bugün
- velvet41
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- deniz baykal7
- 2026 dünya kupası31
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- göte giren şemsiye2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- ciguli kral7
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- meksika3
- güney afrika4
- truesuzluk3
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- katar2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- star wars2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- güney kore3
- çekya2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- ankara nın en güzel yanı7
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
sigarasını gizlice cebinden paketi çıkarmadan alıp içen şerefsizlere denir...
Okula yakın büfe ve benzeri yerlerde öğrencilerin sigara ihtiyacını karşılarken bütçesini de sarsmayan esnafımsı kişi.
shutları iyidir hoştur ama alkol yok gibidir. sokakta takılmak için gidilebilir.
7 aralık ankara şubesini açmıştır ve ankara gece hayatına çok sıkı giriş yapmıştır.
sadece renkleri hoş olan shotlara sahip, alkolü damla ile damlatan yine de ayakta ananızı düzen mekan.
(bkz: overrated)
(bkz: overrated)
ankara ve istanbul'da şubesi olan bir bar. menüler 10ar ve 20şer şatlardan oluşuyor.
tatlı, ekşi ve acı olarak bölümlere ayrılmışlar.
ben tatlıları tavsiye ediyorum, neskafeli, çikolatalı, damlasakılı, jelibonlu şatlar geliyor yanlarında bonibonla.
http://www.tektekci.com.tr/#tektekci
görsel
arkadaş grubuyla gidin 20 şat alın. hesabı bölüşün yoksa tek bünye kaldıramaz.
tatlı, ekşi ve acı olarak bölümlere ayrılmışlar.
ben tatlıları tavsiye ediyorum, neskafeli, çikolatalı, damlasakılı, jelibonlu şatlar geliyor yanlarında bonibonla.
http://www.tektekci.com.tr/#tektekci
görsel
arkadaş grubuyla gidin 20 şat alın. hesabı bölüşün yoksa tek bünye kaldıramaz.
çok ta abartılı bir mekan ankara bestekarda ama potansiyel sağlam hani.
Biraz pahalı 3 kişi 490 tl ilk şatla anca kafayı bulduk. Anca derken en son gelen 5 absinthten sonra 2 saat cümle kuramadım. Damsız giremezsiniz. Ankara nın en sağlam mekanı olmaya adaydır.
ankara bestekar sokak ve çeşme'dekini bilemeyeceğim ama, acara sokaktakine cumartesi gitme gafletinde bulunarak hayattan soğuduk. sorun servisinde değil, shotlarında hiç değil, müşteri adı altında gelenlerde iğrençlik.
bestekar sokakta revir olan mekan. sahipleri direnişin saygı görenlerinden. iyiki varsınız.
direnişe verdiği destekle göz dolduran, bestekarda polis tarafında sıkıştırılmış direnişçeleri maskelerini çıkartıp içeriye toplayan, minnet duyduğumuz mekan.
Bestekar sokaktaki bodyguardlarinin ukala oldugu mekan.
200 bin tl lik araba cekiyoruz onlerine, vale yolla kocum diyoruz, bodyguard dam soruyor.
Lan siktimin cocugu damim olmasa gece niye cikayim bu biiiir. Ikincisi sen kimsin ki diger capulculara sordugun gibi bana boyle bir soru sorma hadsizliginde bulunursun.
Daha da gelmem. Net.
200 bin tl lik araba cekiyoruz onlerine, vale yolla kocum diyoruz, bodyguard dam soruyor.
Lan siktimin cocugu damim olmasa gece niye cikayim bu biiiir. Ikincisi sen kimsin ki diger capulculara sordugun gibi bana boyle bir soru sorma hadsizliginde bulunursun.
Daha da gelmem. Net.
Amaç eğlenmek, gülmek ve goygoysa bir kaç arkadaşın çok güzel eğlenebileceği bir mekan. Çok cesur davranmaya çalışıp göte gelen çok oluyor, temkinli olmak lazımdır.
taksimde tekila shot içilebilecek bir mekan. arkadaş ben mi alkoliğim yoksa shotlarımı hafif 10 tane shot attım hiçbir şey olmadı 45 lira idi. tadları güzeldi ama. işte kafa yapmayınca tadı napayım.
bursa' da neden yok diye insanı isyanlara sürükleyen taksim şubesine abone olunan mekan.
Göt kadar yerde dans etmeye çalışan ergenler olmasa ve birazda shotları kafa yapabilse güzel mekan aslında.
Shotlarında alkolün yok denecek kadar az olduğunu düşündüğüm mekan. Eğlenceli hoş yer ama shotlara da huni denen kokteyle de içinde alkol var sanıp verilen paraya yazık.
artık adana'ya da bir şube açsın diye beklediğimizdir. ay hadi inşallah.
@alacatiport . iki shot'da gittim yeminle. icine ne koyuyorlarsa bu mertlerin...
Sakaryaya gelse de içsek diye beklenendir. Hayırlısı
istanbul taksim'deki şubesi, ankara'daki kadar tat vermeyen yerdir. Ankara'nın özlediğim tek yeri.
adana'ya da açılsa pek şahane olacak mekan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar