bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kadir inanır14
- israil5
- velvet28
- bir şeyler söyle3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- kemalist dünya19
- 2026 dünya kupası27
- arapça okuyabilen yazarlar3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- yazarların iyi olduğu konular9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- aile evinde yaşamak13
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- sedat pekmez21
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- anın görüntüsü17
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- birsin allahım2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- seri gizli artı oy veren melek7
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erleg han ile revani yemek3
- birader yazar olmak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kendi kendine gülmek2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- 27 haziran 20262
entry'ler (148)
olum son dal olmasa beni biliyosun.
katır katıra binmiş elinde kahpe keleş
ırkçının halkların kardeşliği hakkında konuşmasına eş bir durumdur.
Olmayan insandır. aklından geçen her şeyi bir kişiyle paylaşabilirsin belki, tanımadığın birisine istediğin gibi anlatabilirsin her şeyi ama o tanımadığın kişidir. her şey paylaşılmaz. düşünceler belki ama her şey değil.
Sevgilin olur, sevgini paylaşırsın ama her düşünceni paylaşamazsın, için ukteler dünyasıdır hep.
Kısacası yoktur öyle bir insan ancak her şeyini farklı kişilere paylaşabilirsin tabi
not: tanımadığım ve beni dinleyecek birisi olsa iyi olur. mesaj kutum boş şu aralar
Sevgilin olur, sevgini paylaşırsın ama her düşünceni paylaşamazsın, için ukteler dünyasıdır hep.
Kısacası yoktur öyle bir insan ancak her şeyini farklı kişilere paylaşabilirsin tabi
not: tanımadığım ve beni dinleyecek birisi olsa iyi olur. mesaj kutum boş şu aralar
Başlık açardım
(bkz: bi dakka lan)
(bkz: bi dakka lan)
eski sevgiliyi unutamayan, içten içe hâlâ eski sevgiliyi arzulayan ama bunu gizlemek için istemiyormuş gibi yapan insan eylemidir.
eski sevgilim yapıyor, peki umrumda mı? Tabiki hayır.
eski sevgilim yapıyor, peki umrumda mı? Tabiki hayır.
insan değil.
(Hayır bi hayvana, bitkiye, cansız bi cisime aşık olmadım tabiki, ama ona insan demem, diyemem)
(Hayır bi hayvana, bitkiye, cansız bi cisime aşık olmadım tabiki, ama ona insan demem, diyemem)
Saçma bir sorudur.
Öyle bir oluyoruz ki, görmüyor gözümüz kimseyi. Sonra bi bakıyoruz, aşık olduğumuz kişi bizi sevmiyor falan, soğuyoruz aşktan. Uzak kalmak istiyoruz. Her şeyi bırakmak, düşünmemek istiyoruz
Öyle bir oluyoruz ki, görmüyor gözümüz kimseyi. Sonra bi bakıyoruz, aşık olduğumuz kişi bizi sevmiyor falan, soğuyoruz aşktan. Uzak kalmak istiyoruz. Her şeyi bırakmak, düşünmemek istiyoruz
Bu saatte bizleri uyandıran ve okula, işe yollayan sistemin amk.
Gece yolcuları - zaman geçse de.
Mükemmel bir çiftte bulunan, her ilişkide olması gerekenlerdir.
Karşılıklı güven diyorum ben.
Karşılıklı güven diyorum ben.
Bitti. Her şey bitti.. 12/11/14-15/11/14..
Allahından bulması gereken kız arkadaştır.
Neden sevdiği halde yapamaz ki insan? Tamam yapamadın bitirdin diyelim, okuldan ayrılacağımı duyunca neden ayrılma seni görmeden yapamam dersin? Geçecek bi gün denyonun biriyle yanımdan, kol kola, napacam lan ben o zaman? Dalsam çocuğa bi türlü, dalmasan bi türlü..
(bkz: orospu çocuğu dünya)
Neden sevdiği halde yapamaz ki insan? Tamam yapamadın bitirdin diyelim, okuldan ayrılacağımı duyunca neden ayrılma seni görmeden yapamam dersin? Geçecek bi gün denyonun biriyle yanımdan, kol kola, napacam lan ben o zaman? Dalsam çocuğa bi türlü, dalmasan bi türlü..
(bkz: orospu çocuğu dünya)
"Hayatım hadi okula yetisemeyeceğiz uyaan." bunu şu an çıktığım kızdan duysam, daha ne isterim ki
Sigara, alkol, uyuşturucu gibi maddelere karşı söylenebilecek sloganlardır.
Sakaryaya gelse de içsek diye beklenendir. Hayırlısı
Canımın içi dediğiniz kişinin size sanki herhangi biriymiş gibi davranması, tüm gece bunu düşünerek 4 saat uyumak, hâlâ bunu düşünüyor olmak.. Bunlar çok kötü şeyler.
Ben okulun başında iyiydim, rahattım. Birden sen çıktın, daha mutluydum seninle konuşurken evet ama şimdi noluyo? Her hafta sonu neden beni üzmek için elinden geleni yapıyosun?
Tabi yanına gitmem imkansız şu an, rahat rahat yazıyor... Siz siz olun, aşık olmayın.
Ben okulun başında iyiydim, rahattım. Birden sen çıktın, daha mutluydum seninle konuşurken evet ama şimdi noluyo? Her hafta sonu neden beni üzmek için elinden geleni yapıyosun?
Tabi yanına gitmem imkansız şu an, rahat rahat yazıyor... Siz siz olun, aşık olmayın.
En çok da bana iyi geceler dedikten sonra çevrimiçi olmaya devam ediyo oluşu koyuyo be.. Neden böyle yapıyosun? Canım acısın mı istiyorsun anlamadım ki..
Bence bi ilişkide olması gereken şey, iki tarafın da birbirinin isteklerini elinden geldiğince gerçekleştirmesi. Bazen bu çok mantıksız istekler de olabilir, tamamen duygularla hareket ederek istenebilir. Ama hangi duyguda mantık var ki? Özlemek mesela. Özlemezdim ben kimseyi, saçma ve yapmacık bi duygu gibi gelirdi hep. Hafta sonu seni görme ihtimalimin olmadığı aklıma geldikçe daha iyi anlıyorum, duygularda mantık aramamak gerektiğini. Bak yine özledim..
25 dakika boyunca hiçbi şey yapmadan ekrana boş boş bakacak kadar aşık olmayın, gerisi kolay.