.
bir gün yine, memleketimizin bir başka güzel bölgesinde bizleri yalnız bırakman dileğiyle.
adam olan sözünü tutar ulan. ibibik!
bir gün yine, memleketimizin bir başka güzel bölgesinde bizleri yalnız bırakman dileğiyle.
adam olan sözünü tutar ulan. ibibik!
kendisiyle aynı mekanda çalıştığım yazar olup terbiyesiz ama eli öpülesidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar