bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak10
- kemalist dünya11
- cemevinde hain kemal sloganları8
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası3
- galatasaray lobisi7
- devletin her şeye karışması3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- pforzheim şu an 34 derece2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- sistem patlamış2
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- arda güler3
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- sarapci koala2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- aşure3
entry'ler (148)
olum son dal olmasa beni biliyosun.
katır katıra binmiş elinde kahpe keleş
ırkçının halkların kardeşliği hakkında konuşmasına eş bir durumdur.
Olmayan insandır. aklından geçen her şeyi bir kişiyle paylaşabilirsin belki, tanımadığın birisine istediğin gibi anlatabilirsin her şeyi ama o tanımadığın kişidir. her şey paylaşılmaz. düşünceler belki ama her şey değil.
Sevgilin olur, sevgini paylaşırsın ama her düşünceni paylaşamazsın, için ukteler dünyasıdır hep.
Kısacası yoktur öyle bir insan ancak her şeyini farklı kişilere paylaşabilirsin tabi
not: tanımadığım ve beni dinleyecek birisi olsa iyi olur. mesaj kutum boş şu aralar
Sevgilin olur, sevgini paylaşırsın ama her düşünceni paylaşamazsın, için ukteler dünyasıdır hep.
Kısacası yoktur öyle bir insan ancak her şeyini farklı kişilere paylaşabilirsin tabi
not: tanımadığım ve beni dinleyecek birisi olsa iyi olur. mesaj kutum boş şu aralar
Başlık açardım
(bkz: bi dakka lan)
(bkz: bi dakka lan)
eski sevgiliyi unutamayan, içten içe hâlâ eski sevgiliyi arzulayan ama bunu gizlemek için istemiyormuş gibi yapan insan eylemidir.
eski sevgilim yapıyor, peki umrumda mı? Tabiki hayır.
eski sevgilim yapıyor, peki umrumda mı? Tabiki hayır.
insan değil.
(Hayır bi hayvana, bitkiye, cansız bi cisime aşık olmadım tabiki, ama ona insan demem, diyemem)
(Hayır bi hayvana, bitkiye, cansız bi cisime aşık olmadım tabiki, ama ona insan demem, diyemem)
Saçma bir sorudur.
Öyle bir oluyoruz ki, görmüyor gözümüz kimseyi. Sonra bi bakıyoruz, aşık olduğumuz kişi bizi sevmiyor falan, soğuyoruz aşktan. Uzak kalmak istiyoruz. Her şeyi bırakmak, düşünmemek istiyoruz
Öyle bir oluyoruz ki, görmüyor gözümüz kimseyi. Sonra bi bakıyoruz, aşık olduğumuz kişi bizi sevmiyor falan, soğuyoruz aşktan. Uzak kalmak istiyoruz. Her şeyi bırakmak, düşünmemek istiyoruz
Bu saatte bizleri uyandıran ve okula, işe yollayan sistemin amk.
Gece yolcuları - zaman geçse de.
Mükemmel bir çiftte bulunan, her ilişkide olması gerekenlerdir.
Karşılıklı güven diyorum ben.
Karşılıklı güven diyorum ben.
Bitti. Her şey bitti.. 12/11/14-15/11/14..
Allahından bulması gereken kız arkadaştır.
Neden sevdiği halde yapamaz ki insan? Tamam yapamadın bitirdin diyelim, okuldan ayrılacağımı duyunca neden ayrılma seni görmeden yapamam dersin? Geçecek bi gün denyonun biriyle yanımdan, kol kola, napacam lan ben o zaman? Dalsam çocuğa bi türlü, dalmasan bi türlü..
(bkz: orospu çocuğu dünya)
Neden sevdiği halde yapamaz ki insan? Tamam yapamadın bitirdin diyelim, okuldan ayrılacağımı duyunca neden ayrılma seni görmeden yapamam dersin? Geçecek bi gün denyonun biriyle yanımdan, kol kola, napacam lan ben o zaman? Dalsam çocuğa bi türlü, dalmasan bi türlü..
(bkz: orospu çocuğu dünya)
"Hayatım hadi okula yetisemeyeceğiz uyaan." bunu şu an çıktığım kızdan duysam, daha ne isterim ki
Sigara, alkol, uyuşturucu gibi maddelere karşı söylenebilecek sloganlardır.
Sakaryaya gelse de içsek diye beklenendir. Hayırlısı
Canımın içi dediğiniz kişinin size sanki herhangi biriymiş gibi davranması, tüm gece bunu düşünerek 4 saat uyumak, hâlâ bunu düşünüyor olmak.. Bunlar çok kötü şeyler.
Ben okulun başında iyiydim, rahattım. Birden sen çıktın, daha mutluydum seninle konuşurken evet ama şimdi noluyo? Her hafta sonu neden beni üzmek için elinden geleni yapıyosun?
Tabi yanına gitmem imkansız şu an, rahat rahat yazıyor... Siz siz olun, aşık olmayın.
Ben okulun başında iyiydim, rahattım. Birden sen çıktın, daha mutluydum seninle konuşurken evet ama şimdi noluyo? Her hafta sonu neden beni üzmek için elinden geleni yapıyosun?
Tabi yanına gitmem imkansız şu an, rahat rahat yazıyor... Siz siz olun, aşık olmayın.
En çok da bana iyi geceler dedikten sonra çevrimiçi olmaya devam ediyo oluşu koyuyo be.. Neden böyle yapıyosun? Canım acısın mı istiyorsun anlamadım ki..
Bence bi ilişkide olması gereken şey, iki tarafın da birbirinin isteklerini elinden geldiğince gerçekleştirmesi. Bazen bu çok mantıksız istekler de olabilir, tamamen duygularla hareket ederek istenebilir. Ama hangi duyguda mantık var ki? Özlemek mesela. Özlemezdim ben kimseyi, saçma ve yapmacık bi duygu gibi gelirdi hep. Hafta sonu seni görme ihtimalimin olmadığı aklıma geldikçe daha iyi anlıyorum, duygularda mantık aramamak gerektiğini. Bak yine özledim..
25 dakika boyunca hiçbi şey yapmadan ekrana boş boş bakacak kadar aşık olmayın, gerisi kolay.