bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- kemalistler6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı4
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- alan greenspan3
- yazarların imza parfümleri14
- aşure2
- her gün poğaça simit yemek2
- pozantı2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- zippo2
- türk kızı egosu6
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- panter emel2
- am okşama4
- erkekler neden az yaşar10
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- evde kaş bıyık alımı3
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- dünya11
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
entry'ler (148)
olum son dal olmasa beni biliyosun.
katır katıra binmiş elinde kahpe keleş
ırkçının halkların kardeşliği hakkında konuşmasına eş bir durumdur.
Olmayan insandır. aklından geçen her şeyi bir kişiyle paylaşabilirsin belki, tanımadığın birisine istediğin gibi anlatabilirsin her şeyi ama o tanımadığın kişidir. her şey paylaşılmaz. düşünceler belki ama her şey değil.
Sevgilin olur, sevgini paylaşırsın ama her düşünceni paylaşamazsın, için ukteler dünyasıdır hep.
Kısacası yoktur öyle bir insan ancak her şeyini farklı kişilere paylaşabilirsin tabi
not: tanımadığım ve beni dinleyecek birisi olsa iyi olur. mesaj kutum boş şu aralar
Sevgilin olur, sevgini paylaşırsın ama her düşünceni paylaşamazsın, için ukteler dünyasıdır hep.
Kısacası yoktur öyle bir insan ancak her şeyini farklı kişilere paylaşabilirsin tabi
not: tanımadığım ve beni dinleyecek birisi olsa iyi olur. mesaj kutum boş şu aralar
Başlık açardım
(bkz: bi dakka lan)
(bkz: bi dakka lan)
eski sevgiliyi unutamayan, içten içe hâlâ eski sevgiliyi arzulayan ama bunu gizlemek için istemiyormuş gibi yapan insan eylemidir.
eski sevgilim yapıyor, peki umrumda mı? Tabiki hayır.
eski sevgilim yapıyor, peki umrumda mı? Tabiki hayır.
insan değil.
(Hayır bi hayvana, bitkiye, cansız bi cisime aşık olmadım tabiki, ama ona insan demem, diyemem)
(Hayır bi hayvana, bitkiye, cansız bi cisime aşık olmadım tabiki, ama ona insan demem, diyemem)
Saçma bir sorudur.
Öyle bir oluyoruz ki, görmüyor gözümüz kimseyi. Sonra bi bakıyoruz, aşık olduğumuz kişi bizi sevmiyor falan, soğuyoruz aşktan. Uzak kalmak istiyoruz. Her şeyi bırakmak, düşünmemek istiyoruz
Öyle bir oluyoruz ki, görmüyor gözümüz kimseyi. Sonra bi bakıyoruz, aşık olduğumuz kişi bizi sevmiyor falan, soğuyoruz aşktan. Uzak kalmak istiyoruz. Her şeyi bırakmak, düşünmemek istiyoruz
Bu saatte bizleri uyandıran ve okula, işe yollayan sistemin amk.
Gece yolcuları - zaman geçse de.
Mükemmel bir çiftte bulunan, her ilişkide olması gerekenlerdir.
Karşılıklı güven diyorum ben.
Karşılıklı güven diyorum ben.
Bitti. Her şey bitti.. 12/11/14-15/11/14..
Allahından bulması gereken kız arkadaştır.
Neden sevdiği halde yapamaz ki insan? Tamam yapamadın bitirdin diyelim, okuldan ayrılacağımı duyunca neden ayrılma seni görmeden yapamam dersin? Geçecek bi gün denyonun biriyle yanımdan, kol kola, napacam lan ben o zaman? Dalsam çocuğa bi türlü, dalmasan bi türlü..
(bkz: orospu çocuğu dünya)
Neden sevdiği halde yapamaz ki insan? Tamam yapamadın bitirdin diyelim, okuldan ayrılacağımı duyunca neden ayrılma seni görmeden yapamam dersin? Geçecek bi gün denyonun biriyle yanımdan, kol kola, napacam lan ben o zaman? Dalsam çocuğa bi türlü, dalmasan bi türlü..
(bkz: orospu çocuğu dünya)
"Hayatım hadi okula yetisemeyeceğiz uyaan." bunu şu an çıktığım kızdan duysam, daha ne isterim ki
Sigara, alkol, uyuşturucu gibi maddelere karşı söylenebilecek sloganlardır.
Sakaryaya gelse de içsek diye beklenendir. Hayırlısı
Canımın içi dediğiniz kişinin size sanki herhangi biriymiş gibi davranması, tüm gece bunu düşünerek 4 saat uyumak, hâlâ bunu düşünüyor olmak.. Bunlar çok kötü şeyler.
Ben okulun başında iyiydim, rahattım. Birden sen çıktın, daha mutluydum seninle konuşurken evet ama şimdi noluyo? Her hafta sonu neden beni üzmek için elinden geleni yapıyosun?
Tabi yanına gitmem imkansız şu an, rahat rahat yazıyor... Siz siz olun, aşık olmayın.
Ben okulun başında iyiydim, rahattım. Birden sen çıktın, daha mutluydum seninle konuşurken evet ama şimdi noluyo? Her hafta sonu neden beni üzmek için elinden geleni yapıyosun?
Tabi yanına gitmem imkansız şu an, rahat rahat yazıyor... Siz siz olun, aşık olmayın.
En çok da bana iyi geceler dedikten sonra çevrimiçi olmaya devam ediyo oluşu koyuyo be.. Neden böyle yapıyosun? Canım acısın mı istiyorsun anlamadım ki..
Bence bi ilişkide olması gereken şey, iki tarafın da birbirinin isteklerini elinden geldiğince gerçekleştirmesi. Bazen bu çok mantıksız istekler de olabilir, tamamen duygularla hareket ederek istenebilir. Ama hangi duyguda mantık var ki? Özlemek mesela. Özlemezdim ben kimseyi, saçma ve yapmacık bi duygu gibi gelirdi hep. Hafta sonu seni görme ihtimalimin olmadığı aklıma geldikçe daha iyi anlıyorum, duygularda mantık aramamak gerektiğini. Bak yine özledim..
25 dakika boyunca hiçbi şey yapmadan ekrana boş boş bakacak kadar aşık olmayın, gerisi kolay.