bugün
- kemalist dünya7
- kadir mısıroğlu'nun soyu10
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- cemevinde hain kemal sloganları2
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- nilsu berfin aktaş2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- düşün ki o bunu okuyor16
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
entry'ler (148)
olum son dal olmasa beni biliyosun.
katır katıra binmiş elinde kahpe keleş
ırkçının halkların kardeşliği hakkında konuşmasına eş bir durumdur.
Olmayan insandır. aklından geçen her şeyi bir kişiyle paylaşabilirsin belki, tanımadığın birisine istediğin gibi anlatabilirsin her şeyi ama o tanımadığın kişidir. her şey paylaşılmaz. düşünceler belki ama her şey değil.
Sevgilin olur, sevgini paylaşırsın ama her düşünceni paylaşamazsın, için ukteler dünyasıdır hep.
Kısacası yoktur öyle bir insan ancak her şeyini farklı kişilere paylaşabilirsin tabi
not: tanımadığım ve beni dinleyecek birisi olsa iyi olur. mesaj kutum boş şu aralar
Sevgilin olur, sevgini paylaşırsın ama her düşünceni paylaşamazsın, için ukteler dünyasıdır hep.
Kısacası yoktur öyle bir insan ancak her şeyini farklı kişilere paylaşabilirsin tabi
not: tanımadığım ve beni dinleyecek birisi olsa iyi olur. mesaj kutum boş şu aralar
Başlık açardım
(bkz: bi dakka lan)
(bkz: bi dakka lan)
eski sevgiliyi unutamayan, içten içe hâlâ eski sevgiliyi arzulayan ama bunu gizlemek için istemiyormuş gibi yapan insan eylemidir.
eski sevgilim yapıyor, peki umrumda mı? Tabiki hayır.
eski sevgilim yapıyor, peki umrumda mı? Tabiki hayır.
insan değil.
(Hayır bi hayvana, bitkiye, cansız bi cisime aşık olmadım tabiki, ama ona insan demem, diyemem)
(Hayır bi hayvana, bitkiye, cansız bi cisime aşık olmadım tabiki, ama ona insan demem, diyemem)
Saçma bir sorudur.
Öyle bir oluyoruz ki, görmüyor gözümüz kimseyi. Sonra bi bakıyoruz, aşık olduğumuz kişi bizi sevmiyor falan, soğuyoruz aşktan. Uzak kalmak istiyoruz. Her şeyi bırakmak, düşünmemek istiyoruz
Öyle bir oluyoruz ki, görmüyor gözümüz kimseyi. Sonra bi bakıyoruz, aşık olduğumuz kişi bizi sevmiyor falan, soğuyoruz aşktan. Uzak kalmak istiyoruz. Her şeyi bırakmak, düşünmemek istiyoruz
Bu saatte bizleri uyandıran ve okula, işe yollayan sistemin amk.
Gece yolcuları - zaman geçse de.
Mükemmel bir çiftte bulunan, her ilişkide olması gerekenlerdir.
Karşılıklı güven diyorum ben.
Karşılıklı güven diyorum ben.
Bitti. Her şey bitti.. 12/11/14-15/11/14..
Allahından bulması gereken kız arkadaştır.
Neden sevdiği halde yapamaz ki insan? Tamam yapamadın bitirdin diyelim, okuldan ayrılacağımı duyunca neden ayrılma seni görmeden yapamam dersin? Geçecek bi gün denyonun biriyle yanımdan, kol kola, napacam lan ben o zaman? Dalsam çocuğa bi türlü, dalmasan bi türlü..
(bkz: orospu çocuğu dünya)
Neden sevdiği halde yapamaz ki insan? Tamam yapamadın bitirdin diyelim, okuldan ayrılacağımı duyunca neden ayrılma seni görmeden yapamam dersin? Geçecek bi gün denyonun biriyle yanımdan, kol kola, napacam lan ben o zaman? Dalsam çocuğa bi türlü, dalmasan bi türlü..
(bkz: orospu çocuğu dünya)
"Hayatım hadi okula yetisemeyeceğiz uyaan." bunu şu an çıktığım kızdan duysam, daha ne isterim ki
Sigara, alkol, uyuşturucu gibi maddelere karşı söylenebilecek sloganlardır.
Sakaryaya gelse de içsek diye beklenendir. Hayırlısı
Canımın içi dediğiniz kişinin size sanki herhangi biriymiş gibi davranması, tüm gece bunu düşünerek 4 saat uyumak, hâlâ bunu düşünüyor olmak.. Bunlar çok kötü şeyler.
Ben okulun başında iyiydim, rahattım. Birden sen çıktın, daha mutluydum seninle konuşurken evet ama şimdi noluyo? Her hafta sonu neden beni üzmek için elinden geleni yapıyosun?
Tabi yanına gitmem imkansız şu an, rahat rahat yazıyor... Siz siz olun, aşık olmayın.
Ben okulun başında iyiydim, rahattım. Birden sen çıktın, daha mutluydum seninle konuşurken evet ama şimdi noluyo? Her hafta sonu neden beni üzmek için elinden geleni yapıyosun?
Tabi yanına gitmem imkansız şu an, rahat rahat yazıyor... Siz siz olun, aşık olmayın.
En çok da bana iyi geceler dedikten sonra çevrimiçi olmaya devam ediyo oluşu koyuyo be.. Neden böyle yapıyosun? Canım acısın mı istiyorsun anlamadım ki..
Bence bi ilişkide olması gereken şey, iki tarafın da birbirinin isteklerini elinden geldiğince gerçekleştirmesi. Bazen bu çok mantıksız istekler de olabilir, tamamen duygularla hareket ederek istenebilir. Ama hangi duyguda mantık var ki? Özlemek mesela. Özlemezdim ben kimseyi, saçma ve yapmacık bi duygu gibi gelirdi hep. Hafta sonu seni görme ihtimalimin olmadığı aklıma geldikçe daha iyi anlıyorum, duygularda mantık aramamak gerektiğini. Bak yine özledim..
25 dakika boyunca hiçbi şey yapmadan ekrana boş boş bakacak kadar aşık olmayın, gerisi kolay.